Перегляд за Автор "Розумей, Світлана Борисівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 74
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адаптована концепція холістичного маркетингу як інструмент залучення та утримання споживачів(2022) Семененко, Катерина Юріївна; Дунін, Максим Євгенович; Розумей, Світлана БорисівнаРозглянуто концепцію холістичного маркетингу як сучасного підходу до організації маркетингової діяльності, основною особливістю якого є інтеграція базових принципів маркетингу на всіх етапах управляння бізнес-процесами підприємства. Визначено важливість використання засад холістичного маркетингу в умовах втрати актуальності традиційного підходу та зміни ринкових орієнтирів. Уточнено поняття «холістична концепція маркетингу», надано авторське визначення холістичного концепту маркетингу, описано холістичний концепт ринку та його вплив на зміну споживчої поведінки, деталізовано механізм його реалізації у практиці економічної діяльності підприємства. Показано взаємозв’язок між холізмом як напрямком сучасної філософії бізнесу, становленням цілісного ринку та появою холістичної концепції маркетингу, як реакції на загальну зміну в структурі ринкових процесів. Обґрунтовано необхідність діагностики ринку з точки зору холізму з урахуванням його багаторівневості та інтегрованості внутрішніх процесів через призму цілісного концепту, а саме єдність чотирьох елементів: розуміння ринку, ринкову діяльність, уявлення про ринок та суб’єкти ринку. Виділено складові холістичної концепції маркетингу та функції, які додатково реалізовуються у разі її впровадження підприємством: аналіз та ідентифікація споживчої вартості, створення споживчої вартості та надання споживчої вартості. Описано вплив холістичної концепції маркетингу на процеси залучення та утримання клієнтів підприємства. Діагностовано проблематику зниження результативності процесів залучення та утримання споживачів у разі повної чи часткової відмови підприємства від застосування засад соціально-відповідального маркетингу, що в свою чергу знижує рівень позитивного сприйняття клієнтоорієнтованості. Запропоновано адаптовану концепцію холістичного маркетингу із застосуванням інструментів digital-маркетингу та з урахуванням основних засад соціально-відповідального маркетингу як важливої складової залучення та утримання споживачів в сучасних ринкових умовах. Запропоновано можливий набір інструментів задля успішної одночасної адаптації основних засад реалізації соціально-відповідального маркетингу та digital-маркетингу. Conception of holistic marketing as modern approach to the organization of marketing activity, the basic feature of which is integration of basic principles of marketing on all stages of management by the business processes of the enterprise is considered. Importance of the use of holistic marketing principles in the conditions of loss of traditional approach actuality and change of market reference-points. The concept “holistic conception of marketing” is specified, authorial determination of holistic concept of marketing is given; the holistic concept of market and its influence on the change of consumer behavior, the mechanism of its realization is given in details in practice of economic activity of the enterprise are described in the article. Intercommunication between holism as the direction of modern philosophy of business, becoming of integral market and appearance of holistic conception of marketing, as reactions on common change in the structure of market processes is shown. The necessity of market diagnostics is reasonable from the point of view of holism taking into account its multilevel and integrating of internal processes through the prism of integral concept, namely unity of four elements: market understanding, market activity, idea about the market and market subjects is described. Holistic conceptions of marketing and function that is additionally realized in case of its introduction by the enterprise: analysis and authentication of consumer cost, creation of consumer cost and grant of consumer cost are distinguished. Influence of holistic conception of marketing on the processes of bringing in and persuading of clients of the enterprise is described. The range of problems of decline of effectiveness processes of bringing and persuading of consumers in case of complete or partial abandonment of the enterprise from application of the principles of socially responsible marketing that reduces the level of positive perception of customer orientation is diagnosed. The adapted conception of holistic marketing with application of digital- marketing instruments and taking into account basic principles of socially responsible marketing as important constituent of bringing in and persuading of consumers in modern market conditions is offered. The possible set of tools for successful simultaneous adaptation of basic principles of socially responsible marketing realization and digital-marketing is given.