Перегляд за Автор "Страшинська, Лариса Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 137
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналітична оцінка вітчизняного ринку дитячих іграшок та перспективи його розвитку(2023) Шевчук, Марія Миколаївна; Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто вітчизняний ринок дитячих іграшок, визначено основні тенденції розвитку, оцінено товарний асортимент та споживчий попит на ньому. Проаналізовано основних виробників та окреслено перспективи розвитку ринку. The domestic market of children's toys was considered, the main development trends were determined, the product range and consumer demand on it were evaluated. The main manufacturers are analyzed and the prospects for market development are outlined.Документ Використання методики таксономічного аналізу для оцінювання рівня продовольчої безпеки України(2023) Михайлик, Ольга Михайлівна; Страшинська, Лариса ВолодимирівнаУ статті доведено практичну цінність застосування спеціальних економіко-математичних методів для проведення процесу оцінювання рівня продовольчої безпеки держави. Запропоновано для спрощеної формалізації розрахунків індексу продовольчої безпеки використати метод таксономії. Запропонований підхід дозволяє оцінити ступінь сукупного впливу факторних ознак на рівень забезпечення продовольчої безпеки держави. Визначено систему індикаторів (множинних ознак) для оцінки інтегрального показника рівня продовольчої безпеки за ретроспективний період з 2015 по 2021 рік, які створюють ваговий (стимулюючий, дестимулюючий) внесок в загальний індекс продовольчої безпеки. Згідно правила проведення таксономічної процедури нормовано індикатори вхідної матриці, визначено координати точки-еталону, визначено «відхилення» між окремими індикаторами та базовою порівняння, розраховано інтегральний (таксономічний) показник рівня продовольчої безпеки України. The article proves the practical value of using special economic and mathematical methods for the process of assessing the level of state food security. It is proposed to use the taxonomy method for a simplified formalization of food security index calculations. The proposed method makes it possible to assess the degree of cumulative influence of factor characteristics on the level of state food security. The research was used publicly available, reliable and representative indicators with statistical significance. The formalized indicators of food security according to the Methodological recommendations are: average daily caloric content of human nutrition; ratio of production and consumption volumes: meat products, milk and dairy products, eggs, oil, sugar, potatoes, vegetables and food melon crops; production of grain per person per year; the level of stocks of grain crops; the share of sales imported food products through the trade network of enterprises. The use of the taxonomy method as methodical research is determined to the search for a generalizing integral indicator among a significant number of indicators (multiple signs that have a vector character), which form the most significant impact on the overall level of food security and contribute to the sustainable development of agriculture. A step-by-step algorithm was used to calculate the food security on the basis of taxonomic analysis: a system of indicators (multiple signs) is defined for evaluating the integral indicator of the level of food security for the retrospective period from 2015 to 2021, which create a weighted (stimulating, disincentive) contribution to the overall food security index. In accordance with the rules of the taxonomic procedure, the indicators of the input matrix were normalized, the coordinates of the reference point were determined, the deviation between individual indicators and the base comparison was determined, and the integral (taxonomic) indicator of the level of food security of Ukraine was calculated.Документ Впровадження маркетингових стратегій для розширення географії збуту харчових продуктів(2005) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаАналіз останніх тенденцій економічного розвитку України свідчить про те, що на теперішній час експортоорієнтовані галузі “тримають на плаву” всю економіку країни: експорт товарів забезпечує близько 60% українського ВВП. Для порівняння – економіка Німеччини залежить від поставок за кордон на 24%, Франції та Великобританії – на 20%, США – на 10%. Analysis of recent trends in the economic development of Ukraine indicates that the Currently, export-oriented industries "keep alive" the whole economy: commodity exports account for around 60% of Ukrainian GDP. For comparison - German economy depends on overseas supplies 24% of France and UK - 20% USA - 10%.