Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Роль брендингових стратегій у фінансово-економічній діяльності підприємства
    (2019) Відоменко, Оксана Іванівна
    У статті розкривається поняття бренду та його ролі в діяльності організацій. Основну увагу приділено брендинговим стратегіям та їх значенню. Обґрунтована важливість брендингу для компаній, як інструменту максимізації прибутку та конкурентоспроможності. The article reveals the concept of a brand and its role in the activities of organizations. The main attention is paid to branding strategies and their importance. The well-founded importance of branding for companies as a tool for maximizing profit and competitiveness.
  • Ескіз
    Документ
    Наукові засади дослідження маркетингу
    (2012) Відоменко, Оксана Іванівна; Булаєва, Юлія Олександрівна
    У зазначеній статті приділено увагу значенню маркетингу в діяльності підприємства, розкрито сутність, види та методологічні підходи до вивчення маркетингу. In this article the attention was paid to the value of marketing in the enterprise, there were disclosed the essence, types and methodological approaches in the studying of marketing.