Перегляд за Автор "Соломоненко, В. А."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку(2013) Соломоненко, В. А.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто економічну та моральну складову процесу маніпуляційного впливу на споживача за допомогою різноманітних методів. The economic and moral constituent of process of manipulation influence is considered on an user by various methods.Документ Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі(2012) Соломоненко, В. А.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сутність, ознаки та переваги використання мережевого маркетингу, складено передбачення щодо можливих сценаріїв подальшого розвитку мережевого маркетингу як різновиду системи розподілу товарів. Essence, signs and advantages of the use of the network marketing, is considered, a prediction in relation to the possible scenarios of subsequent development of the network marketing is made as to the variety of the system of distributing of commodities.Документ Роль логотипу у бізнесі(2013) Соломоненко, В. А.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Сенсорний маркетинг: сутність, функції, різновиди(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Соломоненко, В. А.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто теоретичні аспекти щодо визначення поняття «сенсорний маркетинг», його функції та різновиди. The theoretical aspects of the definition of "sensory marketing", its functions and variety.