Перегляд за Автор "Уліщенко, Андрій Борисович"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ VR технології у навчанні іноземної мови(2022) Уліщенко, Андрій БорисовичДокумент Англомовний навчальний контент онлайн освіти (психологічні аспекти взаємодії)(2021) Уліщенко, Андрій Борисович; Безштанько, МиколаПандемія коронавірусу, охопивши весь світ з початку 2020 року і суттєво порушивши звичне функціонування усієї освітньої галузі, поставила вищі навчальні заклади перед адаптаційним та трансформаційним викликом - необхідністю пошуку альтернативних підходів до взаємодії зі студентами в умовах дистанційної роботи. Викладання іноземних мов в університетах також пов’язане з необхідністю вирішувати певні проблеми переходу до Інтернет-освіти, яка раніше була на всіх академічних рівнях тільки складовою змішаного навчання, що допомагала урізноманітнювати традиційні технології, адаптувати наявні дидактичні матеріали до нових умов викладання, знаходити привабливі, ефективні методи та прийоми опанування іноземної мови у психологічно комфортному, позитивному навчальному середовищі.Документ Виклики запровадження імерсійних технологій навчання у вищій медичній освіті України в умовах військової агресії(2022) Уліщенко, Віолетта Валентинівна; Волосовець, Олександр Петрович; Рудіченко, Віталій Михайлович; Кефелі-Яновська, Олена Ігорівна; Уліщенко, Андрій БорисовичДокумент Гуманістичні пріоритети вищої школи в контексті освіти для сталого розвитку(2019) Уліщенко, Андрій БорисовичУ статті розкриваються особливості освітнього середовища вищого навчального закладу, що розвивається відповідно до гуманістичних цінностей суспільства сталого розвитку. Акцентовано увагу на формуванні морально-етичних компетенцій майбутнього викладача ВНЗ.Документ Культурологічні та психологічні аспекти вивчення української мови як іноземної(2020) Уліщенко, Андрій БорисовичВажливу роль у досягненні високого рівня ефективності вивчення української мови як іноземної відіграє контекстуалізація навчання, що містить як культурологічний, так і навчальний компоненти, а також урахування позитивних емоційних чинників. У статті розглядаються особливості контекстуального підходу до вивчення української мови як іноземної, що сприяє розвитку навичок інтеркультурної комунікації. Зроблено акцент на доцільності інтегрування позитивної психології в методику викладання, що зменшує рівень тривожності студентів і підвищує ефективність роботи у емоційно сприятливому середовищі. Підґрунтям дослідження є аналіз результатів роботи з іноземними студентами в Київському медичному університеті.Документ Мотиваційні чинники у вивченні української мови як іноземної(2019) Уліщенко, Андрій БорисовичУ статті розглядається проблема підвищення внутрішньої мотивації студентів-іноземців під час навчання української мови. Урахування мотиваційних чинників є важливою умовою успішного формування вторинної мовної особистості, яка достатньою мірою володіє комунікативною компетенцією і здатна адаптуватися до нового культурного середовища.Документ Онлайн-квест – технологія педагогічного скаффолдингу у вищій школі(2022) Уліщенко, Андрій Борисович; Уліщенко, Віолетта ВалентинівнаУ статті розглянуто специфіку застосування навчальних веб-квестів як різновиду педагогічного скаффолдингу в системі вищої освіти (структуру, методику впровадження, особливості оцінювання), проаналізовано доцільність запровадження в умовах дистанційного та змішаного навчання. Педагогічний скаффолдинг передбачає створення умов для підвищення успішності кожного учня або студента. За такого підходу до навчання складніші теми зазвичай розбиваються на окремі мікротеми або концепції. Викладач надає підтримку (за потреби) на кожному етапі, створюючи умови для засвоєння окремих концепцій, понять у процесі виконання певних інструкцій, вправ. Опанування нових знань ґрунтується на вже засвоєних раніше, і цей процес набуває схожості з процесом будівництва високої споруди з допомогою риштувань (scaffold у перекладі з англійської – риштування). Таким чином створюється психологічно комфортне середовище, у якому учні, студенти можуть досягти вищого рівня розуміння нового матеріалу, сформованості необхідних навичок, ніж за відсутності сторонньої допомоги. Для ілюстрації означеної проблеми авторами презентовано сценарій веб-квесту «Виграшне резюме». Веб-квести поєднують різні дидактичні прийоми в одній інтегрованій навчальній діяльності, розвивають пізнавальні навички студентів, сприяють формуванню комунікативної компетенції з іноземної мови у професійній сфері, формуванню критичного мислення. Педагогічний скаффолдинг як спосіб керівництва пізнавальною діяльністю відіграє важливу роль у цьому процесі, оскільки знання неможливо передати в готовому вигляді. Навчальний процес може лише створити для студентів сприятливе середовище для успішного самобудування та саморозширення знань. Студенти вдосконалюють навички інтерпретувати здобуту інформацію, знаходити аргументи "за" і "проти", аналізувати і оцінювати різні точки зору на певні питання. Зауважимо також, що веб-квест допомагає створити умови для розвитку й самореалізації студентської молоді, покращує їхню адаптацію до дистанційного навчального процесу в умовах воєнного часу.Документ Особистісні якості викладача-філолога як чинник фахової самореалізації(2018) Уліщенко, Андрій БорисовичУ статті розглядаються особистісні якості і здібності викладача-філолога, необхідні для успішної професійної діяльності як у вищих, так і в загальноосвітніх навчальних закладах.Документ Особливості застосування імерсійних технологій навчання у вищий освіті(2022) Уліщенко, Андрій Борисович; Уліщенко, Віолетта ВалентинівнаУ статті розглядаються особливості віртуальної реальності, що є основою для розробки і використання IVR-технологій у навчанні студентів вищих навчальних закладів, зокрема у вивченні іноземної мови. Також показано, що використання візуалізації 360°, запропоноване на різних ресурсах Інтернет, дозволяє створити ефект занурення у комунікативне середовище іноземної мови і допомагає здобути, удосконалити практичні навички спілкування. Акцентовано увагу на різних аспектах організації онлайн-викладання, запропоновано огляд низки VR платформ, актуальних для використання у процесі викладання і вивчення іноземної мови. Підкреслено думку, що невпинний розвиток системи вищої освіти, трансформації, яких вона зазнала через Covid-19 та військові дії агресора на території нашої країни, потребує включення до навчальних планів, програм ВНЗ новітніх цифрових технологій, які протягом останніх років довели свою результативність у багатьох країнах світу і мають бути застосовані в Україні з метою підвищення якості викладання та навчальної мотивації студентів. У підсумках зазначається, що навчання багатьох предметів і зокрема іноземних мов у віртуальній реальності в усьому світі набуває стрімких темпів розвитку. IVR технології активно застосовуються у навчанні майбутніх лікарів, технологів, педагогів. На ринку вивчення англійської мови постійно з'являються нові програмні продукти з використанням IVR технологій, які орієнтовані як на викладачів, так і на тих, хто опановує мовленнєві навички самостійно. Сьогодні є всі підстави вважати, що навчання в різних формах віртуальної реальності в найближчій перспективі стане загальнодоступною і поширеною дидактичною технологією.Документ Позитивна психологія в контексті вивчення української мови як іноземної(2020) Уліщенко, Андрій БорисовичДокумент Психологічні аспекти дистанційного вивчення іноземної мови(2021) Уліщенко, Андрій Борисович