Перегляд за Автор "Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 113
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Giveaway-конкурси – сучасний інструмент просування(2019) Токар, Тетяна Олегівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сучасний інструмент просування – популярні розіграші під назвою Giveaway-конкурси.Документ Аромамаркетинг: особливості та перспективи розвитку(2013) Поверіна, Юлія Олександрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сутність, завдання та місце аромамаркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємства; окреслено особливості застосування цього нового виду маркетингу; визначені перспективні тенденції його розвитку. Essence, task and place of aromamarketinga, is considered in the system of marketings communications of enterprise; the features of application of this new type of marketing are outlined; perspective his progress trends are certain.Документ Бенчмаркінг у системі управління конкурентними перевагами підприємств(2019) Ковалець, Олександр Олександрович; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто бенчмаркінг як метод забезпечення конкурентних переваг та важіль поліпшення конкурентоздатності суб’єкта підприємницької діяльності; досліджено поняття бенчмаркінгу, його зміст та мету; виокремлено основні кроки проведення бенчмаркінгуДокумент Взаємозв’язок складових процесу ціноутворення(2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті описано взаємозв’язок між складовими етапами процесу ціноутворення: цілями ціноутворення, методами цінового дослідження та методами встановлення ціни в ринкових умовах. Систематизовано маркетингові методи цінових досліджень з метою вибору оптимального методу ціноутворення.Документ Вибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товару(2011) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті розглянуто особливості стадій життєвого циклу товарів, визначено цінові стратегії в залежності від того, на якій стадії життєвого циклу знаходиться товар. Узагальнено підходи щодо встановлення ціни на різних етапах життєвого циклу товарів.Документ Визначення привабливості зарубіжних ринків(2006) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто проблему вибору міжнародного ринку, який найбільш повно відповідає цілям зовнішньоекономічної діяльності фірми, та методичні підходи щодо оцінки привабливості зарубіжних ринків в сучасних умовах функціонування українських суб’єктів міжнародного маркетингу. The problem of the choice of the international market, that corresponds to the foreign economic activity of the firm in the most complete way, and the methodical points of view on the evaluation of the attractiveness of the foreign markets in the modern conditions of the functioning of the Ukrainian subjects of international marketing are considered.Документ Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємств(2004) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаНаведено практичні рекомендації щодо використання маркетингових досліджень на підприємствах, а саме: щоб оцінити ступінь готовності підприємства до сприйняття маркетингової концепції у своїй діяльності, розробити прогнози збуту продукції підприємства та визначити найпривабливіші для себе ринкові сегменти. Practical recommendations for the use of market research enterprises, namely to assess the readiness of the company to accept the marketing concept in their efforts to develop forecasts of sales of the company and determine for yourself the most attractive market segments.Документ Використання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженнях(2008) Безпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сутність та особливості використання методу експертних оцінок для прийняття рішень, сфера його застосування в комплексі маркетингу підприємства, на прикладі відбору основних параметрів товару визначена послідовність проведення експертних опитувань і розрахована достовірність експертних оцінок з врахуванням узгодженості думок експертів. It is considered essence and features of use of a method of expert estimations for reception of decisions, the sphere of his use in a complex of marketing of the enterprise, by the example of selection of key parameters of the goods is determined sequence of carrying out of expert interrogations and reliability of expert estimations with the account coordination ideas of experts is designed.Документ Використання методу середніх арифметичних та методу медіан в опрацюванні даних експертних опитувань(2007) Безпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаПроаналізовано переваги, недоліки та межі застосування методу медіан та методу середніх арифметичних при опрацюванні результатів експертних опитувань. The advantages, disadvantages and limits of the method and the median method with arithmetic processing the results of expert surveys.Документ Використання інструментів інтернет-маркетингу в ресторанному бізнесі(2019) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скулімовська, Тетяна СергіївнаВ статті розглянуто теоретичні та практичні основи використання інструментів інтернет-маркетингу в процесі ведення ресторанного бізнесу, досліджено їхню структуру. Відповідно розроблено і запропоновано конкретні маркетингові заходи покращення роботи ресторанного бізнесу.