Перегляд за Автор "Пєтухова, Ольга Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 100
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ RACE-технологія при розробці імеджевої рекламної та PR-кампанії підприємства(2021) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Степанчук, Світлана Олександрівна; Грущенко, Альвіна ВіталіївнаВ статті охарактеризовано сутність, зміст та принципи застосування «RACE» технології при розробці іміджевої рекламної чи PR-кампанії, як основного методу, що застосовується в практичній діяльності як вітчизняних так і закордонних підприємств та організацій. Базується «RACE» технологія на чотирьох етапах, а саме: дослідженнях, формуванні активних рекламних або PR-дій, вибору засобів комунікації, оцінки очікуваних та фактичних результатів. Всі перераховані етапи тісно взаємопов’язані між собою і, якщо пропустити один із зазначених етапів, то рекламна чи PR-кампанія може втратити свою економічну чи комунікативну ефективність, а отже і прибутковість для підприємства. Тому все більше підприємств намагаються знайти просту й водночас ефективну технологію для комунікації зі споживачами та впливу на їх рішення. Проблематика визначення поняття та особливостей застосування технології «RACE» у наукових працях з управління рекламними та PR-кампаніями з’явилися відносно недавно. При цьому такі відомі технології, як «AIDA», «4P»-«8Р», «4C» та інші вивчаються вченими і застосовуються практиками вже тривалий час, це в свою чергу, доводить актуальність обраної теми і те, що достатньо багато питань окресленої сфери діяльності розкрито частково та потребують додаткових досліджень. У статті розглянуто сучасні теоретичні підходи щодо використання технології «RACE» при розробці рекламних та PR-кампаній, а також досліджено практичні аспекти застосування даної методики - при розробці іміджевої рекламної кампанії для безалкогольного солодкого напою ТМ «Живчик» ПрАТ «Оболонь». Під час проведення попереднього дослідження для розробки іміджевої рекламної кампанії для ПрАТ «Оболонь» було визначено цільову аудиторію та портрет споживача продукції ТМ «Живчик», проаналізовано конкурентів компанії, платформи для комунікації, складено медіаплан рекламних та PR-активностей, сформовано бажані очікувані результати ефективності. Подальшими перспективами майбутніх досліджень з обраної теми є впровадження інноваційних технологій при розробці іміджевих рекламних та PR-кампаній, а також проведення більш детальних досліджень щодо їхньої економічної та комунікаційної ефективності в майбутньому. This article describes the definition, content and principles of «RACE» technology in the development of image advertising or PR-campaign, as the main method used in practice by both domestic and foreign companies and organizations. «RACE» technology is based on four stages, namely: research, the formation of active advertising or PR-actions, the choice of means of communication, evaluation of expected and actual results. All of the above stages are closely interrelated and subordinate to each other, and if you miss one of these stages, the advertising or PR-campaign will lose its economic or communication effectiveness, and hence profitability for the company. Therefore, more and more companies are trying to find a simple and effective technology for communicating with consumers and influencing their decisions. The problem of defining the concept and features of the application of "RACE" technology in scientific work on the management of advertising and PR-campaigns appeared relatively recently. At the same time, such well-known technologies as «AIDA», «4P» - «8P», «4C» and others are studied by scientists and used by practitioners for a long time, which in turn proves the relevance of the chosen topic and the fact areas of activity are partially disclosed and require additional research. Modern theoretical approaches to the use of «RACE» technology in the development of advertising campaigns are discussed in this article, and the application of this technique is studied by example in the development of the image advertising campaign for soft drink TM «Zhyvchyk» PAC «Obolon». During the preliminary research to develop the image advertising campaign for PAC «Obolon», the target audience and portrait of the consumer of TM «Zhyvchyk» products were determined, the company's competitors, communication platforms were analyzed, a media plan of image advertising and PR activities was drawn up, and the desired expected efficiency results were formed. Further prospects for future research on the chosen topic are the introduction of innovative technologies in the development of image advertising and PR-campaigns, as well as more detailedresearch on their economic and communication effectiveness in the future.Документ SWOT-аналіз як основа формування маркетингових стратегій(2022) Гарастовська, Альона Вікторівна; Пєтухова, Ольга МихайлівнаОписано застосування SWOT-аналізу для формування маркетингових стратегій. Акцентовано увагу на його завданнях та значенні для формування успішних маркетингових стратегій розвитку на довгострокову перспективу з визначенням наявних конкурентних переваг. Наведено алгоритм проведення SWOT-аналізу, зазначено його переваги та недоліки. The application of SWOT analysis for the formation of marketing strategies is described. Attention is focused on its tasks and importance for the formation of successful marketing strategies for long-term development with the determination of existing competitive advantages.