Перегляд за Автор "Нікітіна, Ірина Всеволодівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 71
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Development of Specialist’s Personality(2014) Іванов, Сергій Віталійович; Криворотько, Володимир Михайлович; Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Кітов, Микола Григорович; Смірнова, Єлизавета СергіївнаThe manual outlights the most essential theoretical and practical problems of specialist’s personality development related to contemporary tendencies of higher education system reforming in Ukraine. The material is given in three languages: English, Ukranian, Russian. The major grounds for sociopsychological training of a specialist’s personality development have been described. It is recommended for higher school students.Документ Активні методи контролю та оцінки знань студентів(2014) Фірсова, Юлія; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаКонтроль та оцінка знань студентів є обов’язковими компонентами в процесі навчання. Вони мають місце на всіх етапах процесу навчання, але особливого значення набувають після вивчення якого-небудь розділу програми і завершення ступеня навчання. Monitoring and evaluation of student learning is a required component in the learning process. They occur at all stages of the learning process, but particularly important when studying any section of the program and degree completion of training.Документ Активізація процесу суб'єктного самовизначення особистості студента за допомогою тренінгових технологій(2014) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаУ статті досліджується проблема інтенсифікації процесу самовизначення особистості студента як суб'єкта активності. Проаналізовано досвід застосуваннярозвивальних тренінгових технологій під час викладання психологічних дисциплін у ВНЗ. Описано методику «Практикум суб'єктного самовизначення особистості». Підкреслено можливості та обмеження застосування практикуму суб'єктного самовизначення особистості у навчально-професійній діяльності студента. The article deals with the problem of subjective self-determinetion of the student's personality as the subject of activity. The experience of the application of developing technologies during training of teaching psychological disciplines in the university.Described the technique of "Training of subjective self-identity;* Underlined the possibilities of the use of the training and limiting of the training «Subjective selfidentity in the educational activity of the student».Документ Активізація самостійної роботи студентів(2014) Решетицька, Віра Петрівна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаНавчання у вищому навчальному закладі - це перш за все самоосвіта. Самостійна робота студента є основою його навчальної діяльності. На сьогоднішній день метою освіти є розвиток творчого потенціалу особистості студента, формування його довіри до нових сучасних знань і індивідуальних можливостей для продуктивного застосування їх на практиці впродовж життя. В основі самостійної навчальної діяльності студента повинні бути глибокі внутрішні мотивації, які змушуютьособистість безперервно домагатися вдосконалення знань, вмінь і навичок. Teaching in higher education - is primarily self. Independent work of students is the foundation of its training activities. To date, the purpose of education is to develop the creative potential of the student, the formation of his confidence in new modern knowledge and individual opportunities for productive use of them in practice throughout life. The basis of independent student learning activities should be deep internal motivations that cause personality continuously seek improvement of knowledge, skills and abilities.Документ Бар’єри професійно- педагогічного спілкування молодих викладачів вищого навчального закладу(2018) Медвідь, Ірина Миколаївна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаОбґрунтовано необхідність підвищення якості професійно-педагогічного спілкування молодих викладачів вищих навчальних закладів для забезпечення повноцінної діалогічної взаємодії між суб’єктами педагогічного процесу. The necessity of improving the quality of professional-pedagogical communication of young teachers of higher educational establishments is substantiated to provide a complete dialogical interaction between subjects of the pedagogical process.Документ Вплив глобальної мережі Internet на навчальний процес студентів (соціологічне дослідження)(2014) Васюра, Анна Олегівна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаМетою соціологічного дослідження є вивчення думки студенства щодо впливу глобальної мережі Internet на навчальний процес; Попередження випадків негативного впливу та розробки рекомендацій щодо поліпшення умов навчання завдяки використанню глобальної мережі Internet. The aim is to study the sociological views on the impact of Students WAN Internet in the learning process; Prevention of negative impacts and develop recommendations for improving the learning environment through the use of the global network Internet.