Документ Вирішальні чинники забезпечення успіху міжнародної маркетингової діяльності підприємства(2006) Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЗапропоновано шляхи розв’язання проблеми обґрунтування необхідності виходу підприємства на зарубіжні ринки. Have been proposed the ways of solutions to the problem substantiation of necessity enterprise exit to foreign markets.Документ Впровадження ефективних товарних стратегій на підприємстві(2021) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Старолєтова, Тетяна АндріївнаУ статті розглядаються питання формування та впровадження товарної стратегії на підприємстві. Розглянуто сутність, класифікацію та процеси розроблення понять ‟стратегія інновації”, ‟стратегія варіації” та ‟стратегія елімінації”. Визначено місце товарних стратегій в загальній стратегії підприємства, окреслені проблемні моменти формування товарної стратегії.Документ Впровадження на харчових підприємствах міжнародних систем якості продукції(2002) Безпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто питання можливості запровадження на підприємствах харчової промисловості систем забезпечення виробництва безпечних продуктів харчування. The question of the possibility of adapting the food industry to ensure the production of safe food.Документ Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда(2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Максименко, Ю. І.Розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття бренда та його основні складові. Проаналізовано процес формування корпоративного бренда, використовуючи при цьому досвід вітчизняних підприємств, таких як ЗАТ «Оболонь» та Кондитерська корпорація «Roshen». Визначено основні проблеми українських виробників, з якими вони стикаються при створенні та просуванні власного корпоративного бренда. Обґрунтовано важливість та основні переваги, які приносить корпоративний брендинг підприємству.Документ Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства(2012) Бадещенкова, Катерина Сергіївна; Зоренко, А. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЗапорукою успішної асортиментної політики підприємства є збалансований та раціональний асортимент продукції, що випускається. Саме раціональність структури асортименту позитивно впливає на діяльність підприємства на ринку та забезпечує досягнення його маркетингових цілей, таких як збільшення частки ринку, максимізація прибутку та сприяння виходу на нові ринки. The mortgage of successful assortment policy of enterprise is the balanced and rational assortment of the produced products. Exactly rationality of structure of assortment positively influences on the results of activity of enterprise at the market and provides achievement of his marketings aims, such as an increase of market share, maximization, arrived assistance an output, to the new marketsДокумент Дослідження рівня обґрунтованості умовно-натуральних вимірників продукції у хлібопекарській промисловості(1997) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаЗапропоновано шляхи підвищення ролі і значущості умовно-натуральних вимірників продукції харчової промисловості. Proposed the ways of increasing the role and importance of conditional-natural measuring devices of products of food industryДокумент Дослідження споживчих переваг при виборі здобних хлібобулочних виробів(2018) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Ашомко, Людмила ВолодимирівнаРозглянута проблема оцінювання споживчих переваг при виборі хлібобулочних виробів; проаналізовано споживчі переваги при здійсненні вибору здобних хлібобулочних виробів підприємств ПАТ «Київхліб»; проведено опитування фокус-групи та здійснено анкетування споживачів, результати якого покладено в основу дослідження. The problem of estimating consumer preferences in the choice of bakery products is considered; the consumer preferences were analyzed in the choice of the sweet bakery products of PJSC "Kyivkhlib" enterprises; A focus group survey was conducted and a survey of consumers was carried out, the results of which are the basis of the study.Документ Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделей(2001) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто основні методи багатофакторних моделей дослідження ставлення споживачів до продукції. Were examined the main methods of multifactor models that are used for research of attitude of consumers to the product.Документ Економічна стійкість підприємства як основа забезпечення його конкурентоспроможності(2020) Ківер, Анастасія Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЗдійснено порівняльний аналіз поняття «економічна стійкість»; надано трактування даного поняття; досліджено взаємозв’язок та вплив рівня економічної стійкості підприємства на його конкурентоспроможність; окреслено основні складові економічної стійкості підприємства, реалізація яких сприятиме забезпеченню конкурентоспроможності підприємства.Документ Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда(2014) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Габор, О. О.Розглянуто етапи та основні складові формування ДНК бренда. The stages of formation and the main components of the brand's DNA are considered.