Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем(2024) Казімірова, Оксана Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Нативна реклама як інструмент маркетингових комунікацій(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина ЮріївнаДокумент Ребрендинг: сутність, переваги та умови використання(2022) Москвіна, Маргарита Євгенівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Нестандартні маркетингові прийоми відомих брендів(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Мусієнко, Юлія ГригорівнаДокумент Індивідуальність бренду як важливий елемент його іміджу(2016) Авраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Використання аромамаркетингу як складової сенсорного маркетингу при створенні бренду(2009) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингова історія або як за допомогою міфу з товарної марки зробити бренд(2014) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів(2013) Скригун, Наталія Петрівна