Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості(1997) Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто мету та основні напрями дослідження ринку. Are considered the purpose and main areas of market research.Документ Дослідження рівня обґрунтованості умовно-натуральних вимірників продукції у хлібопекарській промисловості(1997) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаЗапропоновано шляхи підвищення ролі і значущості умовно-натуральних вимірників продукції харчової промисловості. Proposed the ways of increasing the role and importance of conditional-natural measuring devices of products of food industry