Перегляд за Автор "Коротка, Наталія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Ділова гра як метод активного навчання англійській мові у закладах вищої освіти(2021) Коротка, Наталія Володимирівна; Підколесна, Л. А.Стаття присвячена дослідженню ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Актуальність дослідження полягає у тому, що для встановлення ефективних зв’язків із зарубіжними партнерами необхідні фахівці, які досконало володіють іноземною мовою як засобом усної та письмової комунікації, а ділова гра є сучасним засобом активного навчання майбутніх фахівців. Метою статті є розгляд ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Робота спирається на положення про те, що під час формування іншомовної комунікативної компетенції особливого значення набувають роль і місце ділової гри в системі методів навчання студентів закладу вищої освіти. Врахування особливостей ділової гри дозволяє виявити специфіку методу активного навчання та відобразити лінгвокультурну дійсність мови, яка вивчається.Документ Етико-лінгвістичні особливості ділового телефонного спілкування англійською мовою(2019) Коротка, Наталія ВолодимирівнаСтаття присвячена дослідженню специфіки ділового спілкування. Особлива увага приділяється етико-лінгвістичним розвідкам у галузі ділового телефонного спілкування. У статті узагальнюється поняття мовного етикету, наводяться його правила; та особливості сучасної ділової етики, наводяться рекомендації щодо ділової телефонної розмови англійською мовою. У статті розглядаються стійкі етикетні вирази, адже дотримуючись правил етикету телефонної розмови, можна демонструвати не тільки свій діловий професіоналізм, а й загальну культуру, освіченість; формули вираження власної думки; моделі ділової телефонної комунікації; також наведені приклади кліше, необхідні для здійснення даного виду спілкування англійською мовою, відповідно до етичних норм ділової телефонної розмови. Стаття робить акцент на майстерності ведення переговорів, яка вимагає не лише індивідуальних якостей, але й етико-лінгвістичної та психо-лінгвістичної підготовки, для того, щоб домогтися максимальної результативності від процесу комунікації. The article is devoted to the study of the specifics of business communication. Particular attention is paid to ethical and linguistic research in the field of business telephone communication. The article summarizes the concept of language etiquette, provides its rules; discusses the features of modern business ethics, specifies the role of vertical (status) and horizontal (social) distance, provides recommendations for business English telephone conversation. The article deals with stable etiquette expressions, because observing the rules of etiquette of telephone conversation, you can demonstrate not only your business professionalism, but also the general culture, education; formula of expression of your own opinion; models of business telephone communication; the article also provides examples of clichés necessary for the implementation of this type of English communication, according to the ethical standards of business telephone conversation; the author considers the use of a conditional mood for expressing a polite attitude to the respondent, tactics of avoiding straight refusal, which are common depending on a particular English-speaking country. The article focuses on the skill of negotiation, which requires not only individual qualities, but also ethical and linguistic, psychological and linguistic training, in order to achieve maximum effectiveness of the communication process.Документ Основні методи навчання іноземних мов(2014) Коротка, Наталія ВолодимирівнаДокумент Посилення мотивації навчання професійно- орієнтованого спілкування англійською мовою здобувачів немовних вишів(2020) Коротка, Наталія ВолодимирівнаСтаття присвячена проблемі посилення мотивації навчання професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою студентів немовних вишів. У статті представлені основні особливості, функції та види мотивації, умови її підвищення, а також визначена специфіка навчального матеріалу. Визначаються цілі навчання іноземної мови у немовних вишах та особливості організації занять з англійської мови з урахуванням актуальних типів уроків і їхніх специфічних елементів. Пропонується ряд рекомендацій для підвищення мотивації навчання професійно-орієнтованого спілкування, а