Перегляд за Автор "Коломієць, Аліна Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Етапи та цілі навчання студентів другого курсу спеціальності «Туризм» англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики(2015) Коваленко, Юлія Володимирівна; Коломієць, Аліна АнатоліївнаУ статті розглядається питання навчання іноземної мови та англомовного монологічного мовлення зокрема на основі проектної методики, описуються основні характеристики та типи проектів, аналізуються етапи навчання монологічного мовлення методом проектів та уточнюються цілі навчання англомовного монологічного мовлення студентів другого курсу спеціальності «Туризм»Документ Критерії відбору текстів для навчання ознайомлювального читання англомовних газетних статей(2014) Коломієць, Аліна АнатоліївнаДля ефективного навчання іноземної мови важливим є добір текстів для читання, який повинен здійснюватися на основі загальноприйнятих критеріїв. Choice of articles is very important for effective teaching of foreign language, it should correspond with generally accepted criteria.Документ Критерії відбору текстів для навчання ознайомлювального читання студентів немовних вузів технологічних спеціальностей(2015) Коломієць, Аліна АнатоліївнаНа сьогоднішній день одним із завдань, що стоять перед викладачами іноземної мови (ІМ), є формування у студентів текстової компетентності, що включає в себе знання, уміння і навички, які забезпечують текстову діяльність читачів (когнітивну обробку, розуміння й інтерпретацію автентичних професійно- орієнтованих текстів різних структурно-мовленнєвих типів, властивих даному регістру), їх гнучкість, вміння користуватися своїми мовленнєвими та мовними навичками. Today, one of the challenges facing teachers of foreign languages (MI), is to develop the students' textual competence, which includes knowledge, skills, activities that provide text readers (cognitive processing, understanding and interpretation of authentic vocational oriented texts of different structural types of speech inherent in this case), their flexibility, the ability to use their speech and language skills.Документ Особливості навчання студентів молодших курсів немовних вузів читання англомовних публіцистичних текстів(2014) Коломієць, Аліна АнатоліївнаДокумент Психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів(2015) Коваленко, Юлія Володимирівна; Коломієць, Аліна АнатоліївнаУ статті розглянуто психолого-педагогічні передумови проектного навчання англомовного монологічного мовлення студентів молодших курсів немовних вузів, описано особливості інтелектуальної діяльності студента та його емоційно-вольової сфери, обґрунтовано доцільність застосування проектної методики у навчанні англомовного монологічного мовлення. In this article, the psychoeducational preconditions of using project method for teaching junior students of non-linguistic specialties English monologue communication are reviewed. The peculiarities of intellectual student’s activity and his emotional-volitional sphere are described. The reasonability of using the project method for teaching the English language monologue communication is proved.