Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження системи екологічного менеджменту в готельних комплексах як основа поглиблення міжнародних інтеграційних процесів
    (2022) Баєв, Вадим Вікторович; Гагач, Вікторія Вадимівна
    В сучасних ринкових умовах, де конкуренція характеризується постійним зростанням, забезпечення конкурентоспроможного рівня готелю та його послуг набуває все більшої значущості. Для підприємств готельного господарства конкуренція зазвичай має високій рівень. Розвиток еко-готелів та сучасні підходи в туризмі в цілому орієнтовані на економічне зростання територій та контроль над впливом на навколишнє середовище. На сьогодні, еко-готелі розвиваються разом із інноваційними «зеленими» технологіями та функціонують за принципом екологічної відповідальності.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження сертифікації провайдерів медичної допомоги як чинник розвитку медичного туризму в Україні: проблеми та перспективи розвитку
    (2023) Баєв, Вадим Вікторович; Баєва, Олена Вікторівна; Антоненко, Ірина Ярославівна
    Світові інтеграційні процеси, доступність інформації та мобільність населення вплинули на появу та розвиток нового напряму, який знаходиться на перетині медицини та туризму – медичний туризм. Поширення в Україні практики акредитації за міжнародними стандартами Joint Commission Niternational (JCI) може підвищити рівень надання медичної допомоги та сприяти розвитку медичного туризму в країні.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення конкурентоспроможності готельних послуг
    (2024) Баєв, Вадим Вікторович; Сологуб, Кирило Сергійович
    Конкурентна перевага готелю лежить в основі його успішної діяльності на ринку. Готельне господарство є важливою складовою туристичної індустрії та являє собою сукупність видів діяльності, спрямованих на обслуговування споживачів. У сучасних умовах бізнесу на ринку готельно-туристичних послуг для збереження конкурентоспроможності готельного підприємства необхідно реалізовувати цілий комплекс заходів по формуванню і закріпленню конкурентних переваг.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні методи оцінки персоналу підприємств готельного бізнесу
    (2024) Баєв, Вадим Вікторович; Саміленко, Дмитро Андрійович
    Розгляд оцінки персоналу серед важливих підсистем як управління персоналом підприємств готельного бізнесу, так і загального менеджменту підприємства зустрічається дуже рідко. Однак оцінка персоналу в статус елемента управління підприємством спрямована на вирішення набагато більшого кола задач, ніж просто як елемент системи кадрового менеджменту, що потребує додаткових досліджень та інновацій.