Перегляд за Автор "Протас, Андрій Ярославович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адаптація IT-технологій для туристичного маркетингу як інновація у продажах туристичного продукту(2015) Протас, Андрій ЯрославовичНайважливіша мета демонстрування товару полягає в тому, щоб на конкретному прикладі проілюструвати те, про що деколи говориться абстрактно. Коли покупці можуть впевнитися в правдивості тверджень продавця через опробування, імовірність придбання товару значно зростає. The most important goal of demonstrating product is a concrete example to illustrate what they say sometimes abstract. When buyers can ensure the veracity of the allegations seller through testing, the probability of purchasing goods increases significantly.Документ Новий спосіб залучення до участі в глобальному туризмі (IGT - innovations global tourism)(2012) Протас, Андрій Ярославович; Сологуб, Юрій ІвановичОдним з інноваційних видів туризму в умовах глобалізації стане туризм «House by house». Це розділ туристичних послуг на основі світової мережі Інтернет. Основна його послуга «Global See You». One innovation of tourism in the context of globalization will be the tourism «House by house». This section of travel services based on the global Internet. Its main service «Global See You».Документ Інноваційні технології в туризмі. Проект «PIDG»(2013) Протас, Андрій Ярославович; Верес, Катерина ОлександрівнаСвіт, що ми пізнаємо через Інтернет, може набути іншого образу ніж той, яким ми звикли його бачити. Система «PIDG» дозволить перетворити звичайний парк, алею, провулок, будівлю у надзвичайне місце туристичної атракції. The world we know through the Internet, can take different image than the one we used to see him. The system «PIDG» will turn an ordinary park, alley, lane, building in an extraordinary place of tourist attractio