Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта
    (2013) Іванова, Аліна Андріївна; Розметова, Олена Григорівна
    Для багатьох готельних підприємств весь їхній бізнес обертається навколо спроб зрозуміти, яких клієнтів варто утримувати, а яких ні. Тому не дивно,що топ-менеджери та маркетологи намагаються різноманітними способами виміряти CustomerLifetimeValue(довічну цінність клієнта), щоб виділити найбільш перспективних клієнтів з точки зору майбутніх замовлень ними послуг готелю. У спрощеному розумінні – це загальний маржинальний дохід, отриманий від клієнта протягом певного періоду часу в результаті енної кількості повторних продажів цьому клієнтові, за вирахуванням витрат.
  • Ескіз
    Документ
    Інклюзивний дизайн як інноваційний напрям соціалізації готельних послуг
    (2013) Розметова, Олена Григорівна
    Джерелами соціальних інновацій є зміни зовнішнього середовища, соціальні проблеми, що повсякчас виникають і які неможливо вирішити за допомогою традиційних методів, а також зміни потреб суспільства і його членів. The sources of social innovation is changing environment, social problems that always arise that can not be solved by traditional methods, and changes needs of society and its members.