Документ Вплив глобальної мережі Інтернет на життя студента(2014) Дзярик, Наталя Валеріївна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаНайважливішою соціально-інформаційною комунікацією цивілізації сьогодення є глобальна мережа Інтернет. У зв’язку з тим, що людська цивілізація вступила в епоху інформації спостерігаються суттєві зміни в оточуючому нас середовищі, технологіях і споживанні матеріальних та духовних благ. Комп’ютерні та телекомунікаційні технології проникають в освіту, науку, економіку, політику, культуру тощо. Major social and information communications civilization today is the Internet. Due to the fact that human civilization entered the age of information, there are significant changes in the environment around us, technology and consumption of material and spiritual wealth. Computer and telecommunication technologies penetrate the education, science, economy, politics, culture and more.Документ Вплив депривації сну на психофізичний стан людини(2014) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Наумчак, Анна ОлегівнаУ статті досліджується вплив депривації сну на психофізіологічний стан людини. Проаналізовано стан та сучасні методики депривації сну. Описано хід самоексперименту з депривації сну та особливості активності мозкових хвиль до і після проходження курсу депривації сну. Визначено як негативну, так і позитивну дії депривації сну у лікуванні депресій та активізації мислення особистості. Тhe impact o f sleep deprivation on psycho-physiological state of personality is investigated in this article. The modem methods o f the sleep deprivation are analyzed. It is used in psychiatric practice to treat depression, is a legal substitute drugs. Deprivation of sleep alerts the state of consciousness - reduces rational and volitional control of the flow of thought processes, critical blocks and contributes of hallucination, etc. There are described the process o f the self-experiment o f sleep deprivation and specific of the activity o f brain waves before and after the treatment o f the course o f sleep deprivation. The negative and the positive actions of the sleep deprivation are defined in the healing of depression and activation o f the person's thinking. Analysis of deprivation o f sleep can illuminate new patterns o f human brain activity and mental human personality.Документ Вплив депривації сну на фізичний та моральний стан людини(2014) Наумчак, Анна Олегівна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСон є одним із найважливіших етапів людського життя. Дослідження показують, що більшість людей сплять менше, ніж необхідно. Під час неспання людина постійно щось робить: ходить, спілкується, пише, займається спортом, виконує фізичну роботу і т.д. Коли ж вона спить, то не обтяжена фізичною діяльністю, при цьому її мозок не відпочиває, а працює, але по-іншому, ніж у стані активного неспання. Існує поширена гіпотеза, що депривація (втрата, відсутність, недостача) сну ефективно діє при депресивних станах людини (для зменшення депресивних розладів і зникнення депресії чи апатії). Sleep is one of the most important stages of human life. Studies show that most people sleep less than is needed. During the waking man ever does anything: walking, talking, writing, playing sports, performing physical work, etc. When she sleeps, it is not burdened with physical activity, while its brain is not resting, and working, but in a different way than in a state of active wakefulness. There is a common hypothesis that deprivation (loss, lack, lack of ) sleep effectively operates in depressive states rights (to reduce depressive disorders and loss depression or apathy).Документ Все про наркоманію(2014) Булавіна, Валерія Сергіївна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаМетою даного соціологічного дослідження є зібрати якомога більше інформації про поставлену проблему. The purpose of this sociological study is to gather as much information about the supplied problem.Документ Гендерна культура викладача та безпека особистості студента у процесі гендерного самовизначення(2016) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаУ статті проаналізовано психологічні складові гендерної культури особистості педагога та безпеки особистості студента. Визначено умови їхньої взаємодії у процесі гендерної самоідентичності студента. Представлено практикум з гендерного самовизначення особистості з метою розвитку гендерної самоідентичності студента. The article analyzes the psychological components of the gender culture of the personality of the teacher and the security of the student's personality. The conditions of their interaction in the process of student's gender identity are determined. The workshop on gender self-determination of the individual is presented for the purpose of developing a student's gender identity.Документ Гендерна педагогіка у процесі професійної підготовки студентів технологічного університету(2013) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена актуальним проблемам прпофесійної підготовки студентів технологічних університетів із врахуванням гендерної особливості розвитку особистості. This article is devoted to actual problems of students prpofesiynoyi technological universities with regard to gender peculiarities of the individualДокумент Гендерний підхід у системі вищої освіти як необхідна умова якості підготовки фахівців(Науково-практична конференція «Проблеми модернізації та систематизації законодавства про освіту України», Нора-Друк, Київ, 2010) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена проблемі визначення методологічної основи гендерного підходу в системі вищої освіти. This article deals with the definition of the methodological foundations of gender mainstreaming in higher education.