Документ Активізація інноваційної діяльності у контексті загального економічного розвитку України(2012) Пєтухова, Ольга МихайлівнаВ статті проаналізовано стан інноваційної сфери. Обґрунтовано взаємозв’язок активізації інноваційної діяльності та загального розвитку економіки.Документ Актуальні проблеми розвитку інноваційної діяльності в Україні(2007) Пєтухова, Ольга МихайлівнаВ статті розглянуто сучасний стан, особливості, джерела фінансування, проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні.Документ Аналіз власного капіталу як фактору забезпечення фінансової безпеки підприємств(2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сілакова, Ганна ВіталіївнаОбґрунтовано значення власного капіталу для прийняття управлінських рішень. Визначено завдання власного капіталу для забезпечення фінансової безпеки підприємства.Обґрунтовано принципи аналізу формування та використання власного капіталу.Досліджено фактори, що впливають на вартість капіталу. Сформовано етапи аналізу власного капіталу, прийнятні до використання на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано методичні підходи до аналізу власного капіталу підприємства. Сформульовані підходи до аналізу власного капіталу підприємств з позиції забезпечення їх фінансової безпеки. The value of equity for management decisions is justified. The tasks of own capital are determined to ensure the financial security of the enterprise. The principles of the analysis of formation and use of own capital are grounded. The factors influencing the cost of capital are investigated. Stages of the analysis of own capital, acceptable for use at the domestic enterprises are generated. Methodical approaches to the analysis of the company's own capital have been analyzed. Approaches to the analysis of enterprise equity have been formulated from the viewpoint of ensuring their financial security.Документ Вибір інноваційної стратегії підприємства на основі побудови матриці інноваційно-фінансових стратегій(2011) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сілакова, Ганна ВіталіївнаУ статті розглядаються питання вибору інноваційних стратегій підприємств на основі аналізу їх інноваційно-господарської та фінансової діяльності шляхом використання матриці інноваційно-фінансових стратегій. Визначено розташування ДП ВАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат №12» у квадрантах матриці інноваційно-фінансових стратегій та запропоновано стратегію інноваційного розвитку даного підприємства.Документ Використання аутсорсингу на підприємствах харчової промисловості: теорія, практика, особливості(2023) Сімкін, Давід Олександрович; Пєтухова, Ольга МихайлівнаАутсорсинг є популярним підходом в управлінні підприємствами харчової промисловості для підвищення ефективності бізнесу та досягнення конкурентних переваг. Аутсорсинг полягає у використанні послуг інших компаній для здійснення певних функцій, які раніше виконувались внутрішніми службами підприємств. Послуги аутсорсингу набули широкого застосування через стрімкий розвиток інформаційних систем та технологій, глобалізацію економіки, цифрову трансформацію населення, загрозу пандемії COVID-19 та військового конфлікту. В роботі досліджено історію розвитку аутсорсингу. Проаналізовано теоретичні підходи до трактування поняття «аутсорсинг», а саме: функціонально-орієнтований, коопераційний та управлінський підходи. На основі досліджених підходів запропоновано під аутсорсингом розглядати стратегію управління, за якою організація делегує певну частину бізнес-функцій сторонній фірмі або окремому спеціалісту шляхом укладення договору про співпрацю. Визначено основні напрями використання аутсорсингу на підприємствах харчової промисловості. Встановлено, що особливості аутсорсингу в харчовій промисловості України пов'язані зі специфікою цієї галузі, а саме сезонністю виробництва, високими вимогами до якості продукції та необхідністю дотримання стандартів безпеки харчових продуктів. Досліджено практичні аспекти застосування аутсорсингу провідними компаніями, діяльність яких пов’язана з харчовою промисловістю. Проаналізовано основні переваги та недоліки використання аутсорсингу. У теорії, аутсорсинг має ряд переваг для підприємств, а саме: зниження витрат, підвищення ефективності ведення бізнесу, концентрація на основних функціях та доступ до знань та технологій. Проте на практиці використання аутсорсингу може виявитися складним процесом з багатьма викликами, такими як зниження контролю над процесами, розголошення комерційної таємниці, невідповідність якості встановленим вимогам та інші. Визначено, що для отримання позитивного ефекту від використання послуг аутсорсингу, керівництво підприємства повинно ретельно зважувати всі переваги та недоліки з метою уникнення негативних моментів. Outsourcing is a popular approach in managing food industry businesses to increase