08.06.01 - Економіка, організіція і управління підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7371
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Документ Методичне забезпечення стратегічного планування та фінансових можливостей реалізації стратегії(2006) Юрій, Едуард ОлександровичСтратегічне планування визначене як процес формування загальних цілей організації та відповідних йому функціональних стратегічних цілей, розроблених з врахуванням ресурсних можливостей підприємства, та направлених на ефективну реалізацію загальних цілей. Стратегічними цілями підприємств харчової промисловості в умовах невизначеності зовнішнього середовища є: концентрування на привабливих ринках; збільшення ринкового сегменту; утримання існуючих ринкових позицій. The strategic planning is certain as process of forming of general aims of organization and proper to him functional strategic aims, developed taking into account resources possibilities of enterprise, and general aims directed on effective realization. By the strategic aims of enterprises of food retail industry terms of vagueness of external environment come forward: concentration at the attractive markets, increase of market segment; withholding of existent markets positions.