Перегляд за Автор "Chornous, Lyudmila"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Non-traditional marketing methods for a survey of consumer behaviour(2013) Kochmaruk, Maria; Vasilko, T.; Chornous, LyudmilaThe article deals with examination and analyzing some kinds of non-traditional marketing analyses which can be used in the consumer behaviour survey. Advantages and disadvantages of non-traditional marketing analyses are substantiated. Recommendations about effective application for optimal analysis which takes to account types of objects under examination were developed.Документ The researches of consumers’ impact instruments in marketing(2013) Chornous, Lyudmila; Kochmaruk, MariaThe basic reasons by which marketers can influence the consumer were allocated. Different approaches to the study of consumer`s behavior motivation were considered and analyzed. Also, the most appropriate theories that are used to form instruments of the consumer’s influence were studied.Основні причини, яким маркетологи можуть впливати на споживача були виділені. Різні підходи до вивчення поведінки мотивація споживача були розглянуті і проаналізовані. Крім того, були вивчені найбільш підходящим теорій, які використовуються для форми інструментів впливу на споживача.