its efficiency and gain competitive advantages, which involves using the services of other companies to perform certain functions that were previously carried out by internal company departments. Outsourcing services have gained wide application due to the rapid development of information systems and technologies, globalization of the economy, digital transformation of the population, the threat of the COVID-19 pandemic, as well as military conflict. The history of outsourcing was studied. The theoretical approaches to interpreting the concept of "outsourcing" were examined, namely: functional-oriented, cooperative, and managerial approaches. Based on the researched approaches, it is proposed to consider outsourcing as a management strategy, according to which the organization delegates a certain part of business functions to a third-party firm or an individual specialist by concluding a cooperation agreement. The main directions of using outsourcing in the food industry were determined. It was established that the specifics of outsourcing in the food industry of Ukraine are related to the seasonality of production, high quality requirements for products, and the need to comply with food safety standards. The practical aspects of outsourcing application by leading companies in the food industry were studied. The main advantages and disadvantages of using outsourcing were analyzed. In theory, outsourcing has a number of advantages for companies, namely cost reduction, increased business efficiency, focus on core functions, access to knowledge and technologies. However, in practice, the use of outsourcing can be a complex process with many challenges, such as reduced control over processes, disclosure of commercial secrets, non-compliance with established quality requirements, and others. It was determined that in order to obtain a positive effect from the use of outsourcing services, the management of the enterprise should carefully weigh all the advantages and disadvantages, in order to avoid negative moments.Документ Використання первинного публічного розміщення акцій (ІРО) як перспективного способу фінансового забезпечення інноваційної діяльності підприємств(2012) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сілакова, Ганна ВіталіївнаРозглянуто проблеми здійснення первинного публічного розміщення акцій на міжнародних ринках капіталу з метою фінансування інноваційної діяльності підприємств. Також досліджено основні переваги та недоліки використання ІРО вітчизняними підприємствами. The problems of implementation of initial public offerings in international capital markets to finance innovative activity. Also, the main advantages and disadvantages of using IPO domestic enterprises.Документ Вплив конкурентоспроможності на формування потенціалу підприємства(2014) Волосова, Вероніка Олегівна; Пєтухова, Ольга МихайлівнаУ статті розглянуто конкурентоспроможність як інтегральний показник і показник конкурентоспроможності, що визначає рівень економічного стану та потенціал підприємства. Визначено основні параметри оцінки конкуренто-спроможності підприємства з точки зору системного підходу. Competitiveness as an integral indicator is considered in the article. The indicator of competitiveness, which determines the level of economic status and potential of the enterprise, is reflected. The basic parameters in terms of a systematic approach to assess the competitiveness of enterprises are determined.Документ Вплив фінансово-економічної кризи на інноваційний процес у харчовій промисловості України(2009) Пєтухова, Ольга МихайлівнаВ статті розглянуто стан, особливості, проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості України в умовах фінансово-економічної кризи.Документ Вплив штучного інтелекту на маркетингову діяльність підприємств м’ясної промисловості(2023) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Бергер, Аліна ДмитрівнаВ статті розглядаються питання застосування штучного інтелекту в маркетинговій діяльності підприємств м’ясної промисловості. Стратегічним завданням маркетингової діяльності підприємств м’ясної промисловості у сучасних умовах є повне використання маркетингового потенціалу для підвищення результативності, збільшення ринкової частки ринку, своєчасного задоволення потреб споживачів, забезпечення довгострокових конкурентних переваг за рахунок прийняття інноваційних маркетингових рішень. Саме штучний інтелект надає підприємствам м’ясної промисловості можливості - переваги у маркетинговій діяльності, зокрема, скорочення часу на аналіз і створення інформаційних баз даних від постачальників до залучення споживачів, революціонізується спосіб спілкування маркетологів зі своєю аудиторією та досягнення власних цілей, покращення й оптимізація традиційного маркетингового комплексу, який складається з «4P»: продукт, ціна, місце та просування. Обґрунтовано сучасний вплив штучного інтелекту на маркетинговий комплекс «4P» для підприємств м’ясної промисловості. Запропоновані актуальні напрями застосування штучного інтелекту (ШІ) для впровадження на підприємствах м’ясної промисловості на перспективу для підвищення рівня конкурентоспроможності на висококонкурентному