отже, й ефективності уроків іноземної мови в немовних вишах. Формування професійної іноземної мовної компетенції у студентів нелінгвістичних спеціальностей у вищих навчальних закладах є однією із фундаментальних цілей навчання та виховання. Воно передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців, готових до взаємодії у професійній галузі спілкування. Студенти немовних вишів, майбутні фахівці, чітко розуміють, наскільки володіння іноземною мовою може розширити їхні можливості в подальшому працевлаштуванні. Мотивація служить стимулом, що направляє поведінку студентів для досягнення особистих цілей, пов’язаних із майбутньою професійною діяльністю, за допомогою вивчення англійської мови під керівництвом викладача, який управляє діяльністю студентів. Володіння іноземною мовою та її використання передбачає знання соціокультурних особливостей носіїв мови, великий спектр вербальної та невербальної комунікації. Соціокультурний компонент у змісті навчання іноземної мови відіграє важливу роль у розвитку особистості студента, оскільки дає можливість не лише ознайомитися з культурною спадщиною країни, мову якої вивчають, але й порівняти її з культурними цінностями своєї країни, що сприяє формуванню загальної культури студента. Цей компонент має розширити загальний, соціальний, культурний кругозір студентів, спонукати їх до пізнання та підвищення інтелектуального рівня. Незважаючи на необхідність знання іноземної мови фахівцями різних сфер діяльності та розуміння її значимості, студенти немовних вишів недостатньо добре володіють нею. Причин, які пояснюють це явище, багато, але однією з основних є низька мотивація вивчення цієї дисципліни. Загальновідомо, що висока мотивація є ознакою ефективної діяльності, особливо це стосується немовного вишу.Документ Проблема синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів(2021) Коротка, Наталія ВолодимирівнаУ статті досліджено проблему синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів. Особливу увагу приділено розгляду явища синонімії у термінознавстві. Обґрунтовано ключові терміни. Проаналізовано теоретико-методологічні основи проблеми синонімії англомовної юридичної термінології. Окреслено основні методичні принципи і критерії, що здатні забезпечити ефективність навчання студентів немовних ВНЗ в аспекті правильного розуміння синонімічної правничої термінології юридичних текстів та доцільного її використання під час складання юридичної документації. Запропоновано шляхи подолання перекладацьких труднощів під час роботи над юридичними текстами у процесі навчання студентів немовних вишів.Документ Роль автентичних матеріалів в вивченні ділової англійської мови(2018) Коротка, Наталія ВолодимирівнаВ даній статті відбувається спроба дослідити роль автентичних матеріалів у навчанні англійської ділової мови. Особлива увага приділяється визначенню цілей використання аутентичних матеріалів, адже використання автентичних матеріалів необхідне на всіх етапах навчання іноземної мови у всіх видах мовленнєвої діяльності, адже саме автентичні матеріали створюють ілюзію прилучення до природного мовного середовища, знайомлять учнів з культурою і повсякденним життям країни досліджуваної мови, допомагають підвищити мотивацію до вивчення іноземної мови як предмета. У статті наводиться класифікація автентичних матеріалів, виділяються їх переваги, як засобів навчання, розглядаються умови застосування автентичних матеріалів та функції, які вони виконують; наводяться методичні рекомендації щодо застосування автентичних матеріалів та перераховуються труднощі їх використання. Метою статті є спроба виявити місце і роль автентичних матеріалів у навчанні ділової англійської мови. У статті особливий акцент робиться на результаті систематичного використання неадаптованих оригінальних (автентичних) матеріалів у навчанні ділової англійської мови; розглядається потенціал автентичних матеріалів та їх можливості, як цінного ресурсу викладання та самостійної роботи учнів. This article attempts to explore the role of authentic materials in teaching business English. Particular attention is paid to the definition of the purposes of the authentic materials usage, because it is necessary at all stages of learning a foreign language in all types of speech activities, because authentic materials create the illusion of familiarizing with the natural language environment, acquaint students