Документ Впровадження міжнародних стандартів на підприємствах харчової промисловості як напрям підвищення ефективності їх функціонування(2019) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто сутність, особливості та відмінності стандарту ІSО 22000:2018, в якому передбачається використання циклу РDCА, при застосуванні якого можна ефективно управляти системою управління якості на системній основі. Визначено зміст методології РDCА, а також проаналізовано складові циклу покращання процесів. Визначено, що методологія РDCА ґрунтується ризик-орієнтованому мисленні, що дає змогу підприємству встановити фактори, які можуть викликати відхилення результатів його процесів від запланованих та розробити заходи по попередженню, щоб мінімізувати їх негативний вплив, а також максимально використати можливості, які виникають. Представлено процес керування ризиками, а також дії по реагуванню на ризики та можливості. The essence, features, and differences of ISO 22000: 2018, which provides the usage of the PDCA cycle, which can be used to manage the quality management system on a systematic basis effectively, are considered. The content of the PDCA methodology is defined, as well as the components of the process improvement cycle are analyzed. It has been defined that the РDCА methodology is based on the risk-based thinking, enabling the enterprise to identify factors that may cause deviations from the planned results of its processes and to develop prevention measures to minimize their negative impact and to maximize the opportunities that arise. The risk management process, as well as the risk response and opportunity activities, are presented.Документ Вступ України до СОТ: оцінка позитивних і негативних наслідків для харчової промисловості України(2006) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаРозглянуто основні переваги та можливі наслідки вступу України до Світової організації торгівлі для вітчизняної харчової промисловості, проаналізовано основні проблеми і запропоновано першочергові заходи для їх вирішення. Basic advantages and possible consequences of Ukraine's accession to the World Trade Organization for domestic food industry have been examined; main problems have been analysed and primary measures for their solution have been suggested.Документ Державне регулювання розвитку харчової промисловості(2004) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаОбґрунтована необхідність державного регулювання промисловості продуктів харчування в умовах розвитку ринкових відносин, визначені основні напрями державного регулювання в аспекті удосконалення цінової, фінансової, грошово-кредитної, амортизаційної та зовнішньоекономічної політики. The necessity of state regulation of the industry food in conditions of market relations, the main directions of state regulation in terms of price improvement, financial, monetary, amortization and foreign economic policy.Документ Державне регулювання інвестиційних процесів: перспективи та пріоритети(2009) Страшинська, Лариса Володимирівна; Федорищева, А. М.Проаналізовано основні підходи та механізми втручання держави в інвестиційні процеси, визначено перспективи та пріоритети державного регулювання інвестиційних процесів та обгрунтовано пріоритетні напрямки івестування в Україні. The basic approaches and mechanisms of state intervention in the investment process are analyzed, defined perspectives and priorities of government regulation and grounded priority ways of investing in Ukraine.Документ Діагностика конкурентного середовища на вітчизняних продовольчих ринках(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Худолій, Діана ЮріївнаУ статті проаналізовано конкурентне середовище та рівень інтенсивності конкурентної боротьби на молочному та кондитерському ринках. Визначено, що ринок молока питного (фасованого) є безпечним для конкуренції і достатньо відкритим для входження нових підприємств на нього. Про це свідчать як значення індексу, так й інші умови безпечності конкуренції. Досліджено, що розвиток ринку кондитерських виробів демонструє протилежні тенденції функціонування та потребує якнайшвидшого втручання держави в його діяльність. Запропоновано основні форми державного регулювання конкурентного середовища відповідно до специфіки галузі, які мають охоплювати наступні три напрями: правовий, стимулюючий та імперативний. Окреслено характеристику цих напрямів та основні важелі державного впливу. Наголошено, що саме за допомогою імперативних чинників можливо забезпечити прозорість конкурентних відносин на кондитерському ринку. В статье проанализированы конкурентная среда и уровень интенсивности конкурентной борьбы на молочном и кондитерском рынках. Определено, что рынок молока питьевого является безопасным для конкуренции и достаточно открытым для вхождения на него новых предприятий. Об этом свидетельствуют как значение индекса, так и другие условия безопасности конкуренции. Доказано, что развитие рынка кондитерских изделий демонстрирует противоположные тенденции и требует вмешательства государства. Предложены основные формы государственного регулирования конкурентной среды в соответствии со спецификой отрасли, которые должны охватывать следующие направления: правовое, стимулирующие и императивное. Определены характеристики этих направлений и основные рычаги государственного воздействия. Отмечено, что именно с помощью императивных факторов возможно обеспечить прозрачность конкурентных отношений на кондитерском рынке. The article uses the calculation of the Hirschman-Harfindel index to analyze the competitive environment and the level of intensity of competition in the dairy