Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.