with the culture and daily life of the country, help to increase the motivation to learn a foreign language as a subject. The article provides a classification of authentic materials, highlights their advantages as means of learning, discusses the conditions of authentic materials usage and the functions they perform; provides guidelines for the authentic materials usage and lists the difficulties of their usage. The aim of the article is to identify the place and the role of authentic materials in teaching business English. The article focuses on the result of the systematic usage of unadapted original (authentic) materials in teaching business English; the potential of authentic materials and their capabilities as a valuable resource for teaching and independent work of students.Документ Роль іноземної мови у процесі формування майбутнього фахівця-юриста(2021) Тернова, Оксана; Коротка, Наталія ВолодимирівнаСтаттю присвячено дослідженню ролі іноземної мови у процесі формування майбутнього фахівця-юриста й особливостей формування іншомовної компетентності майбутніх юристів. Так, було з’ясовано значення поняття «лексична компетенція», визначено роль іншомовної компетентності у професійній діяльності юриста, виокремлено основні складнощі вивчення мови юридичного спрямування. «Компетентність» – сукупність знань, умінь і/або навичок, певних якостей особистості й обізнаність у рамках тієї чи іншої теми (предмета, процесу, сфери діяльності тощо), які у своїй єдності допомагають вирішувати практичні завдання, забезпечуючи діяльність людини. Аналіз також показав, що лексична компетентність у мовознавчих дослідженнях розуміється як рівень володіння основними вміннями та навичками всіх видів мовленнєвої діяльності в життєво важливих для спілкування сферах і жанрах. Лексична компетентність суб’єкта становить комплексне явище, яке визначає мовленнєву поведінку і засноване на комплексі здатностей: «чути» інтенції співрозмовника; усвідомлювати доцільність мовних конструкцій; вміти програмувати конструктивну стратегію комунікації; управляти комунікацією у рамках дискусії.Документ Формування у студентів немовних вузів «понятійного мислення» за допомогою читання фахових текстів(2021) Коротка, Наталія ВолодимирівнаСтаття присвячена дослідженню особливостей формування у студентів немовних вузів «понятійного мислення» за допомогою читання фахових текстів. Навчання студентів немовного вузу професійно-орієнтованого читання є актуальним завданням. У статті обґрунтовується доцільність використання в теорії та практиці професійної освіти терміну «понятійного мислення», описуються можливості розвитку цього виду мислення за допомогою читання фахових текстів у студентів немовних вузів. Визначається, що у процесі навчання іноземної мови у студентів немовних вузів необхідно розвивати вміння професійно-орієнтованого читання. Однією з умов успішного засвоєння навчальної дисципліни й розуміння змістовного аспекту своєї майбутньої професійної діяльності є рівень розвитку у студентів понятійного мислення. У статті робиться акцент на тому, що чим вище рівень розвитку понятійного мислення, тим вище його вплив на функціонування індивідуального інтелекту особистості. Розглянуто велику кількість психолого-педагогічних досліджень, теорій і методик розвитку понятійного мислення: теоретично обґрунтовані способи навчання, теорія поетапного формування розумових дій, «збагачувальна модель» навчання, технологія оптимізації навчання і розвитку школярів, концептуалізація в формуванні індивідуальної понятійної системи людини. Формування «понятійного мислення» відбувається шляхом «сприйняття ‒ представлення поняття» і має наступну послідовність: знайомство з предметами і явищами (сприйняття), усвідомлене вибудовування нових значень. Стаття є аналізом розвитку навичок читання професійно-орієнтованих текстів у немовних ВНЗ. Особливу увагу приділяється вдосконаленню навичок читання як комунікативної компетенції і цілеспрямованого формування висококваліфікованого фахівця, який вміє працювати зі спеціалізованою літературою у своїй професійній діяльності, а отже, має сформоване «понятійне мислення». Доведено, що володіння професійно-орієнтованим читанням, з одного боку, сприяє вдосконаленню комунікативної компетенції, а з іншого ‒ дозволяє задовольнити професійні потреби фахівців завдяки сформованості понятійного мислення за допомогою читання фахових текстів.