Перегляд за Автор "Ципанова, Наталія Ярославівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання віртуальної дошки MIRO для дистанційного навчання англійської мови(2023) Ципанова, Наталія ЯрославівнаВ цій статті розглядаються плюси та мінуси дистанційного навчання. З початком пандемії коронавірусної інфекції суттєво зросла роль технічних засобів навчання, а з початком повномасштабних бойових дій у лютому 2022 року очне навчання стало в багатьох випадках неможливим. Дана коротка історична довідка щодо розвитку віддаленого навчання, що в жодному випадку не є новітнім винаходом. Автор демонструє, як за допомогою новітнього програмного забезпечення можна вирішити проблему відсутності аудиторної дошки. Актуальність теми роботи показана через перелік численних труднощів (як технічних, так і методологічних), з якими під час дистанційного навчання об’єктивно стикається викладач незалежно від його навичок та досвіду роботи. Головний з них – брак уваги та численні відволікаючі фактори (спливаючі вікна, повідомлення у месенджерах, тощо), для нейтралізації яких важливо використовувати допоміжні засоби навчання. Великим недоліком віддаленого навчання узагалі є відсутність вбудованих (у звичайні засоби групового відеозв’язку, зокрема Zoom) засобів імітації класної дошки. Описується специфіка одного із найсучасніших інструментів для спільної віддаленої роботи – віртуальної дошки Miro. У статті розкриті переваги та недоліки онлайн-дошки при навчанні англійської мови. Автор пропонує конкретні приклади типових завдань із використанням інтерактивної дошки Miro для проведення практичних занять. В роботі наводяться приклади, як викладач може запровадити нову лексику, закріпити та ввести її в активний вокабуляр, а також того як зробити вивчення граматики через екран монітора цікавим та різноманітним. Для викладача найбільш ефективним інструментом дошки Miro є функція перенесення (Drag-and-drop), що дає можливість всім студентам працювати одночасно над одним завданням. Це надзвичайно важливо для залучення усіх студентів до співпраці та утримання їх уваги протягом заняття. Також показані засоби вирішення проблеми відсутності функції додавання на дошку та відтворення аудіо та відео, що легко компенсується за рахунок функції показу екрану одного з учасників (викладача в даному випадку). This article discusses the pros and cons of remote education. With the world-wide pandemic of COVID-19 the role of technical facilities for remote education has increased dramatically, and with the start of the Russia-Ukraine war in February 2022 classroom-based education has become unavailable for the vast majority of the students in Ukraine. The paper starts with brief historical overview of remote education which is not a modern invention at all. The author demonstrates addressing the problem of missing classroom board with some of the modern software. The need for the study is demonstrated via numerous examples of obstacles (both technical and methodological), a teacher is facing through remote teaching regardless of their skills and professional experience. The main of them is lack of attention and numerous distracting agents (pop-up windows, incoming messages in Telegram, Viber, etc.) that can be neutralized with technical means only. The huge disadvantage of remote education is lack of built-in substitutions for classroom board in common tools for remote conference calls e.g., in Zoom. The specifics of one of the most modern tools for collaborative remote work – Miro virtual whiteboard – are described and assessed. The article reveals both the advantages and disadvantages of virtual boards when teaching English as a foreign language remotely. The author also suggests particular examples of typical exercises involving the interactive whiteboard Miro for students doing remote education. The article provides some examples of how a teacher can introduce new vocabulary, as well as how to make learning grammar through the monitor screen interesting and diverse. For the teacher the Drag-and-drop function appears to be the most useful as it allows to involve students into collaborative work over the same task. This is extremely important for attracting all the students into study and holding their attention through the whole class. The workaround for missing built-in tools for adding audio and video content via screen sharing is demonstrated.Документ Використання тандем-методу у процесі вивчення іноземної мови(2017) Ципанова, Наталія ЯрославівнаТандем-метод сприяє опануванню вміння вільно спілкуватися у природному мовному середовищі. Потенціал цієї технології наразі значно підвищився за рахунок використання інформаційно-комунікаційних технологій. Тандемна технологія навчання іноземної мови і культури може і має використовуватися для формування навичок говоріння у майбутніх фахівців технічного профілю вже на початковому етапі навчання з метою підвищення ефективності вивчення англійської мови і створення умов для подальшої академічної та професійної мобільності тих, хто вивчає іноземну мову. The tandem method contributes to mastering the ability to communicate freely in a natural language environment. The potential of this technology has now significantly increased due to the use of information and communication technologies. The tandem technology of learning a foreign language and culture can and should be used for the formation of speaking skills in future specialists of a technical profile already at the initial stage of training in order to increase the effectiveness of learning English and create conditions for further academic and professional mobility of those who study a foreign language.Документ «Мозковий штурм» як інноваційний метод вивчення іноземної мови(2017) Ципанова, Наталія Ярославівна«Мозковий штурм» є прийомом технології критичного мислення. Цей метод є оперативним і найбільш універсальним видом вирішення проблеми,стимулюючи творчу активність та роботу в групах. Суть цього методу полягає в подачі проблеми або ідеї і далі студенти повинні видати найбільшу кількість варіантів вирішення цієї проблеми. У цьому випадку враховуються навіть найбільш неймовірні ідеї, а потім на їх основі виробляються повноцінні, яскраві, реальні і корисні рішення задач. "Brainstorming" is a technique of critical thinking technology. This method is an operational and most universal type of problem solving, stimulating creative activity and working in groups. The essence of this method is to present a problem or an idea, and then students must come up with the largest number of options for solving this problem. In this case, even the most incredible ideas are taken into account, and then based on them, full-fledged, bright, real and useful solutions to problems are developed.