Документ Вендинг як прогресивна форма організації збуту продукції(2007) Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Взаємозв’язок складових процесу ціноутворення(2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті описано взаємозв’язок між складовими етапами процесу ціноутворення: цілями ціноутворення, методами цінового дослідження та методами встановлення ціни в ринкових умовах. Систематизовано маркетингові методи цінових досліджень з метою вибору оптимального методу ціноутворення.Документ Вибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товару(2011) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті розглянуто особливості стадій життєвого циклу товарів, визначено цінові стратегії в залежності від того, на якій стадії життєвого циклу знаходиться товар. Узагальнено підходи щодо встановлення ціни на різних етапах життєвого циклу товарів.Документ Визначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємства(2013) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаДосліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.Документ Використання сучасних концепцій управління маркетингом в діяльності ТОВ «Ферреро-Україна»(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія Валеріївна; Розумей, Світлана БорисівнаОбґрунтовано теоретичні підходи до появи сучасних концепцій управляння маркетингом. Розглянуто сутність нових маркетингових концепцій. Висвітлено досвід ТОВ «Ферреро Україна» у застосуванні сучасних підходів у практичній діяльності. Theoretical approaches to the advent of modern management concepts marketing. The essence of the new marketing concepts. The experience of «Ferrero Ukraine» in the use of modern approaches in practice.Документ Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару(2018) Розумей, Світлана Борисівна; Долюк, Анастасія Володимирівна; Семененко, Катерина ЮріївнаУ статті розкрито сутність поняття «вітрина» як інструменту візуального мерчандайзингу, що сприяє просуванню товару. Визначено основні цілі застосування вітрини у мерчандайзингу та можливості підвищення потоку споживачів за рахунок їх використання. Узагальнено основні види вітрин та визначена їх характеристика. Розглянуто чинники та правила, які застосовуються при виборі ефективної концепції вітрини. Проведено дослідження використання різних видів вітрин у магазинах Києва. The article defines the essence of the concept of «showcase» as an instrument of visual merchandising that promotes product promotion. There were defined main purposes of using of showcases in commodity research and the possibilities of increasing the flow of consumers due to their using. The main types of shop windows were generalized and their characteristics were determined. There were considered the factors and rules that apply for choosing an effective concept of a showcases. There was research of using of different types of showcases in shops of Kiev.Документ Дослідження залежності обсягів реалізованої продукції від рекламних витрат(2011) Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Дослідження каналів розподілу продукції ПАТ «Оболонь»(2015) Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Дослідження стану пивного ринку України в умовах економічної нестабільності(2018) Розумей, Світлана Борисівна; Cтупка, Катерина Євгеніївна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаВ статті висвітлено статистичні та аналітичні дані стосовно стану пивного ринку України за останнє десятиліття. Проаналізовано динаміку виробництва, експорт, імпорт та торговий баланс ринку пива в Україні. Досліджено основних гравців ринку та тенденції у споживанні пива. З’ясовано причини нестабільної ситуації пивної галузі. Визначено основні напрямки розвитку пивоварних підприємств в умовах економічної кризи. Statistical and analytical data in relation to beer market of Ukraine for the last decade are reflected in the article. The dynamics of production, export, import and trade balance of beer market is analyzed in Ukraine. The basic players of market and tendency in the consumption of beer are investigated. The reasons of unstable situation of beer industry are found out. The basic directions of brewing enterprises’ development in the conditions of economic crisis are determined.Документ Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу(2008) Соболенко, Н. М.; Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Електронні канали розподілу як високотехнологічний метод продажу товарів(2009) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Ефективність контактів збутової системи підприємства(2006) Розумей, Світлана БорисівнаВ даній роботі визначено методи збуту продукції та умови їх використання, виведені формули кількості контактів при прямому і опосередкованому збуті. А також виведено поняття коефіцієнта ефективності контактів та формула за якою обраховується кількість посередників при опосередкованому збуті.Документ Ефективність контактів збутової системи підприємства(2006) Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Застосування брендингових стратегій для успішного виведення товарів на ринок(2009) Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Збут у широкому та вузькому розумінні(2014) Богданович, Альона Миколаївна; Розумей, Світлана БорисівнаПідприємству для досягнення успіху в діяльності мало лише виробляти якісні товари, а й необхідно вдало їх продавати. Система збуту товару - одна з найважливіших складових у діяльності підприємства. Говорячи про збутову діяльність, необхідно визначити найбільш оптимальні канали збуту, методи збуту товарів, що при ефективному використанні безсумнівно збільшить прибуток компанії.