Перегляд за Автор "Коваленко, Юлія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Етапи та цілі навчання студентів другого курсу спеціальності «Туризм» англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики(2015) Коваленко, Юлія Володимирівна; Коломієць, Аліна АнатоліївнаУ статті розглядається питання навчання іноземної мови та англомовного монологічного мовлення зокрема на основі проектної методики, описуються основні характеристики та типи проектів, аналізуються етапи навчання монологічного мовлення методом проектів та уточнюються цілі навчання англомовного монологічного мовлення студентів другого курсу спеціальності «Туризм»Документ Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики(2014) Устименко, Ольга Михайлівна; Коваленко, Юлія ВолодимирівнаУ статті визначається формат кінцевих продуктів і типи проектів для навчання англомовного монологічного мовлення студентів-філологів другого курсу. Описуються етапи навчання монологічного мовлення за проектною методикою. Характеризуються розроблені вправи і завдання проекту “Travelling”. Розглядається структура навчального сайту з хотлістом. Наводяться приклади вправ, завдань та інструментів для поточного і підсумкового контролю проектної діяльності студентів. В статье определяется формат конечных продуктов и типы проектов для обучения англоязычной монологической речи студентов-филологов второго курса. In this article, the format of project products and project types for teaching second-year philologists the English language monologue communication are defined. The project stages of teaching monologue communication are described. The suggested exercises and activities for the project “Travelling” are characterized. The structure of the educational site with the hotlist is considered. The examples of exercises, activities and tools for formative and summative assessment of students’ project performance are given.Документ Документ Психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів(2015) Коваленко, Юлія Володимирівна; Коломієць, Аліна АнатоліївнаУ статті розглянуто психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів, описано особливості інтелектуальної діяльності студента та його емоційно-вольової сфери, обґрунтовано доцільність застосування проектної методики у навчанні англомовного монологічного мовлення. In this article, the psychoeducational preconditions of using project method for teaching junior students of non-linguistic specialties English monologue communication are reviewed. The peculiarities of intellectual student’s activity and his emotional-volitional sphere are described. The reasonability of using the project method for teaching the English language monologue communication is proved.Документ Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення(2014) Коваленко, Юлія Володимирівна; Устименко, Ольга МихайлівнаСтаття присвячена вивченню сучасного стану використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іноземних мов та монологічного мовлення. Розглядаються цілі навчання іншомовного монологічного мовлення студентів-філологів другого курсу. Аналізуються навчальні програми та підручники для студентів другого курсу мовних спеціальностей. Описуються результати опитування викладачів і студентів. The article is devoted to the study of using the project method in teaching future philologists foreign languages and monologue communication. The aims of teaching second-year philologists a foreign language monologue communication are considered. The syllabi and course books for the second-year students majoring in foreign philology are analyzed. The results of the surveys taken among teachers and students are described.