Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток особистого бренду в Інтернеті(2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВизначено ключові етапи формування ідентичності та відмінності бренду. Окреслено важливі моменти щодо розроблення назви та особливого стилю логотипу при створенні власного бренду. Досліджено роль упаковки у формуванні ідентичності бренду в підсвідомості покупцяДокумент Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємства(2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна