Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.Документ Маркетинг та штучний інтелект(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхДокумент Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості(1997) Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто мету та основні напрями дослідження ринку. Are considered the purpose and main areas of market research.Документ Дослідження рівня обґрунтованості умовно-натуральних вимірників продукції у хлібопекарській промисловості(1997) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаЗапропоновано шляхи підвищення ролі і значущості умовно-натуральних вимірників продукції харчової промисловості. Proposed the ways of increasing the role and importance of conditional-natural measuring devices of products of food industryДокумент Систематизація функцій ціни в умовах ринкового господарювання(2010) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДокумент Застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple»(2013) Чайка, Іванна Василівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто причини появи концепції маркетингу вражень, її відмітні особливості. Обгрунтовано необхідність застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple».Рассмотрены причины появления концепции маркетинга впечатлений, ее отличительные особенности. Обоснована необходимость применения концепции маркетинга впечатлений на примере деятельности корпорации «Apple».The reasons of appearance of the concept of marketing experience, its distinctive features. The necessity of applying the concept of marketing impressions on the example of the corporation «Apple».Документ Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності на пуат «Лантманнен Aкса»(2013) Галюк, Л. В.; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто значення маркетингу в житті підприємства і основні напрямки вдосконалення маркетингової діяльності. Розроблено основні напрями вдосконалення маркетингової роботи на прикладі підприємства ПУАТ «Лантманнен Акса». The importance of marketing in the company's life and the main trends of the marketing activities. Developed key issues for improving the marketing of the example company PJSC "Lantmännen Axа".Документ Дослідження каналів розподілу продукції підприємства(2013) Слівінська, Вікторія; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто теоретичні положення про значення каналів розподілу підприємств для ефективного та раціонального збуту, фактори, які ускладнюють збут продукції підприємства, а також необхідність дослідження каналів збуту. Проведено дослідження каналів розподілу продукції на прикладі ТОВ "Бетон Комплекс".Considered theoretical propositions about the importance of distribution channels for enterprises effective and efficient distribution, factors that complicate the marketing of products of the enterprise, and the need to study marketing channels. A study of distribution channels for example Ltd "Beton Complex".Документ Обгрунтування кольорового рішення бренду(2008) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДокумент Маркетинг вражень - технологія майбутнього(2010) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна