Перегляд за Автор "Наконечна, Дарія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Маркетингова поведінка підприємств на онлайн-ринку(2020) Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана Борисівна; Наконечна, Дарія СергіївнаУ статті визначено основні тенденції розвитку онлайн-ринку електронної комерції, який почав стрімко зростати через економічну кризу, що викликана пандемією Covid-19. Здійснено порівняльну характеристику онлайн-ринку В2В- та В2С-секторів за визначени-ми критеріями, такими як розмір онлайн-ринку, вартість продукції та послуг, взаємовід-носини з клієнтами, програма лояльності, служба підтримки та консультація, маркетин-гові цілі, контент-стратегія. Розроблено моделі маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку В2В та В2С, у яких підприємство розглядається як відкрита система, що має маркетингові цілі та стратегічну місію. Запропоновано типи маркетингової пове-дінки підприємства на онлайн-ринку, такі як пасивна та активна, уточнено зміст цих понять. Задля досягнення активної поведінки підприємства на онлайн-ринку варто вико-ристовувати ефективні інструменти інтернет-маркетингу для B2C- та B2B-секторів.Документ Формування комплексу Інтернет-маркетингу підприємства на ринку В2В(2021) Наконечна, Дарія Сергіївна