Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розроблення рецептур томатно-горіхових снеків із функціональними властивостями(2023) Бендерська (Дущак), Ольга Вячеславівна; Крижановський, Станіслав Йосипович; Кіях, Євгеній БорисовичСнеки відносяться до продуктів швидкого харчування, так званого перекусу на ходу. Метою дослідження було розроблення технології та рецептур томатногоріхових снеків з антидепресантними властивостями. Для виконання поставленої мети вирішувалися завдання з теоретичного обґрунтування доцільності створення продуктів з антидепресантними властивостями. Було обґрунтовано вибір сорту томатів та горіхів, придатних за своїми біологічними й технологічнми властивостями для конструювання томатно-горіхових снеків Виконувалося завдання дослідження хімічного складу обраної сировини. Розроблено технологічну схему створення продукту та рецептури томатногоріхових снеків. Досліджено хімічний склад томатно-горіхових снеків з антидепресантними властивостями. Snacks belong to fast food products, the so-called snack on the go. The aim of the study was to develop the technology and recipes of tomato-nut snacks with antidepressant properties. In order to fulfill the set goal, the tasks of theoretical substantiation of the feasibility of creating products with antidepressant properties were solved. The choice of the variety of tomatoes and nuts, suitable for their biological and technological properties for the construction of tomato-nut snacks, was substantiated. The task of researching the chemical composition of the selected raw materials was carried out. A technological scheme for creating a product and a recipe for tomato-nut snacks has been developed. The chemical composition of tomato-nut snacks with antidepressant properties was studied.Документ Створення рецептур томатних снеків(2023) Кіях, Євгеній Борисович; Бендерська (Дущак), Ольга Вячеславівна; Бут, Сергій АнатолійовичНа сьогоднішній день в структурі ринку снеків представлено досить велику кількість категорій продуктів. Вітчизняні та зарубіжні виробники зацікавлені в постійному збільшенні продажів своєї продукції. А оскільки число конкурентів збільшується, то за рахунок розширення асортиментної лінійки, нестандартних підходів до просування своєї продукції та іншим маркетинговим заходам посилюється конкуренція між вже існуючими виробниками. Today, the structure of the snack market includes a fairly large number of product categories. Domestic and foreign manufacturers are interested in constantly increasing sales of their products. And since the number of competitors is increasing, due to the expansion of the assortment line, non-standard approaches to the promotion of their products and other marketing measures, the competition between already existing manufacturers is increasing.