08.06.01 - Економіка, організіція і управління підприємствами

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7371

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичне забезпечення стратегічного планування та фінансових можливостей реалізації стратегії
    (2006) Юрій, Едуард Олександрович
    Стратегічне планування визначене як процес формування загальних цілей організації та відповідних йому функціональних стратегічних цілей, розроблених з врахуванням ресурсних можливостей підприємства, та направлених на ефективну реалізацію загальних цілей. Стратегічними цілями підприємств харчової промисловості в умовах невизначеності зовнішнього середовища є: концентрування на привабливих ринках; збільшення ринкового сегменту; утримання існуючих ринкових позицій. The strategic planning is certain as process of forming of general aims of organization and proper to him functional strategic aims, developed taking into account resources possibilities of enterprise, and general aims directed on effective realization. By the strategic aims of enterprises of food retail industry terms of vagueness of external environment come forward: concentration at the attractive markets, increase of market segment; withholding of existent markets positions.
  • Ескіз
    Документ
    Реінжиніринг як інструмент інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств харчової промисловості
    (2006) Пуліна, Тетяна Веніамінівна
    Дисертація присвячена розробці та обґрунтуванню теоретичних, методичних та практичних засад застосування реінжинірингу як інструменту інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств харчової промисловості в умовах сучасної ринкової економіки України. Визначено місце інноваційно-інвестиційної діяльності в ринковому середовищі та методи її регулювання, у тому числі розглянуто систему формування сукупного інноваційно-інвестиційного попиту і пропозиції, що впливає на механізм інноваційно-інвестиційного ринку. Dissertation is devoted to the development of the scientifically-grounded methodical and practical recommendations of using the reengineering as a tool of innovational and investment activities of the food industry enterprises in conditions of the Ukrainian market economy today. The place of innovation and investment activities in the market conditions and methods of it regulation are defined, including the examination system of formation of total innovational and investment supply and demand, which has an influence on the mechanism of investment and innovational market.