and confectionery markets. Based on the analysis, it was determined that the market of drinking milk (packaged) is safe for competition and open enough for new companies to enter it. This is evidenced by both the value of the index and other conditions of competition security. The whole milk market has shown similar development trends. It is proved that this market during January-August 2018 and 2019 was also favorable for competition, which provided an opportunity for the development of both existing enterprises and the emergence of new competitors. It is investigated that the development of the confectionery market demonstrates opposite tendencies of functioning. Its extremely high monopolization contributes to the fact that almost all its participants fall under the price and product press of the corporation "ROSHEN", which is a monopolist in this market. It is substantiated that the confectionery market requires the state intervention in its activities as soon as possible. Encouraging fair competition, preventing and limiting the negative consequences of monopolization become so important and large-scale in modern conditions that the protection of economic competition, the definition of rules of its conduct and antitrust regulation become a regular function of the state as one of its most important activities. After all, the purpose of regulating the competitive process in the relevant market is to create a favorable environment for competition to perform its functions, realize its potential, first of all - to ensure equal opportunities and conditions of market access for all its participants, to prevent monopolies. The main forms of state regulation of the competitive environment in accordance with the specifics of the industry are proposed, which should cover the following three areas: legal, incentive and imperative. The characteristics of these areas and the main levers of state influence are outlined. It is emphasized that with the help of imperative factors it is possible to ensure the transparency of competitive relations in the confectionery market.Документ Економічні проблеми підвищення якості харчових продуктів(2005) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПроаналізовано сучасний стан в галузі щодо якості сільськогосподарської сировини та продовольства за різними параметрами, визначено основні причини погіршення екологічної безпечності продуктів харчування, запропоновано механізм економічного забезпечення для гарантування якості продукції на рівні виробників, переробних підприємств та кінцевих споживачів та обґрунтовано необхідність впровадження міжнародних стандартів ISO серії 9000 для харчових продуктів в умовах посилення глобалізації національних продовольчих систем.Документ Експортний потенціал харчової промисловості: стратегія зростання(2005) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПроаналізовано експортний потенціал харчової промисловості на сучасному етапі, обґрунтовано необхідність його прискореного відновлення, визначено пріоритетні галузі та підприємства а також запропоновано першочергові заходи для нарощування експортного потенціалу харчової промисловості.Документ Ефективність політики управління витратами сучасного підприємства(2020) Страшинська, Лариса Володимирівна; Асоскова, Катерина СтаніславівнаВизначено основні правила організації управлінського обліку на підприємстві. Наголошено на основних завданнях системи управлінського обліку в країнах з розвиненою ринковою економікою. Подана класифікація груп витрат. Обґрунтовані заходи щодо послідовного формування системи управління витратами. Визначено основні етапи процесу створення системи управління витратами на підприємстві. The basic rules of the organization of the administrative account at the enterprise are defined. Emphasis is placed on the main tasks of the management accounting system in countries with developed market economies. The classification of cost groups is given. The measures for the consistent formation of the cost management system are substantiated. The main stages of the process of creating a cost management system at the enterprise are identified.Документ Загальні тенденції розвитку ринку харчових продуктів в Україні(2005) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаДокумент Залучення споживачів за допомогою використання підходів крос-маркетингу(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Некрасова, Ангеліна ВолодимирівнаОбґрунтовано необхідність впровадження в діяльності підприємств підходів крос-маркетингу та визначено їх переваги. Розглянуто принципи крос-маркетингу та помилки крос-маркетингових акцій. Окреслено етапи впровадження крос-маркетингових заходів на підприємствах, наголошено на злагодженості дій партнерів та необхідності працювати в команді на кінцевий результат. The necessity of introduction of cross-marketing approaches in the activity of enterprises is substantiated and their advantages are determined. The principles of cross-marketing and errors of cross-marketing campaigns are considered. The stages of implementation of cross-marketing measures at enterprises are outlined, the coherence of actions of partners and the need to work in a team for the end result are emphasized.Документ Кадрова стратегія в системі менеджменту підприємства(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Ткаченко, Владислав ВолодимировичНаголошено на необхідності створення ефективної системи управління персоналом, яка повинна базуватись на економічних стимулах і соціальних гарантіях. Визначено місце кадрової стратегії у складі бізнес-стратегії компанії. Окреслено основні складові кадрової стратегії та наведено їх характеристику. Обґрунтовано роль інновацій в розвитку системи управління персоналом. The need to create an effective personnel management system, which should be based on economic incentives and social guarantees, was emphasized. The place of personnel strategy in the business strategy of the company is determined. The main components of the personnel strategy are outlined and their characteristics are given. The role of innovations in the development of personnel management system is substantiated.Документ Логістика(2007) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаКонспект лекцій з дисципліни "Логістика" має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем. Synopsis of lectures on "Logistics" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of topics.Документ Мале підприємництво в Україні: проблеми та перспективи(2003) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаУ статті аналізуються сучасний стан розвитку малого підприємництва в Україні, його проблеми та перспективи. Особливу роль відведено проведенню послідовності державної політики щодо розвитку малого бізнесу. Визначено причина гальмування розвитку малого підприємництва та окреслено основні напрями державної політики щодо його підтримки. In work development of business in Ukraine is analysed, advantages of small business, a modern condition and the most actual problems are determined. It is specified, that development of small business is by all means connected to the state support of small enterprises. The significant attention is allocated to the reasons of braking of development of small business in Ukraine and to the basic directions of its further development.Документ Маркетинг(2014) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаКонспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем щодо вирішення важливих господарських та управлінських завдань з урахуванням вимог ринку та споживачів. Lecture on the subject "Marketing" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main topics of the provisions in relation to key economic and administrative problems to meet the requirements of the market and consumers.Документ Маркетинг готельного і ресторанного господарства(2011) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаКонспект лекцій з дисципліни «Маркетинг готельного і ресторанного господарства» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем. Lecture on the subject "Marketing of hotel and restaurant services" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of topics.Документ Маркетингова діяльність(2011) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаКонспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діяльність» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень. Lecture on the subject "Marketing Activities" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of topics.Документ Маркетингова діяльність державного замовника при організації тендеру(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Никоненко, Андрій ВолодимировичДержавні закупівлі в Україні є сферою, де маркетинг використовується в недостатньому обсязі. Потенціал маркетингу в сфері державних тендерів залишається недостатньо вивченим. Стаття присвячена дослідженню цього потенціалу для поліпшення діяльності вітчизняних державних замовників. Маркетинг в діяльності замовника обмежений низкою факторів. Це залежність від законодавства та результатів процедури конкурсних торгів. Основними напрямками маркетингу в діяльності державного замовника є зв'язки з громадськістю та дослідження ринку. Вітчизняні державні замовники не приділяють достатньої уваги зв'язкам з громадськістю, що обумовлює низький рівень довіри бізнесу і суспільства до тендерів. Центральним інструментом маркетингових досліджень ринку для державного замовника виступають ринкові консультації. Вони включають кілька етапів, таких як запрошення до участі в ринкових консультаціях, заповнення підприємством анкети, проведення зустрічі майбутнього замовника з потенційним учасником торгів і оформлення звіту. Маркетингові дослідження ринку використовуються державними замовниками в недостатній мірі. До ринкових консультацій звертаються переважно ті замовники, які фінансуються за рахунок міжнародних фінансових організацій. У той же час, ринкові консультації містять величезний потенціал підвищення ефективності державних закупок. Вони дозволяють правильно сформувати вимоги до предмету закупівлі та його очікуваної вартості. Це прискорює процес підготовки тендерної документації. Крім того, ринкові консультації привертають увагу потенційного учасника тендеру до даного державного замовника. Це сприяє збільшенню кількості учасників тендера і зниженню ціни предмета закупівлі.