Перегляд за Автор "Оверченко, Ілля Ігорович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Проєкт рекламної кампанії для клієнтів рекламного агентства „Нова епоха”(2020) Оверченко, Ілля ІгоровичДокумент Розробка кампанії соціальної реклами на підтримку сортування сміття в Україні(2022) Оверченко, Ілля ІгоровичДокумент Текстильна продукція як складова фірмового стилю підприємств харчової та нехарчової промисловості(2020) Оверченко, Ілля Ігорович; Манич, Наталія ЄвгенівнаТези доповіді присвячені дослідженню ролі текстильної продукції у формуванні фірмового стилю підприємств харчової та нехарчової промисловості. Автори відзначають, що головною метою текстильної складової фірмового стилю є закріплення в свідомості покупців позитивних емоцій, пов'язаних з високим рівнем обслуговування і забезпечення впізнаваності самого підприємства, що в при сучасному висококонкурентному ринку є надзвичайно важливим для підприємств як харчової, так і нехарчової промисловості. Theses of the report are devoted to the study of the role of textile products in the formation of corporate identity for enterprises of food and non-food industries. The authors note that the main purpose of the textile component of corporate identity is to anchor in the minds of buyers through positive emotions associated with a high level of service and recognisability of an enterprise, which in today's highly competitive market is extremely important for both food and non-food industries.