Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Концепція закладу «WELCOME CAFE»
    (2019) Височанська, Юлія Ігорівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    У тезах доповідей авторами були розглянуті концептуальні зміни, що відбулися в іміджі закладу Welcome Café від часів заснування і до сьогодення. Наголошується, що ефективним засобом залучення клієнтів, створення іміджу та розвитку ресторанів та барів є продумана концепція закладів. Щоб не витрачати зайвих коштів, підприємство має правильно зорієнтуватись у своїх цілях та специфіці аудиторії, оцінити свої недоліки та конкурентні переваги. Це допоможе досягти ефективної комунікації та розширення клієнтської аудиторії.
  • Ескіз
    Документ
    Брендинг як маркетинговий інструмент підприємства
    (2019) Грущенко, Альвіна Віталіївна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    У тезах доповідей авторами був розглянутий імідж ТМ „Наша Ряба”. Наголошується, що не кожна торгова марка може повноцінно вважатися брендом. А лише та, що пов’язується з її якісними характеристиками, зачіпає емоційну сферу людини, створює асоціативний ланцюг. За допомогою конкретних елементів був проаналізований фірмовий стиль підприємства харчової індустрії та виокремлені складові успішного брендування продукції ТМ „Наша Ряба”
  • Ескіз
    Документ
    Логотип як інструмент брендування українських міст
    (2019) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Іванова, Тетяна Олегівна
    У тезах доповідей розглядаються логотипи як атрибути візуальної складової брендування українських міст. Атори наголошують, що небагатьом логотипам вдається відтворити індивідуальний образ території, який би вдало позиціонував певне місто і викликав стійкі асоціації у кожної аудиторії бренду та був оригінальним серед інших. Та й тільки за допомогою айдентики не можна сформувати позитивний бренд будь-якої території, бо тільки спільними зусиллями влади, населення та бізнесу можна підвищити конкурентоспроможність міста, покращити якість життя його мешканців та сформувати привабливий імідж країни.
  • Ескіз
    Документ
    Рекламна діяльність ТОВ "ФЕС УКР"
    (2018) Сластіон, Тетяна Іванівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    Метою дослідження є детальне вивчення комплексу реклами, що використовує ТОВ "ФЕС УКР" для організації продажу своєї продукції та розроблення рекомендацій щодо вдосконалення рекламної кампанії. Компанія займається виробництвом і реалізацією розчинних напоїв. Досліджено, що в усіх рекламних матеріалах підприємства реклама високої якості, кожна торгова марка ТОВ «Фес Укр» має свою гаму кольорів, логотип, слоган, а оформлення і дизайн реклами створює передумови для успішного досягнення кінцевого результату.