Документ Гендерні особливості мотивації студентів технічного університету(2017) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаУ статті проаналізовано гендерні особливості мотивації студентів технічного університету. Визначено мотиваційні комплекси навчально-професійної мотивації. Встановлено взаємозв’язок процесів мотивації та гендерних особливостей розвитку особистості студента. Наведено результати психодіагностики мотивації студентів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо розвитку мотивації студентів технічного університету з урахуванням гендерних особливостей розвитку. The article analyzes gender peculiaritis of motivation of the Technical University Students, psychological factors of its formation in the process of professional training of the future specialist. It is determined the connection between the motivation of student and his gender peculiarities.The main mechanisms of the individual development are put in the personality oriented education. The subject activity of student plays leading role in the process of the professional becoming and personality growth. The professional self-realization of the future specialist is predefined his readiness to the professional motivation on the base of subjects activity growth. Today’s reforms of Ukrainian Higher education need for radical change of traditional system of young people’s training for the optimum self-development and self-realization of their individual potential on the base of personality motivational growth. The result of this investigation is training program “Gender peculiaritis formation of the motivation of the Technical University Students”. In our research the psychological and pedagogical recommendations are worked out about development of the gender peculiaritis of motivation of the Technical University Students.Документ Гендерні особливості студентів як фактор успішності(2010) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена аналізу зовнішніх та внутрішніх факторів і детермінантів, що впливають на успішність студентів з позиції гендерної педагогіки. До зовнішніх можна віднести: стан організації навчально-виховного процесу в університеті; рівень професійної, педагогічної і психологічної підготовки викладачів; дидактичні і психологічні закономірності навчально-професійної діяльності студентів; якість шкільної підготовки, матеріально-побутові умови життя студентів, ступінь допомоги і підтримки батьків та інші. The article analyzes the external and internal factors and determinants that influence the success of students from the perspective of gender pedagogy. The external include: state of the educational process at the university, the level of professional, pedagogical and psychological training of teachers, teaching and psychological patterns of teaching and professional activities of students, school quality training material and living conditions of students, the degree of assistance and support to parents and other.Документ Динаміка процесу самовизначення особистості в індивідуально-психологічному просторі людини(1998) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаДокладно розкривається проблема самовизначення особистості відносно сутності людини як суб’єкта становлення та буття у рамках гуманістичної психології. Поняття людської особистості та сутності подаються як різні (за джерелами, мотивацією, суттю) психічні інстанції. Тут виділяються головні параметри індивідуально-психологічного простору самовизначення особистості як суб’єкта психологічної активності, а також їх взаємозв’язок та значення для самореалізації людини.Документ Динаміка розвитку професійної мотивації студентів: гендерний аспект(2013) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена аналізу динаміки розвитку професіішої мотивації студентів різних курсів. Визначено гендерні особливості і психологічні прийоми формування, внутрішньої мотивації професійної діяльності. This article analyzes the development dynamic of the professional motivation of students from different courses. Identified gender differences and psychological methods of formation of the inner motivation of professional activities.Документ Значення інтуїції та пильності при запобіганні та розкритті злочинів(2011) Нікітін, Юрій Вікторович; Козлов, П. П.; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаУ статті проаналізовано поняття інтуїції та пильності, а також їх значення в діяльності працівників правоохоронних органів при запобіганні та розкритті злочинів.Документ Концептуальні засади професійної мотивації студентів: психолого-правовий аспект(2011) Єрохін, Сергій Аркадійович; Нікітін, Юрій Вікторович; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена проблемам професійної мотивації спеціалістів, причинам несвідомого вибору фаху; були здійснені дослідження окремих видів мотивацій; запропоновано застосувати психолого-педагогічні умови забезпечення професійної мотивації студентів.Документ Концепція професійної мотивації студентів як фактору конкурентності на ринку праці(2011) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Єрохін, Сергій Аркадійович; Нікітін, Юрій ВікторовичУ статті аналізуються концептуальні засади формування професійної мотивації студентів. Представлено результати дослідження стосовно перспективи працевлаштування майбутніх фахівців. Проведено структурно-функціональний аналіз форм та засобів взаємодії сучасного ринку освіти і ринку праці. Розроблено практичні рекомендації щодо управління процесом формування професійної мотивації студентів як фактора конкурентності на ринку праці.