Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетинг та штучний інтелект(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхДокумент Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості(1997) Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто мету та основні напрями дослідження ринку. Are considered the purpose and main areas of market research.