Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Гостинність - ключовий фактор успіху готелю(2013) Волкова, Дар'я Сергіївна; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаПотреба виживання малих і середніх підприємств готельного типу визначила нову тенденцію в спеціалізації, диверсифікації, концептуалізації та екологізації готельних послуг. «Готель майбутнього – це спеціалізований готель», – стверджують дослідники перспектив розвитку швейцарського туризму. Survival needs of SMEs hotel type identified a new trend in specialization, diversification, conceptualization and greening of hotel services. "Hotel of the future - is a specialized Hotel "- the researchers perspectives of the Swiss tourism.Документ Реклама як специфічний інструмент маркетингу сфери послуг(2012) Влодарчик, Тетяна ВікторівнаВ останні десятиліття сфера послуг вийшла на домінуючі позиції порівняно із сферою виробництва. Вона лідирує як за кількістю робочих місць, так і по величині доходу. Важливою частиною сфери послуг є готельний бізнес. В сучасних умовах, коли рівень розвитку ринку забезпечує високий ступінь конкуренції, кожен продавець прагне привернути покупця і зайняти свою ринкову нішу, реклама часто служить вирішальним фактором конкурентної боротьби. Останнім часом вивченню реклами присвячено чимало досліджень. І це не дивно, адже реклама є невід'ємною частиною сучасного життя: значима її роль не тільки в економічній сфері, але і в політиці, громадському та культурному житті багатьох країн. Що стосується невиробничої сфери, а саме сфери готельних послуг, тут реклама має свою специфіку. In recent decades, the service sector came in a dominant position compared to the manufacturing sector. It is in the lead as the number of jobs and the largest income. An important part of the service sector is the hotel business. Under present conditions, when the level of market development provides a high degree of competition , each vendor tends to attract a buyer and find its niche market advertising is often the decisive factor in competition. Recently, the study of advertising devoted a lot of research. This is not surprising , since advertising is an integral part of contemporary life: its significant role not only in the economic sphere but also in the political , social and cultural life in many countries. With regard to non-production sectors such as hospitality services, advertising here is specific.