м’ясному ринку. Штучний інтелект сприяє розвитку інноваційних маркетингових рішень, які базуються на використанні новацій у різних видах діяльності споживачів, компаній, ринків та активізує появу нових різновидів маркетингу, які доцільно застосовувати у практиці підприємств м’ясної промисловості. Сьогоднішній досвід використання штучного інтелекту у маркетинговій діяльності вже сприяє тому, що на підприємствах м’ясної промисловості знижуються витрати, підвищується контроль за якістю виробництва продукції та забезпечується безпека для споживачів, яка підтверджена дотриманням системи міжнародних стандартів ISO 9000, ISO 22000, ISO 14000 та інших. The article examines the impact and experience of using the artificial intelligence on the marketing activity using the example of meat industry enterprises. The strategic task of marketing activity of meat industry enterprises in the modern conditions is the full use of marketing potential for increasing efficiency, expanding market share, meeting consumer need in timely manner, ensure long-term competitive benefits due to the search of reserves and making innovative marketing decisions. Artificial intelligence that provides eat industry enterprises with opportunities – benefits in marketing activity, thus, reducing tie on the analysis and creating information databases from suppliers to the attracting customers, revolutionizing the way marketers communicate with their audience and achieving their own goals, improving and optimizing marketing complex that consists of “4P”: product, price, place and promotion. The modern impact of artificial intelligence on marketing complex “4P” for meat industry enterprises is substantiated. Current areas of application the artificial intelligence (AI) for implementation on the meat industry enterprises in the future to increase the level of competitiveness on the highly competitive meat market is proposed. With the help of artificial intelligence all the elements of marketing concept of “4P’ which are interconnected and complementary are improved. Artificial intelligence contributes to the development of marketing decisions, which are based on the use of innovations in various types of activities of customers, companies, markets, and activates the emergence of new types of marketing, which are expedient to apply in the practice of meat industry enterprises. Today’s experience of using the artificial intelligence in marketing activity already contributes to the fact that meat industry enterprises reduce costs, increase control over the quality of production and ensure safety for customers which is confirmed by compliance with the system of international standards ISO 9000, ISO 22000, ISO 14000 and others.Документ Вплив іноземного інвестування на розвиток харчової промисловості України(2005) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сілакова, Ганна ВіталіївнаРозглянуто тенденції залучення іноземного капіталу в харчову промисловість України в сучасних умовах господарювання.Документ Глобальна продовольча безпека: виклики сьогодення та шляхи їх подолання(2023) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Грущенко, Альвіна ВіталіївнаАналізується глобальна продовольча проблема неефективного виробництва, розподілу та використання харчових продуктів по всьому світу. Досліджено трактування терміну «продовольча безпека». Зазначено, що система продовольчої безпеки базується на чотирьох основних принципах: самозабезпеченість, незалежність, доступність та якість. Наголошено, що існує ряд інших причин, які впливають на формування продовольчої безпеки. Зроблено висновок щодо погіршення ситуації із системою глобальної продовольчої безпеки. Визначено проблеми, що загрожують продовольчій безпеці. Незважаючи на ці проблеми, міжнародне суспільство розробляє план дій задля того, аби в майбутньому забезпечити себе якісною, екологічною та безпечною продукцією. Тому вже сьогодні у сфері виробництва харчових продуктів використовуються альтернативні джерела енергії, сучасні технологічні й продуктові інновації та зміна поведінки споживачів у ставленні до харчування в цілому. The global directions of domestic investment in the post-war period are outlined. The important role of foreign investments was noted. The interpretation of the term "food safety" was studied. It is noted that the food security system is based on four main principles: self-sufficiency, independence, availability and quality. It is emphasized that there are a number of other reasons that affect the formation of food security. A conclusion was made regarding the deterioration of the situation with the global food security system. Problems threatening food security have been identified. Despite these problems, international society is developing an action plan in order to provide itself with high-quality, ecological and safe products in the future. Therefore, already today in the field of food production, alternative energy sources, modern technological and product innovations and a change in consumer behavior in relation to food as a whole are used.