Перегляд за Автор "Нейкова, Лідія Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Проблеми виходу вітчизняних підприємств молокопереробного під комплексу АПК на закордонні ринки(2013) Нейкова, Лідія Іванівна; Маноха, К. Р.На основі аналізу сучасного стану підприємств молочної галузі АПК розкрито дві групи причин стримування їх виходу на закордонні ринки які пов’язані з недосконалістю державної політики у сфері зовнішньоекономічної діяльності та з гальмуванням експортної діяльності на рівні самих підприємств та запропоновано рекомендації щодо вдосконалення системи державної підтримки українських товаровиробників-експортерів та заходів щодо удосконалення системи менеджменту безпосередньо на рівні підприємств In the article on the basis of analysis of the current state of public enterprises are analyzed the reasons of their deterrence entry into foreign markets, including the identification of two groups of causes related to: imperfect state policy in the sphere of foreign economic activity and the inhibition of the international activity of the enterprises themselves. Based on this analysis, recommendations are made to improve the system of state support for ukrainian exporters and appropriate measures that can improve and accelerate the exit of enterprises to the world markets.Документ Проблеми здійснення зовнішньоекономічної діяльності вітчизняними машинобудівними підприємствами(2015) Нейкова, Лідія Іванівна; Круліковська, Наталія ВіталіївнаДокумент Управління збутом продукції агропідприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності(2013) Нейкова, Лідія Іванівна; Круценко, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто управлінські аспекти формування й розвитку міжнародних каналів збуту агропромислової продукції. Досліджено питання сучасних проблем управління збутом агропромислової продукції підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та висвітлено роль маркетингового підходу у формуванні більш ефективної системи збуту сільськогосподарської продукції, орієнтованої на експорт. Запропоновано комплекс маркетингових заходів з підвищення ефективності експортної діяльності підприємств АПК України на світових ринках. Considered management aspects of the formation and development of international marketing channels of agricultural products.Studied the question of modern issues of sales management of agricultural products of enterprises engaged in foreign economic activities and highlighted the role of marketing approach in forming more efficient marketing of agricultural products, export-oriented. Proposed range of marketing activities to improve the efficiency of export of agricultural enterprises of Ukraine on international markets