Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Аглютенова дієтотерапія в індустрії гостинності(2021) Бахмацька, Марія Олександрівна; Медвідь, Ірина Миколаївна; Шидловська, Олена БроніславівнаОбґрунтовано актуальність розроблення нових технологій безглютенової продукції та впровадження аглютенової дієтотерапії на підприємствах індустрії гостинності (загальнодоступних закладах ресторанного господарства та при готельних підприємствах).The urgency of development of new technologies of gluten-free products and introduction of gluten-free diet therapy at the enterprises of the hospitality industry (public restaurants and hotel enterprises) is substantiated.Документ Акусотерапія - перспективний напрям spa-індустрії сфери гостинності(2021) Медвідь, Ірина Миколаївна; Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна ІванівнаОбґрунтовано перспективи використання акусотерапії, як різновиду бальнеологічної терапії із застосуванням продуктів хвойних дерев, в якості інноваційного напрямку розвитку spa-індустрії сфери гостинності. Встановлено перелік послуг акусотерапії, які надаються рекреаційними готельними підприємствами.Prospects for the use of acus therapy as a type of balneological therapy with the use of coniferous products as an innovative direction of development of the spa industry in the hospitality industry are substantiated. The list of acus therapy services provided by recreational hotel enterprises is established.Документ Перспективи застосування продуктів равликівництва в spa-технологіях готельних підприємств(2021) Савега, Олеся Євгеніївна; Медвідь, Ірина Миколаївна; Шидловська, Олена БроніславівнаОбґрунтовано доцільність отримання та застосування продуктів равликівництва в spa-технологіях готельних підприємств, що дозволить урізноманітнити стандартний набір додаткових послуг та підвищити конкурентоспроможність. The expediency of obtaining and using snail products in spa technologies of hotel enterprises is substantiated, which will allow to diversify the standard set of additional services and increase competitiveness.Документ Перспективи впровадження технології «Chatbot» в закладах готельного господарства(2018) Василець, Себаст'єн Юрійович; Медвідь, Ірина Миколаївна; Доценко, Віктор ФедоровичПерспективним напрямком покращення ефективності діяльності служби прийому та розміщення готельного підприємства є автоматизація процесів комунікації відвідувачів з персоналом за допомогою використання цифрових технологій. Розглянуто доцільність впровадження технології chatbot в закладах гостинності, що дозволить значно підвищити швидкість обслуговування постояльців готелю. The promising direction of improvement of the efficiency of the hotel reception and accommodation service is the automation of communication processes between visitors and staff through the use of digital technologies. Considered the feasibility of introducing chatbot technology in hospitality facilities, which will significantly increase the speed of hotel guests.