Перегляд за Автор "Капінус, Лариса Василівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 62
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства(2006) Капінус, Лариса Василівна; Сологуб, Олена ПетрівнаДокумент Адаптований метод побудови маркетингових рекламних кампаній просування товарів на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса Василівна; Дунін, Максим Євгенович; Скригун, Наталія ПетрівнаСтаттю присвячено розгляду рекламних кампаній у контексті просування продукції на онлайнринку. Наводяться визначення понять «реклама», «рекламна кампанія», «онлайн-реклама». Підкреслюється різниця між офлайн- і онлайн-рекламою, розглядаються модель чинників, які здійснюють вплив на побудову рекламних кампаній в онлайн-середовищі, і модель сприйняття поведінкової реклами в Інтернеті. Окреслюються технології побудови рекламних кампаній, що розроблені різними авторами. Підкреслюється багатогранність представлених технологій, ураховуючи відсутність єдиного патерну. Наводяться приклади провальних рекламних онлайн-кампаній та розглядаються найпоширеніші помилки під час складання рекламних повідомлень. Підтверджується проблематика побудови рекламних кампаній. Пропонується адаптований метод побудови рекламних кампаній в Інтернеті. Деталізуються додані етапи на рівні цілей етапу та шляхів досягнення цілей етапу.Документ Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки(2009) Капінус, Лариса ВасилівнаАвтор проводила дослідження однофакторних та багатофакторних моделей оцінки ставлення споживачів до торговельної марки, узагальнюючі результати зображені в табл.Документ Аналіз мотивацій поведінки споживачів(2011) Капінус, Лариса ВасилівнаДослідження мотивацій споживачів почали більш широкого проводитися з 60-х років минулого століття. Результатом такої наукової діяльності стало твердження про можливість впливу на споживача на рівні підсвідомості за допомогою психометричних методів. Актуальним питанням й на сьогодні залишається визначення мотиваційних стимулів впливу на поведінку споживачів під час покупки товарів (послуг). Research motivations of consumers began to be greater with the 60-ies. The result of this research work was the assertion of the possibility of exposure to the consumer at the subconscious level by using psychometric methods. Pressing issue, and today is the definition of motivational incentives influence the behavior of consumers when buying goods (services).Документ Банерна реклама як маркетинговий інструмент просування ТМ «OGGI»(2012) Панасенко, Н. І.; Капінус, Лариса ВасилівнаЗ’ясовано види реклами в інтернет-просторі, проаналізовано ставлення користувачів до інтернет-реклами, виявлено переваги використання банерної реклами для ТМ «OGG». The types of advertising are found out in internet, attitude of users is analysed toward internet-advertising, found out advantages of the use of the banner advertising for TM «OGG».Документ Взаємозв’язок складових процесу ціноутворення(2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті описано взаємозв’язок між складовими етапами процесу ціноутворення: цілями ціноутворення, методами цінового дослідження та методами встановлення ціни в ринкових умовах. Систематизовано маркетингові методи цінових досліджень з метою вибору оптимального методу ціноутворення.Документ Види електронного маркетингу в діяльності підприємств харчової промисловості(2012) Капінус, Лариса ВасилівнаСтрімкий розвиток інформаційних технологій, масова комп’ютеризація та поява великої кількості різноманітних електронних засобів призводять до виникнення нових форм ведення господарювання та нових видів маркетингової діяльності на підприємствах харчової промисловості. The rapid development of information technology, mass computerization and emergence of a large number of various electronic means leads to the emergence of new forms of management and marketing of new of the food industry.Документ Визначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємства(2013) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаДосліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.Документ Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів(2022) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.Документ Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства(2011) Скригун, Наталія Петрівна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Капінус, Лариса ВасилівнаРозглянуто методи портфельного та однопродуктового аналізу в системі маркетингового стратегічного аналізу. Визначено місце портфельного аналізу в системі інструментів стратегічного маркетингового управління. Досліджено та проаналізовано основні методи стратегічного планування асортиментної політики підприємства.Документ Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів(2013) Савенко, Інга Володимирівна; Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаУ статті досліджено інструменти інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи для покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу. In the article is investigational instruments of internet-merchandising and features of their use in trade internet-shops, comparative description receptions of merchandising traditional and virtual trade is carried out, measures are offered for the improvement of efficiency of sales through the World network.Документ Вплив нейротехнологій та цінових прийомів мерчандайзингу на поведінку споживачів(2022) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Молін, Наталія ОлегівнаСтаттю присвячено розгляду існуючих психологічних методів та цінових прийомів нейромаркетингу та їхнього впливу на поведінку споживачів. Розглянуто необхідність вивчення такого критерію, як вплив кольору на покупців з точки зору збільшення обсягів продажу товарів. Наведено визначення нейромаркетингу відповідно до різних сфер науки, та, зокрема, стосовно маркетингової діяльності. Описано історію розвитку нейромаркетингових досліджень: які теорії панували до моменту формування цього напрямку та які вчені сприяли його розвитку. Визначено цілі та завдання нейромаркетингу, а також описано тригери, які впливають на підсвідомість споживачів. Розглянуто методи впливу на поведінку споживачів. Також висвітлено різні точки зору щодо використання результатів нейромаркетингових досліджень у діяльності підприємств. Визначено мерчандайзингові нейропсихологічні цінові прийомі, які стимулюють мозок споживачів та підштовхують до прийняття рішення про купівлю товарів. Marketers at all times have sought to look into the heads of consumers to find out the answers to their questions – what and how people choose in a particular category of products. But it was possible to