Перегляд за Автор "Скригун, Наталія Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 205
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів(2013) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент BTL-технології як сучасні комунікаційні зв’язки зі споживачами(2013) Удод, Катерина Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Crazy PR як ефективна маркетингова комунікаційна технологія(2010) Шапран, В. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент CRM системи як засіб автоматизації взаємодії зі споживачами в маркетингових комунікаціях(2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Digital маркетинг як ефективний механізм стимулювання збуту(2022) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаВизначено функції Digital-маркетингу як ефективного механізму стимулювання збуту з урахуванням сучасних тенденцій ринку та вимог до сучасного підприємства. Досліджено випадки та найбільш актуальні методики впровадження Digital маркетингу щодо діяльності фірм, його переваги над традиційними маркетинговими методами просування. The functions of digital marketing as an effective sales promotion mechanism are defined, taking into account modern market trends and requirements for a modern enterprise. Cases and the most relevant methods of implementation of Digital marketing in relation to the activities of companies, its advantages over traditional marketing methods of promotion have been studied.Документ Direct mail як cучасний інструмент рекламно - інформаційних послуг(2013) Слівінська, Вікторія; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент E-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій(2016) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Авраменко, Інна МиколаївнаУ статті розглянуто теоретичні основи е-mail-маркетингу як ефективного інструменту підтримки бізнесу, що сприяє налагодженню тісних зв’язків з існуючими клієнтами та допомагає залучити нових. Наведено його відмінність від спаму. Розглянуто види е-mail-розсилок як основного інструмента е-mail-маркетингу, а також виокремлено критерії, що їх необхідно дотримуватися під час створення повідомлень. Визначено можливі реакції користувачів на розсилки від підприємств різних напрямів діяльності. Узагальнено показники оцінювання ефективності даного каналу маркетингових комунікацій, серед яких виділено конверсію як найбільш вживаний показник.Документ E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж(2015) Кириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент PR-технології в системі маркетингових комунікацій(2010) Богдан, А. Ю.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Product placement як інструмент маркетингових комунікацій(2023) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Seо-оптимізація: сучасні вимоги до копірайтингу як важливої складової просування сайту(2015) Скригун, Наталія Петрівна; Кириленко, Ірина ІгорівнаДокумент TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції(2017) Восколович, Людмила Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто переваги використання TTL-комунікацій, які визнані найефективнішим способом організацій комунікації зі споживачами. Досліджено, що це дозволяє використати найкращі аспекти ATL- та BTL-механізмів, а також досягти більш високого показника ефективності завдяки ефекту синергії.Документ Адаптований метод побудови маркетингових рекламних кампаній просування товарів на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса Василівна; Дунін, Максим Євгенович; Скригун, Наталія ПетрівнаСтаттю присвячено розгляду рекламних кампаній у контексті просування продукції на онлайнринку. Наводяться визначення понять «реклама», «рекламна кампанія», «онлайн-реклама». Підкреслюється різниця між офлайн- і онлайн-рекламою, розглядаються модель чинників, які здійснюють вплив на побудову рекламних кампаній в онлайн-середовищі, і модель сприйняття поведінкової реклами в Інтернеті. Окреслюються технології побудови рекламних кампаній, що розроблені різними авторами. Підкреслюється багатогранність представлених технологій, ураховуючи відсутність єдиного патерну. Наводяться приклади провальних рекламних онлайн-кампаній та розглядаються найпоширеніші помилки під час складання рекламних повідомлень. Підтверджується проблематика побудови рекламних кампаній. Пропонується адаптований метод побудови рекламних кампаній в Інтернеті. Деталізуються додані етапи на рівні цілей етапу та шляхів досягнення цілей етапу.Документ Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Семененко, Катерина ЮріївнаПроаналізовано основні мотиви та мотивацію потенційних споживачів. Розглянуто теорії мотивації, найбільш прийнятні для використання у практичній діяльності підприємств з точки зору маркетингу, та визначено способи їх застосовування у комерційній діяльності задля підвищення її ефективності. The main reasons and motivation of the consumer’s behavior are defined in the article. The motivation theories that are the most appropriative for use in enterprise’s practical activity from point of view of the marketing are considered. The ways of their use in commercial activities for increasing of its efficiency are determined.Документ Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Попович, Валентин Мар’яновичДокумент Аромамаркетинг: без значних витрат – відчутний результат(2013) Кліпаченко, Анастасія Олександрівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Аромамаркетинг: сутність, інструменти та механізм дії(2019) Скригун, Наталія Петрівна; Наумко, Тетяна АнатоліївнаУ статті розглянуто сутність та можливості використання аромамаркетингу як особливої складової сенсорного маркетингу і нейромаркетингу в цілому. З’ясовано, що метою арoмамаркетингу є активізація купівельної поведінки споживачів за допомогою запахів, які викликають позитивні емоції. Показано, що механізм аромамаркетингу базується на здатності ароматів провокувати певні емоції, реакції, спогади й асоціації. Досліджено вплив ароматів на підсвідомість і емоційну поведінку споживача, проаналізовано особливості аромамаркетингу та виокремлено найбільш популярні аромати, що їх застосовують у компаніях. Визначено аромати за характерною приналежністю до певного виду торговельної діяльності. Розглянуто інструменти аромамаркетингу, що сприяють підвищенню обсягів продаж: ароматизація повітря, аромабрендинг, аромадизайн, аромаклінінг, аромаполіграфія, аромасуверніри. Доведено вплив аромамаркетингу та наявність ароматичного логотипу на збільшення обсягів продаж.Документ Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціації(2017) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Авраменко, Інна МиколаївнаУ статті розглянуто теоретичні основи асоціацій бренда. Визначено їх роль в диференціюванні брендів задля забезпечення ефективності бренда шляхом як залучення нових споживачів, так і підвищення лояльності існуючих. Узагальнено підходи щодо класифікації асоціацій бренда задля підвищення результативності управління ними. Визначено фактори, від яких залежить цінність бренда. З метою формування успішного асоціативного простору бренда за рівнями розглянуто типи асоціацій бренда та методи їх створення на основі виокремлених основних критеріїв. The article deals with the theoretical foundations of brand associations. Their role in the differentiation of brands is determined for the purpose of ensuring the brand's efficiency by attracting new consumers as well as increasing the loyalty of existing ones. The approaches to classifying brand associations are summarized in order to increase the effectiveness of management of them. The factors on which the value of a brand depends on are determined. In order to form a successful associative space of the brand, the types of brand associations and methods of their creation based on the selected basic criteria are considered at the levels.Документ Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем(2024) Казімірова, Оксана Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Вендинг як ефективний спосіб дистрибуції товарів та послуг в Україні(2018) Лабінська, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна