Перегляд за Автор "Майстренко, Антон Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вибір системи управління проектами для виробничих підприємств(2015) Майстренко, Антон Сергійович; Гладка, Мирослава ВікторівнаУ статті зазначено, що для сучасних виробничих підприємств актуальною є проблема ефективного управління проектами та підвищення ефективності роботи всього підприємства, тому для забезпечення якісного управління виникає потреба у використанні такої системи, яка б дозволила уникнути хаосу в про цесі управління проектом і підвищити ефективність цього процесу. Визначено вимоги до сучасних підприємств, розглянуто особливості найбільш популярних систем, враховано їхні переваги та недоліки й отримано рішення щодо вибору найбільш оптимальної системи, яка відповідає поставленим вимогам.Документ Генерація випадкових чисел з урахуванням параметрів їх криптостійкості(2015) Гладка, Мирослава Вікторівна; Майстренко, Антон СергійовичПри розробці програмних продуктів існують задачі, які потребують генерації великої кількості випадкових чисел, що створює додаткові проблеми розробникам. Рішенням даної проблеми є використання спеціальних алгоритмів. When developing software products are tasks that require the generation of a large number of random numbers, which creates additional problems for developers. The solution is to use special algorithms.Документ Організація процесу сервісного обслуговування на основі звернень клієнтів(2014) Майстренко, Антон Сергійович; Гладка, Мирослава ВікторівнаВ будь-якій компанії робота з клієнтами посідає особливе місце і вимагає орієнтувати роботу саме на клієнта: на його потреби, а також якісне обслуговування. В сучасних установах існують відділи по роботі з клієнтами, в яких клієнтам надаються консультації та поради стосовно їх потреб та вимог. Такі відділи обладнані сучасними системами автоматизації документообігу, які дозволяють накопичувати, зберігати та розширювати інформацію про кожного з клієнтів, надавати йому персональні бонуси тощо. In any company's customer has a special place and needs to focus work on the same client, his needs, and quality service. In the modern facilities are departments of customer service in which customers provide advice and tips on their needs and requirements. These departments are equipped with modern workflow systems that allow you to collect, preserve and expand the information about each client and provide them with your personal power-ups and more.Документ Технології управління проектами(2014) Майстренко, Антон Сергійович; Гладка, Мирослава ВікторівнаВикористання сучасних технологій управління проектами дозволить оптимізувати роботи на усіх етапах, а також мінімізувати втрати при їх реалізації. Таким чином проектне управління не буде додатковим «бюрократичним» елементом, а стане суттєвим важелем при визначенні оптимальних шляхів їх реалізації. Using modern technology project management will optimize the work at all stages and minimize losses in their implementation. Thus project management will be an additional "red tape" element, and will be a significant lever in determining the optimal ways to implement them.Документ Управління проектуванням життєвим циклом програмних продуктів з допомогою PDM технологій(2013) Майстренко, Антон Сергійович; Гладка, Мирослава Вікторівна