Перегляд за Автор "Лахно, Анастасія Ігорівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бізнес-готель з впровадженням інноваційних систем управління готельним номером в Шевченківському районі м. Києва(2023) Лахно, Анастасія ІгорівнаДокумент Використання технології голосового управління «Розумними» готельними номерами для покращення якості надання послуг(2022) Лахно, Анастасія Ігорівна; Сильчук, Тетяна АнатоліївнаПроаналізовано систему інтерактивного голосового управління номером, як одну з сучасних інновацій в готельному бізнесі. Analyzes such a modern hotel innovation as a voice room control system, and also investigates the implementation of this system in hotel management.Документ Вплив радіаційно забруднених продуктів харчування на організм людини(2020) Лахно, Анастасія Ігорівна; Володченкова, Наталія ВалеріївнаЗабруднення харчових продуктів буває поверхневим та структурним. При потраплянні до організму людини радіоактивних речовин, головною небезпекою є те, що деякі радіонукліди вибірково поглинаються в тканинах та органах. При тривалому впливу радіаційному опромінення на організм людини, збільшується ризик виникнення стохастичного і генетичного ефекту- онкологічних і генетичних захворювань. Food contamination can be superficial or structural. When radioactive substances enter the human body, the main danger is that some radionuclides are selectively absorbed into tissues and organs. With prolonged exposure to radiation on the human body, the risk of stochastic and genetic effects increases - cancer and genetic diseases.Документ Користь безглютенового вівсяного хліба(2022) Лахно, Анастасія Ігорівна; Сильчук, Тетяна АнатоліївнаПроаналізовано хліб із вівсяного борошна, який є відмінною альтернативою звичним хлібобулочним виробам. Analyzed bread made from oat flour, which serves as an excellent alternative to traditional bakery products.Документ Небезпека використання та вживання стручкового перцю роду capsicum annuum(2020) Лахно, Анастасія Ігорівна; Володченкова, Наталія ВалеріївнаУ даній роботі було визначено чинники небезпеки при використанні та вживанні стручкового перцю роду capsicum annuum у закладах ресторанного господарства як працівниками кухні так і відвідувачами. Комплексна оцінка ризику небезпеки використання та вживання таких прянощі дозволить оцінювати та обирати безпечні методи використання для працівників кухні та вживати заходи щодо екстреної (невідкладної) першої медичної допомоги у разі прояву алергічної реакції у відвідувачів закладу чи працівників. The paper identifies the risk factors for the use and consumption of capsicum annuum in restaurants in the restaurant industry as kitchen staff and visitors. A comprehensive risk assessment of the hazard of using and consuming such spices will allow you to evaluate and choose safe methods of use for kitchen staff and take measures for emergency first aid in case of an allergic reaction in visitors to the institution or employees.Документ Переваги і недоліки використання індукційних котлів при опаленні готельних підприємств(2022) Лахно, Анастасія Ігорівна; Якобчук, Роман ЛеонідовичНаведені переваги та недоліки застосування індукційних котлів при опаленні готельних підприємств. Різниця в ціні між індукційним і теновим котлом окуповується протягом першого опалювального сезону, і чим холодніше на вулиці, тим швидше він окупиться. Introducing the perevag and short stagnation of induction boilers in case of scorched hotel facilities. The difference in prices between induction and shady boilers pays off during the first scorching season, and the colder it is on the streets, the quicker the wines pay off.Документ Система інтерактивного голосового управління готельним номером(2022) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Лахно, Анастасія ІгорівнаУ статті проаналізовано систему інтерактивного голосового управління номером, як одну з сучасних інновацій в готельному бізнесі. Досліджено впровадження даної системи в управління готелем. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в готелях Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто світові компанії, які надають послуги голосового управління готельним номером. Визначено характерні особливості функціонування готелю, який має функцію голосового управління номером. Розглянуто основні можливості та переваги найсучасніших технологій голосового управляння номеру з тих, що наявні на ринку. Досліджено набір функцій інтерактивного голосового управління, що необхідні для вирішення багатьох завдань в управлінні готельним підприємством. Визначено за яких умов підприємству можна отримати додатковий дохід від системи голосового управління номером. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтів. The article analyzes such a modern hotel innovation as a voice room control system, and also investigates the implementation of this system in hotel management. Existing examples of the implementation of this innovation in the world and in Ukraine were analyzed. The prospects for its development have been determined. Global companies that provide hotel room voice control services are considered. The characteristic features of the operation of the hotel, which has the function of voice control of the room, have been determined. The main possibilities and advantages of the most modern technologies of voice control of the number from those available on the market are considered. A set of voice control functions, which are necessary for solving many tasks in the management of a hotel enterprise, has been studied. It is determined under what conditions the company can receive additional income from the voice control system. The advantages of implementing innovation in hotel management and the benefits for the hotel administration and customers are summarized. The voice control system consists of a smart speaker and smart devices controlled by specialized software. With the help of voice commands, guests will be able to control the temperature and air conditioning of the room, audio-visual systems, order food in the room and tickets for events or transport, leave audio feedback about the stay to the hotel administrators. Also, this system will help to conduct analytics based on the services provided, conducted surveys and feedback. Voice control system can include voice concierge functions so that guests can instantly receive the necessary information related to their stay at the hotel, as well as the ability to quickly contact the administrator. This system also helps free the staff from routine issues and pay more attention to the processes that need their attention. The system is built on a modular basis and the hotel can independently choose the functions that should be in this software, as well as create new ones together with a team of specialists according to its own requirements. For example, an enterprise can choose a module for ordering meals from a hotel restaurant using voice commands.