Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
26 результатів
Результати пошуку
Документ За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності(2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Product placement як інструмент маркетингових комунікацій(2023) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Рекламування товару як складова підприємницької діяльності(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Кубенко, Карина ОлегівнаДокумент Використання кольорів в рекламі(2019) Стельмах, Валентина Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Попович, Валентин Мар’яновичДокумент Нестандартні маркетингові прийоми відомих брендів(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Мусієнко, Юлія ГригорівнаДокумент Інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси(2016) Ферт, Альона Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси. Дослідження показали, що наразі існує досить багато iнструментiв пiдвищення i збiльшення прибутку. Тому, класифiкувавши своїх клiєнтiв, у компанії з’являється можливiсть запропонувати бiльш iндивiдуалiзований пакет продукцiї з супутнiми i додатковими послугами. The paper considers the tools for increasing the flow of beauty salon clients. Studies have shown that there are many tools and tools to increase and increase profits. Therefore, by classifying its clients, the company has the opportunity to offer a more individualized product package with concomitant and ancillary services.Документ Сучасні та нестандартні методи рекламування товару(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.Документ Використання кольору в рекламі(2010) Крещук, Л. П.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Вірусний маркетинг як перспективний напрям рекламування(2012) Бадещенкова, Катерина Сергіївна; Скригун, Наталія Петрівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »