Перегляд за Автор "П'янкова, Оксана Василівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ «Активні» лекції: сутність, види, особливості,перспективи використання в Українській вищій школі(2015) П'янкова, Оксана ВасилівнаНагальна потреба українського суспільства у змінах виявляється, перш за все, в розумінні необхідності підвищення доступності інформації, відкритості знань, можливості діалогу між представниками наукових шкіл та студентством. The urgent need for change Ukrainian society appears primarily in understanding the need to improve the availability of information, transparency knowledge, the possibility of dialogue between schools and students.Документ Бренд як нематеріальний актив компанії(НУХТ, 2010) П'янкова, Оксана ВасилівнаРозглянуто бренд як один з нематеріальних активів. Investigated the brand as one of the intangible assetsДокумент Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація(2012) П'янкова, Оксана ВасилівнаДослідженно поняття „торгова марка” та „бренд”, проаналізовано спільні та відмінні характеристики, досліджено функції, розглянуто класифікацію. Explorer the concept of brand and brand, analyze common and distinctive features, consider the function and classification.Документ Бренди харчової промисловості у світовому рейтингу(2010) П'янкова, Оксана ВасилівнаПроаналізовано участь брендів харчової промисловості у світовому рейтингу. Analyzes place food brands in the world rankings.Документ Глобальні ризики: вплив на економіку України(2015) П'янкова, Оксана ВасилівнаДокумент Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу(2015) П'янкова, Оксана ВасилівнаАктуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.Документ Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом(2011) П'янкова, Оксана Василівнау статті розглянуто необхідність розробки організаційно-економічного механізму управління брендами підприємств харчової промисловості. Визначено елементи та етапи реалізації механізму управління брендами.Документ Концепція життєвого циклу бренду(2012) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті розглянуто різні концепції життєвого циклу бренду. The article describes the concept of brand life cycle.Документ Криза - складова циклічного розвитку соціально-економічних систем: етимологічний підхід(2014) П'янкова, Оксана ВасилівнаДокумент Криза: загроза чи можливість для брендів?(2011) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті досліджено вплив кризових явищ на розвиток брендів продуктів харчування та напоїв, проаналізовано зміни у споживчій поведінці та ставленні до брендів, виявлено основні тенденції коригування брендової структури українського ринку, розглянуто антикризові заходи брендингу підприємств харчової промисловості.Документ Менеджмент організацій і адміністрування: теорія та практика(2020) Березянко, Тамара Володимирівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Грищенко, Діана Григорівна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Кириченко, Ольга Миколаївна; Ковтун, Олена Анатоліївна; Кулиш, Оксана Анатоліївна; Кундєєва, Галина Олексіївна; Кутас, Олена Олександрівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Марченко, Валентина Миколаївна; Маршаленко, Маріанна Петрівна; Мостенська, Тетяна Леонідівна; П'янкова, Оксана Василівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Піменов, Сергій Анатолійович; Піменова, Олена Володимирівна; Пузина, Аліна Олександрівна; Рибак, Надія Олексіївна; Скопенко, Наталія Степанівна; Соломка, Ольга Миколаївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Тертична, Любов Іванівна; Федулова, Ірина Валентинівна; Филюк, Галина Михайлівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Юрій, Едуард ОлександровичУ колективній монографії розглянуті теоретичні і прикладні аспекти менеджменту організацій і адміністрування, визначені проблеми та перспективи їх розвитку. Значну увагу приділено питанням розвитку, формування, впровадження стратегій, моделей, технологій сучасного менеджменту і прогресивним підходам до соціальної відповідальності менеджменту підприємств. Призначена для викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів, керівників, менеджерів та всіх, хто цікавиться проблемами менеджменту організацій і адміністрування. The collective monograph examines the theoretical and applied aspects of management of organizations and administration, identifies problems and prospects for their development. Considerable attention is paid to the development, formation, strategies implementation, models, technologies of modern management and approaches to social responsibility of enterprise management. It is predesignated for teachers of higher education, graduate students, applicants, managers, and everyone interested in the problems of organizational management and administration.Документ Документ Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»(2012) П'янкова, Оксана ВасилівнаСтаття присвячена питанням вибору напрямів розвитку брендів підприємств молочної галузі. Виявлені економічні мотиви покупки брендованих товарів та ефекти споживчої поведінки, розроблені пропозиції по напрямах та рівнях спрямованості зусиль щодо забезпечення продовольчої культури населення та культури споживання брендованої продукції. The article deals with the development of brands to choose the direction of the dairy industry. There are economic reasons for the acquisition of branded products and the effects of consumer behavior, the proposals on ways and levels of effort to ensure food culture of the people and the culture of consumption of branded products.Документ Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світі(2009) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій брендаДокумент Особливості застосування транспортної логістики підприємствами харчової промисловості України(2008) П'янкова, Оксана Василівна; Куниця, Людмила ІванівнаРозглянуто особливості форм та видів транспортного забезпечення підприємств харчової промисловості. In article is considered particularities of the forms and type of the transport service enterprise to food industry.Документ Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України(2010) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті висвітлено результати досліджень щодо оцінки брендів вітчизняними агенціями, проаналізовано позиції брендів підприємств харчової промисловості у «Рейтингу корпоративних брендів»Документ Позиціонування як елемент ефективного управління портфелем брендів(2008) П'янкова, Оксана ВасилівнаРозглянуто окремі складові управління портфелем брендів, проаналізовано причини коригування портфелю, досліджено позиції та взаємозв’язки складових сучасного портфелю, запропоновано коригування портфелю торгових марок з подальшим репозиціонуванням складових у відповідності до парасолькового бренду.Документ Проблеми й перспективи відновлення та розвитку підприємств харчової промисловості в сучасних умовах(2024) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Репіч, Тетяна Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Тур, Олеся Василівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; П'янкова, Оксана Василівна; Лугова, К. В.; Березянко, Тамара Володимирівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Драган, Олена Іванівна; Мишко, Ксенія Дмитрівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Чугаєва, Наталія Юріївна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Баталова (Понежда), Олена АнатоліївнаВиклики сьогодення: пандемія COVID, стрімке прискорення цифровізації економіки, російсько-українська війна – змінюють середовище функціонування підприємств та систему конкурентних переваг вітчизняних виробників. Дослідження ймовірних траєкторій розвитку економіки України у повоєнний період, розроблення пропозицій щодо найбільш доцільних способів подолання економічних проблем, породжених війною, обґрунтування дієвих алгоритмів економічного відновлення вітчизняних підприємств є актуальним для сьогоденняДокумент Проблеми управління портфелем торгових марок(2007) П'янкова, Оксана ВасилівнаРозглянуто окремі складові управління портфелем брендів, проаналізовано причини коригування портфелю, досліджено позиції та взаємозв’язки складових сучасного портфелюДокумент Реалізація експортного потенціалу національних аграрних підприємств(2013) Коваль, Богдан Ігорович; П'янкова, Оксана ВасилівнаOne of the priority directions of the development and presentation of Ukraine in the world is agriculture. Relevance of research due to the fact that in today's global world economy development effective management of the implementation of the export potential of domestic enterprises is one of the key factors for the successful operation national economy and the development of competitive advantage in foreign markets. Одним з пріоритетних напрямків розвитку та презентації України у світі є сільське господарство. Актуальність дослідження у зв'язку з тим, що в сучасному глобальному світі економіки розвитку ефективного управління реалізації експортного потенціалу вітчизняних підприємств є одним з ключових чинників для успішної роботи національної економіки і розвиток конкурентних переваг на зовнішніх ринках.