Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Роль єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища у STEM-навчанні(2018) Білик, Жанна Іванівна; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович; Атамась, Артем ІвановичБудь яка система знань, зокрема, навчальна має ознаки класифікації та ієрархічного представлення. Таким чином, операціональність використання і суттєво підвищується на основі їх перетворення у таксономічний лінії і. Для таксономізації навчальних матеріалів запропонованонін ирін тонувати існуючі графгенератори та графвізуалізатори ІТ-платформи ТОДОС|2|. Окремим аспектом ІТ-платформи ТОДОС є можливість інн орік гання єдиного мережецентричного навчального середовища.Any system of knowledge, in particular educational, has features of classification and hierarchical representation. Thus, the operational efficiency of use and significantly increases on the basis of their transformation into a taxonomic line and. To taxonomize the training materials, it is suggested to tint the existing TODOS | 2 | A separate aspect of the TODOS IT platform is the ability to identify a single network-centric learning environment.Документ Розробка тезаурусу STEM з використанням онтологічної призми(2018) Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович; Атамась, Артем Іванович; Білик, Жанна ІванівнаВизначено, що існує необхідність у розробці тезаурусу щодо STEAM-підходу в освіті. Для генерації тезаурусу використовували модулі системи ТОДОС editor4 та ontology4. Після чого згенерований онтологічний граф візуалізували за допомогою генерації комп'ютерної призми. Запропоновано використовувати для систематизації знань щодо STEAM-підходу в освіті та для оцінки відповідності підходів, методів, та методичних прийомів STEAM-підходу в освіті.It is established that there is a necessary to develop a thesaurus for STEAM. Eor the thesaurusgeneration modules ofthe TODOS system editor4 and ontology4 were used After that, the generated ontologicalgraph was visualized bygenerating a computerprism. It is proposed to use computer prism to systematize kno wledge of STEAM and to assess the conformity of approaches, methods and methodologies of STEAM education.Документ Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні(2017) Шаповалов, Віктор Борисович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Атамась, Артем Іванович; Білик, Жанна ІванівнаОписано особливості функціонування інформаційних систем для впровадження дослідницького підходу в навчальну STEM діяльність. Запропоновано до впровадження в навчальні заклади інформаційну систему, розроблену на базі НЦ «МАНУ», за ранжуванням (підбору) дослідних робіт. Описано особливості функціонування системи підбору дослідних робіт. The specificity of the functioning of information systems for the introduction of research method into the STEM-learning activity are described. It was proposed to introduce into the educational institutions an information system developed on the basis of NC "MASU" on the ranking (selection) of research works. Features of functioning of the system of selection of research works are described.Документ Використання онтологічних ресурсів єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища для проведння STEM/STEAM-уроків(2018) Атамась, Артем Іванович; Білик, Жанна Іванівна; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор БорисовичСучасний розвиток науки і технології забезпечило таку кількість інформації, що необходимось її систематизації і класифікації стала особливо актуальною. Для таксономізаціі навчальних матеріалів запропоновано використовувати існуючі графгенератори і графвізуалізатори 1Т11 платформи ТОДОС. До розробок, які не просто містять сучасну інформацію, але і класифікує її можна віднести єдину сетецентріческой навчальну інформаційне середовище ontology 4. Необходімо умовою широкого впровадження STEM підходу і єдиної сетецентріческой навчального середовища, є наявність методичних розробок, заснованих на відповідних до даного підходу принципах. Тому в статті представлено урок, в якому вони застосовуються. The modern development ofscience and technology has provided high quantity of information. This information must be systemized and classified. For taxonomization of educational materials, it was proposed to use existing graphgenerators and graph-visualizers of the TODOS IT platform. One of the systems providing not only collection of information but include its systemizing is united network-based educational environment based on ontology4 system. It is necessary to provide development of lesson based on united network-based educational environment and STEAM/STEM approaches to popularize it. Therefore, the article presents the developed lesson in which they are appliedДокумент Використання онтолого керованих систем у навчальній діяльності фізико-енергетичного напрямку(2016) Чернецький, Ігор Станіславович; Атамась, Артем Іванович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор БорисовичВисвітлено особливості систематизації даних при проведенні фізико-енергетичного експерименту. Продемонстровано практичні аспекти застосування ІТ-платформи ТОДОС в навчальному процесі. The features of data systematization during the physico-energetic experiment are shown. Practical aspects of TODOS IT platform application in the educational process are demonstrated