Документ Державна підтримка інноваційної діяльності за умов глобалізацій них процесів(2014) Богданович, Юлія; Пєтухова, Ольга МихайлівнаГлобалізаційні процеси торкаються всіх сфер життєдіяльності людини. Вони мають особливі прояви у сфері знань та інновацій. Глобалізація сприяє поширенню цих знать і досвіду у світовому масштабі. На локальному рівні вона дає можливість розширити розробку інновацій. Також, вона сприяє розвитку науково-технічних зв'язків та міжнародному співробітництву. Усе це можна вважати позитивними наслідками глобалізаційних процесів, але є й негативні. Внаслідок транснаціоналізації, підтримка окремих секторів набуває протиріч, пов'язаних із суб'єктністю діяльності. Глобалізація сприяє не тільки припливу, але й відтоку нових знать та ресурсів. Це робить державну політику неефективною і вимагає додаткових змін у державній інвестиційно-інноваційній політиці. Globalization processes affecting all spheres of human activity. They have special displays in knowledge and innovation. Globalization promotes these nobles and experience on a global scale. At the local level, it makes it possible to expand the development of innovation. Also, it contributes to the development of scientific and technical relations and international cooperation. All this can be considered as positive effects of globalization processes, but there are also negative. Because transnationalization support specific sectors becomes contradictions related to subjectivity activities. Globalization not only promotes the inflow and outflow but new knowledge and resources. This makes public policy ineffective and requires additional changes in government investment and innovation policy.Документ Джерела фінансування інвестиційної діяльності підприємств в період поглиблення ринкових реформ(2005) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сілакова, Ганна ВіталіївнаУ даній роботі представлено огляд основних методів і форм фінансування, що застосовуються при формуванні фінансових ресурсів для здійснення інвестиційної діяльності. In the given work it is submitted the review of the basic methods and forms of financing which are applied at formation of financial resources to realization of investment activity.Документ Джерела фінансування інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості України(2010) Пєтухова, Ольга МихайлівнаРозглянуто теоретико-методичні основи та особливості формування джерел фінансування інновацій у підприємствах харчової промисловості України. Досліджено роль і місце окремих джерел у системі фінансування інноваційної діяльності підприємств галузі.Документ Домінанти розвитку логістичної діяльності підприємства(2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Лепіхова, Анна ІгорівнаРозглянуто теоретичні засади логістичної діяльності підприємства. Досліджено поняття «логістична діяльність підприємства». Зазначено, що ефективність логістичної діяльності залежить від широкого спектру чинників і характеризується певними особливостями як на окремо взятих підприємствах, так і у різних галузях. Описано ринок, на якому працює виробниче підприємство ПАТ «Квазар». Наведено асортимент продукції та перелік послуг, що надає підприємство. Проаналізовано логістичну діяльність досліджуваного підприємства з точки зору її складових. Визначено домінанти розвитку логістичної діяльності ПАТ «Квазар». Підкреслено, що роль логістичної діяльності в життєдіяльності виробничого підприємства дуже велика. Визначено проблеми, які заважають підвищенню ефективності логістичної діяльності на підприємстві та запропоновано низку заходів щодо удосконалення логістичної діяльності ПАТ «Квазар», що дозволить підприємству оптимізувати логістичні витрати та допоможе досягнути вищого рівня конкурентоспроможності на ринку.Документ Діяльність підприємств харчової промисловості в умовах сучасних реалій(2022) Кусий, Сергій Вікторович; Пєтухова, Ольга МихайлівнаПроаналізовано діяльність підприємств харчової промисловості в сучасних умовах. Виділено низку проблем, з якими довелося зіткнутися підприємствам харчової промисловості. Зазначено шляхи подальшого розвитку підприємств харчової промисловості. The activity of food industry enterprises in modern conditions is analyzed. A number of problems faced by food industry enterprises are highlighted. Ways of further development of food industry enterprises are indicated.Документ Еволюція теорії інновацій у процесі соціально-економічного розвитку суспільства(2012) Пєтухова, Ольга МихайлівнаДосліджено теоретичні аспекти та еволюцію теорії інновацій. Доведено, що побудова стрункої сучасної теорії інновацій повинна ґрунтуватись на розкритті суттєвих взаємозв’язків між окремими елементами функціонування інноваційної системи як на макро-, так і на макрорівнях.Документ Економічна діагностика як засіб удосконалення корпоративних відносин(2014) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Чорноштан, Г. Г.; Волосова, Вероніка ОлегівнаУ статті обґрунтовано необхідність удосконалення прийомів економічної діагностики в умовах розвитку корпоративних відносин. Уточнено сутність економічної діагностики, розкрито Ті роль у системі прийняття управлін-ських рішень. Запропоновано основні завдання і напрями удосконалення системи економічної діагностики в корпоративних структурах.