Документ Збільшення прибутку фірми завдяки стратегії підвищення цінності товару(2008) Тютюнник, Н. А.; Розумей, Світлана БорисівнаДокумент Класифікація інструментів трейд-маркетингу(2018) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаСучасні тенденції розвитку споживчого ринку України вимагають від підприємств інтенсифікації зусиль стосовно мотивації споживача до здійснення покупки та утримання лояльності до торгових марок виробників, застосовуючи нові форми та методи ведення бізнесу. Саме тому стає необхідним вивчення моделей ведення бізнесу міжнародних компаній. Однією з них, яка набуває значної популярності серед європейських та американських компаній, є система інструментів трейд-маркетингу.The article aims to analyse the transformation of the concept «trade-marketing», improve the classification of tools of the system of trade-marketing and define the features of their use by industrial and intermediate enterprises.Документ Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу(2017) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті було досліджено існуючі підходи до визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації» на основі наукових праць Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Узагальнення зазначеного наукового доробку дозволило визначити власне бачення поняття «інтегровані маркетингові комунікації». Вагомою складовою цього засобу є інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу, які тривалий час вважалися «рекламою в місцях продажу». На думку Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу відносяться до синтетичних засіб маркетингових комунікацій. Вони включають в себе елементи та прийоми реклами, персонального продажу, зв'язків з громадськістю тощо і стимулюють рівень збуту у роздрібній торгівлі шляхом привернення уваги споживачів до певних груп товарів без активної участі торгового персоналу. Проведені дослідження дозволили встановити ознаки класифікацій інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу: за місцем розташування, за способом передачі, за каналом донесення, за походженням. Зазначені ознаки характеризують інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу з точки зору підходу «inside-out», який передбачає погляд на оточуюче середовище зсередини підприємства. Застосувавши підхід «outside-in», що відображає бачення діяльності підприємства ззовні, було запропоновано здійснювати класифікацію інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу за способом сприйняття споживачем. При цьому виділяються такі види комунікацій: візуальні, аудіальні, тактильні, нюхові, смакові та емоційні. Такий підхід до класифікації інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу дозволяє сформувати лояльність у споживача до підприємства та його товару з використанням сучасних маркетингових технологій. In this article were studied existing approaches to the definition of "integrated marketing communications" based on researches of Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Generalization mentioned scientific results allowed me to determine my own vision of the concept of "integrated marketing communications". A significant component of this notion is the integrated marketing communications in point of sale, which for a long time were considered as "advertising at point of sale." According to Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., integrated marketing communications at point of sale refer to synthetic means of marketing communications. They include elements and techniques of advertising, personal selling, public relations, etc. and stimulate the level of sales in retail trade by attracting the attention of consumers to certain groups of goods without the active participation of the sales staff. Studies have revealed signs of classifications of integrated marketing communications in point of sale: by the location, by the transferring method, by the delivery channel, by the origin. These features characterize integrated marketing communications in point of sale in terms of approach «inside-out», which provides a view on the environment from inside of the company. Applying the approach «outside-in», which reflects the vision of the company from the outside, it was suggested to make a classification of integrated marketing communications in point of sale by the way of consumer perception. It highlighted the following types of communication: visual, auditory, tactile, olfactory, gustatory and emotional. This approach to classification of integrated marketing communications in point of sale allows generating loyalty from the consumer to the enterprise and its product using modern marketing techniques.Документ Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми(2008) Розумей, Світлана Борисівна