Документ Способи сприйняття і навчання англійської лексики у вищому навчальному закладі(2019) Ципанова, Наталія ЯрославівнаВ даній статті розглядається використання найбільш сучасних методів навчання англійської лексики у вищому навчальному закладі. Показано, як викладач має використовувати додаткові засоби навчання для досягнення найкращого результату. Підґрунтям дослідження є велика кількість неологізмів, які щорічно поповнюють словник англійської мови, а отже і необхідність прискореного навчання лексики. Ключовими концепціями статті є способи сприйняття і додаткові засоби навчання. Стаття призначена для викладачів вищих навчальних закладів, що бажають покращити навчальний процес і зробити його більш різноманітним. Метою дослідження є вироблення правильного підходу до навчання англійської лексики за допомогою поєднання додаткових засобів навчання. У дослідженні використовувався метод порівняння ефективності навчання учнів з використанням додаткових засобів і без них. В якості основи використовується власний досвід викладання англійської мови у вищому навчальному закладі. У статті дається визначення допоміжних засобів і пояснюється, як їх використовувати у навчанні англійської лексики для розширення словникового запасу. Допоміжні засоби вважаються потужним засобом підвищення ефективності традиційних засобів навчання лексики. Автор зосереджується на різних видах сприйняття та способах, якими студенти сприймають подану інформацію (візуальні, слухові та кінестетичні). Наведені приклади того, як стилі навчання об’єднуються під час навчання студентів нефілологічних спеціальностей у вищому навчальному закладі, а також деякі поради для викладачів щодо кращих практик навчання лексики. Їх можна запровадити і широко використовувати для студентів з будь-яким рівнем володіння англійською мовою. Це найпотужніша сторона цих практик – вони створені для того щоб бути максимально універсальними. Це значно розширює їх область застосування, в запам’ятовуванні і одночасно розвиває інтелект шляхом інтенсифікації роботи мозку. The article deals with the usage of the most up-to-date methods in English vocabulary teaching. It demonstrates how a teacher should use additional means of teaching for better efficiency. The clue concepts the article dwells upon are learning styles and auxiliary aids. The background of the research is rapidly growing number of English neologisms creating the need for more effective vocabulary teaching techniques. The article is aimed at teachers of higher education establishment willing to improve their work and diversify educational process. The purpose of this research is to provide teachers with powerful approach to English vocabulary teaching using appropriate auxiliary aids. The applied method of the research is comparative analysis of educational performance of students when applying auxiliary aids of particular type and combination of auxiliary aids of different types. As of the basis of the research it employs author’s personal experience as teacher at higher education establishment. The article provides the definition of auxiliary aids of study and explains how to use them in vocabulary teaching. Auxiliary aids are considered to be a powerful means used to increase the effectiveness of conventional means of vocabulary teaching. The author of the article concentrates on different learning styles and ways the students consume given information (visual, audial and kinesthetic). Examples of how learning styles are combined when teaching students at higher educational facilities are provided as well as some everyday tips for teachers on the best practices in vocabulary teaching. They can be introduced and widely used in higher education establishment for students of English as foreign language with any level of English proficiency. That is the most powerful side of those practices – they are intentionally designed to be as universal as possible. It makes them widely applicable; teachers can also modify them in the way they see to be the best in their particular case. The integration of visual, audial and kinesthetic method of teaching by combining appropriate auxiliary aids is one of the most effective ways of teaching foreign vocabulary. The combination of different channels of perception provides the best results when memorizing and at the same time enhances student’s intellect by intensifying brain activity.Документ Інновації у неперервному професійному розвитку викладачів англійської мови(2017) Ципанова, Наталія ЯрославівнаУ статті актуалізовано необхідність вивчення та аналізу передового міжнародного досвіду впровадження інновацій у систему професійної освіти викладачів англійської мови з метоюйого подальшого застосування в освітній системі України. На основі міжнародного досвіду та досліджень обґрунтований зв'язок між середнім рівнем кваліфікації працівників, якістю людського капіталу з одного боку та економічним розвитком з іншого боку. Метою запровадження інновацій в професійній освіті, таким чином, є утримання рівня підготовки працівника у відповідності до сучасного стану його галузі, а кінцевою метою –прискорення економічного зростання. Розглянуті приклади інновацій у неперервній освіті викладачів англійської мови The article actualizes the need for studying and analyzing the best international experience in introducing innovations into professional education for the purpose of its further application in education system of Ukraine. It is demonstrated that according to international experience and researches, there exists a correlation between the skill level of employees and the quality of human capital on the one hand and economic development on the other hand. The aim of introducing innovations in professional education, therefore, is to maintain the skill level of an employee in accordance with the current state of its industry, and the ultimate goal is to accelerate economic growth. The article considers examples of innovations in continuing education in English language teaching.