do this only with the emergence of a separate direction, which was called neuromarketing. Thanks to neuromarketing research, it is possible to constantly develop and increase the effectiveness of marketing. This direction allows you to develop the most effective advertising model for a particular company. The history of the development of neuromarketing research is described, which theories prevailed until the formation of this direction and which scientists contributed to its development. The differences between neuromarketing research and those used in classical marketing are described. It is concluded that the most optimal option is the integrated use of research data. It has been determined that only large companies can afford to create their own divisions to conduct the relevant research. Since the maintenance of suchstructureit requires quite a lot of finance. The goals and objectives of neuromarketing, as well as triggers, which are the main ones for influencing the subconscious of consumers, have been determined. The ways of influencing on consumer behavior are described. It also reflects different points of view on the use of the results of neuromarketing research in the companies’activities. It was determined that neuromarketing is a fairly promising method for determining the effectiveness of advertising messages, which is already used by leading companies.Документ Дизайн-мислення як нова парадигма поведінкової економіки(2018) Капінус, Лариса ВасилівнаВ період розвитку нової економіки сучасні підприємства звертаються до дизайнерського мислення з метою створення більш інноваційної підприємницької стратегії розвитку, орієнтованої на кінцевих споживачів. Підприємства, знаходячись в постійній конкурентній боротьбі, активно шукають ідеї для вирішення завдань. Тому саме творчий підхід, командна робота, клієнтоцентризм та оптимізм як головні складові дизайн-мислення допомагають формувати поведінку підприємств на споживчому ринку та більш краще розуміти своїх кінцевих споживачів. Дизайн мислення – це найуспішніша світова методика для створення інновацій, яку активно використовують у роботі такі компанії, як Facebook, Google, Apple, Procter&Gamble, Sumsung, IBM, IKEA.Документ Дослідження залежності обсягів реалізованої продукції від рекламних витрат(2011) Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Дослідження маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку(2019) Капінус, Лариса Василівна; Бикова, Вероніка Олександрівна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаСтаттю присвячено дослідженю маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку. Вивчено сутність онлайн-комунікацій, виявлено підходи до класифікації маркетингових комунікацій та наведено головні ознаки інструментів маркетингових комунікацій з метою розвитку теоретичних аспектів маркетингової науки. Розглянуто методи аналізу ефективності комунікацій підприємства на онлайн-ринку: дослідження фокус-групи у форматі онлайн-опитування та контент-аналіз комунікаційних веб-ресурсів, в тому числі сторінок в соціальних мережах. Описані основні вимоги до проведення онлайн-опистування в фокус групах та можливості підприємства щодо покращення своєї бізнес-діяльності в онлайн-середовищі. Наведено основні складові контент-аналітичного дослідження: спостереження, структурування, формалізація, реферування, аналіз. Представлені емпіричні дослідження щодо ефективності використання комунікаційних інструментів підприємством на онлайн-ринку.Документ Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей(2008) Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті розглянуті теоретичні підходи щодо оцінювання ставлення споживачів до торговельної марки як важливого чиннику впливу на формування процесу прийняття рішення про покупку. Для отримання інформації про ставлення споживачів до товару використано інтеграційні (багатофакторні) моделі. The article reviews theory issues about attitude of consumer to the trade mark. It is so important for the buying process. Multifactor models are used for information about attitude of consumer to the trade mark.Документ Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві(2008) Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті розглядаються основи концепції клієнтоцентризму, яка базується на вивченні запитів споживачів, орієнтації на споживачів та партнерстві зі споживачами. Проведений взаємозв’язок між клієнтоорієнтованістю та управлінням взаємовідносинами зі споживачам (CRM). The object of the article is to review the clientcentrism principles. This theory is based on study of the consumers needs, catering for the users, the partnership with buyers. The text shows interrelationship idea of clientcentrism with consumer relationship management (CRM).Документ Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів(2010) Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті на основі узагальнення існуючих підходів до трактування терміну "реклама" запропоновано авторське бачення цієї категорії, а також поняття «система класифікації реклами». З метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів автором доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами. In the article on the basis of generalization of the existent going near interpretation of term "advertising" authorial vision of this category, and also concept "System of classification of advertising", is offered. With the purpose of increase of efficiency of management the conduct of consumers an author the existent classification signs of advertising.Документ Критерії оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса ВасилівнаСтаттю присвячено вивченню оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку. Обґрунтовано причини реакційної маркетингової діяльності підприємств на поточні впливи маркетингового онлайн-середовища. У рамках розвитку маркетингової поведінкової теорії підприємств на онлайн-ринку запропоновано показники, на основі яких вивчаються маркетингові поведінкові дії підприємств на онлайн-ринку: «комплекс маркетингових онлайн-інструментів комунікації» та «сила залучення споживачів». Кожен із показників має набір із 16 критеріїв та власну шкалу оцінювання. Описано сутність та характерні особливості кожного з критеріїв, оцінювання яких передбачає загальну оцінку по двох основних показниках: використання маркетингових онлайн-інструментів комунікацій та сила залучення споживачів. Визначено ключові маркетингові складники активної поведінки підприємств в онлайн середовищі.Документ Маркетинг. Робочий зошит(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаПодано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.