Перегляд за Автор "Коняга, Аліна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Магнітні бурі: чим небезпечні і як захиститися?(2014) Коняга, Аліна Володимирівна; Нещадим, Лариса ПетрівнаЩоб легше пережити магнітні бу рі , фахівці радять обмежити роботу, що вимагає підвищеної уваги і зосередженості, або відкласти її на інший час, не провокувати конфліктів і не брати у них участь; більше відпочивати і гуляти на свіжому повітрі, зменшити важке фізичне навантаження; контролювати артеріальний тиск; приймати контрастний душ, раціонально харчуватися. To make it easier to survive Magnetic was cut, experts advise to limit the work that requires increased attention and concentration, or wait for another time, not to provoke conflict and not take part in them; more rest and a walk in the fresh air, reduce heavy physical activity; control blood pressure; take a cold shower, rational nutrition.Документ Підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства агропродовольчої сфери(2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Коняга, Аліна ВолодимирівнаРозглянуто значення критерію конкурентоспроможності продукції та підприємств у їх боротьбі на внутрішніх та світових ринках. Зазначено, що вітчизняні підприємства можуть ефективно функціонувати лише при втіленні принципово нових підходів до управління конкурентоспроможністю продукції і формування конкурентної стратегії. Доведено, що проблема підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств України є досить актуальною, набуває нового змісту і вимагає нового її осмислення та розв’язання. Розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності та основні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції. Досліджено ринок плодоовочеконсервної продукції, зроблено висновок щодо зменшення випуску продукції, зростання витрат на її виготовлення, зниження якості виробів, звуження асортименту, підвищення цін, втрату традиційних ринків збуту. Визначено причини погіршення становища в галузі. Проаналізовано основні засади діяльності та конкурентоздатність продукції українського виробника ПрАТ «Могилів-Подільський консервний завод» на національному та зовнішньому ринку. Визначено основних конкурентів підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринку, проведено порівняння з конкурентами на внутрішньому ринку, побудовано матрицю конкурентного профілю, а також виявлено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози заводу. Обґрунтовано, що ПрАТ «Могилів-Подільський консервний завод» має достатній потенціалу для збільшення обсягів виробництва та запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності його продукції як на внутрішньому, так і на зарубіжному ринках. Зроблено висновок щодо посилення конкуренції між підприємствами в умовах поглиблення світових інтеграційних процесів. Саме тому для підприємств надзвичайно важливим є не лише виробляти якісну продукцію, а й застосовувати інші способи підвищення конкурентоспроможності своєї продукції на ринку. The importance of the competitiveness criterion of products and enterprises in their struggle on the domestic and world markets are considered. It is noted that domestic enterprises can only function effectively with the implementation of fundamentally new approaches for managing products competitiveness and with formation of a competitive strategy.It is proved that the problem of increasing the products competitiveness of Ukrainian enterprises is very actual, acquires new meanings and requires a new understanding and solution. The theoretical aspects of competitiveness and the main directions of increasing the products competitiveness are considered. The market of fruit and vegetable canning products are investigated and the conclusion is made about production decreasing, costs increase, quality of products decrease, assortment narrowing, prices increase, loss of traditional markets. The causes of deterioration in the industry are determined. The basic activity principles and products competitiveness of the Ukrainian producer Mogilev-Podolsky cannery Private Company on the national and foreign markets are analyzed. The main competitors of the company are determined on the domestic and foreign markets, a comparison is made with competitors in the domestic market, the matrix of the competitive profile is constructed, and the strengths and weaknesses, opportunities and threats of the plant are identified. It was substantiated that Mogilev-Podolsky cannery Private Company has sufficient potential for increasing production volumes and suggested ways to increase the competitiveness of its products both on the domestic and foreign markets. A conclusion is made regarding the increase of competition between enterprises in the context of global integration processes deepening. That is why it is extremely important for enterprises not only to produce high-quality products, but also apply other ways to increase the competitiveness of their products on the market.Документ Теоретичні підходи до визначення поняття розвитку підприємства(2018) Коняга, Аліна Володимирівна; Дунда, Світлана ПетрівнаУ статті розкрито економічну сутність поняття «розвиток підприємства», визначено закони, фактори та основні підходи до розуміння сутності розвитку, а також проаналізовано основні проблеми розвитку підприємств. Розглянуто точки зору різних авторів щодо трактування поняття, що існують в науковій літературі. Досліджено класифікацію процесів розвитку та визначено основні характерні ознаки кожної з них. Проаналізовано спільні риси та відмінність понять «розвиток» і «зростання», а також з’ясовано їхній зміст. Також визначено основні перешкоди, що виникають на шляху розвитку підприємства та їх вплив. Визначено сутність поняття розвитку та його значення для діяльності підприємств за сучасних умов розвитку. На основі проведеного дослідження розкрито зміст поняття «розвиток підприємства» та надано авторське узагальнене визначення аналізованої категорії. In the article the economic essence of the concept of “development of entrepreneurship” is considered, the laws, factors and main approaches to understanding the essence of development are defined, as well as the main problems of entrepreneurship development are analyzed. The views of different authors on the interpretation of this concept, which exists in the scientific literature are considered. The classification of development processes is studied and the main characteristics of each of them are determined. The general features and differences between the concepts of “development” and “growth” are analyzed, as well as what each of them represents. The article also examines the main obstacles facing the development of the enterprise and their influence. The purpose of the article is to determine the essence of the concept of development and its significance for the activity of enterprises in the present conditions of development. Based on the carried research, the content of the concept “enterprise development” and the author’s general definition of the analyzed category are disclosed.