Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до формування системи управління якістю на підприємстві
    (2012) Труш, Юлія Леонідівна
    Система управління якістю повинна мати конкретне призначення і відповідно містити цільові функції, що задають характер взаємодії всіх її елементів. При їх реалізації в системі управління якістю можна виділити об’єкт управління (управляючу підсистему) і суб’єкт управління (систему управління), між якими повинен бути прямий (від суб’єкта до об’єкта – управляюча інформація і вплив) та зворотній (від об’єкта до суб’єкта – інформація про стан об’єкта) канали зв’язку. Control system by quality must have the concrete setting and accordingly to contain objective functions which set character of co-operation of all its elements. During their realization in control system by quality it is possible to select management (upravlyayuchu subsystem) object and subject managements (control system) between which must be direct (from a subject to the object is upravlyayucha information and influence) and to reverse (from an object to the subject is state information object) ductings of connection.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах
    (2013) Труш, Юлія Леонідівна
    Ефективність та конкурентоспроможності підприємства набуває великої популярності в наший час. Важливо та актуально чітко освоїти сутнісну характеристику і вимірювання ефективності виробництва, конкурентоспроможність підприємства. Для прибутковості підприємства потрібно знати, як правильно опанувати нові ринки збуту та бути монополістом в даній галузі. Необхідно чітко визначити ефект, ефективність, економічну ефективність, показники ефективності, конкурентоспроможність, та її рівень на підприємстві для того щоб охарактеризувати стан конкурентного середовища. Актуально в наший час вміти визначити загальну методологію визначення ефективності виробництва, та за якими ознаками її класифікують, навести критерії та напрямки оцінки конкурентоспроможності підприємства для того, щоб зайняти вигідне положення на ринку. Enterprise efficiency and competitiveness is becoming popular nowadays. It is of high importance to master clearly essential characteristics, efficiency assessment, and competitiveness of an enterprise. For profitability of an enterprise, it is important to know how to corner new markets right and to be a monopolist in a certain area. In order to characterize a competitive environment it is significant to determine an effect, efficiency, economic efficiency, efficiency indexes, and competitiveness of an enterprise appropriately. It is currently topical to be able to define general methodology of how to determine enterprise efficiency, to know its classification characteristics, criteria, and areas of competitiveness assessment to take an advantageous position in the market.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно–економічні засади управління якістю хлібобулочної продукції
    (2011) Труш, Юлія Леонідівна; Заїнчковський, Анатолій Олександрович
    Організаційно – економічні засади в менеджменті якості хлібобулочної продукції посідають чинне місце при здійсненні управління та мають сенс на всіх стадіях його реалізації. Їх удосконалення є актуальним і потребує постійної уваги, через стабільний вплив основних факторів на якість хлібобулочної продукції. Economic-organizing principles of product quality management of bread and bakery products play a vital role in quality management and have a sense on all stages of its realization. Their betterment is of current importance and needs permanent attention because of constant influence of main factors on bread and bakery products quality.
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування основних ідентифікаційних ознак хлібобулочних виробів з метою ефективного управління їх якістю
    (2010) Труш, Юлія Леонідівна
    Розгляд проблем та аналіз хлібобулочної галузі завжди залишаються в центрі уваги вчених, науковців і споживачів продукції – населення. Остання категорія повноцінно оцінює якість товарів, породжує попит на продукцію та створює конкурентоспроможність на ринку для підприємства – виробника. Таким чином, до актуальних питань можна віднести й обґрунтування основних ідентифікаційних ознак хлібобулочних виробів з метою ефективного управління якістю продукції та аналіз фізико - хімічних показників якості хлібобулочних виробів для безпечності продукту та уникнення фальсифікації. Consideration of problems and analysis of bakery industry have always been in the center of attention of scientists, researchers, and consumers – people. The latter category gives a full assessment of product quality, generates product demand, and creates competitiveness for the manufacture on the market. Thus, it is of high importance to consider the issue of rationale of main characteristic features of bread and bakery products for the purpose of their efficient quality management and to analyze physicochemical indicators for the safety of products and avoidance of adulteration.
  • Ескіз
    Документ
    Основні аспекти управління якістю продукції на підприємствах харчової промисловості
    (2009) Труш, Юлія Леонідівна
    В міру розвитку економічних реформ в Україні все більша увага приділяється якості. В даний час однією із серйозних проблем для українських підприємств є створення системи якості, що дозволяє забезпечити виробництво конкурентоздатної продукції. To the extent of the development of economic reforms in Ukraine more and more attention is given to quality. One of the most serious issues for Ukrainian enterprises nowadays is the establishment of quality system that would allow to provide customers with competitive products.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення управління якістю продукції на підприємствах хлібобулочної галузі
    (2010) Труш, Юлія Леонідівна
    Система якості продукції є сукупністю взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів організаційної структури, визначених механізмів відповідальності, повноважень та процедур організації, а також процесів та ресурсів, які забезпечують здійснення загального керівництва якістю та її відповідальність встановленим вимогам.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно – економічні засади управління якістю хлібобулочної продукції
    (2011) Труш, Юлія Леонідівна; Заїнчковський, Анатолій Олександрович
    Організаційно – економічні засади в менеджменті якості хлібобулочної продукції посідають чинне місце при здійсненні управління та мають сенс на всіх стадіях його реалізації. Їх удосконалення є актуальним і потребує постійної уваги, через стабільний вплив основних факторів на якість хлібобулочної продукції. Economic-organizing principles of product quality management of bread and bakery products play a vital role in quality management and have a sense on all stages of its realization. Their betterment is of current importance and needs permanent attention because of constant influence of main factors on bread and bakery products quality.
  • Ескіз
    Документ
    Створення комплексної цільової програми для підвищення управління якості продукції
    (2012) Труш, Юлія Леонідівна
    Для комплексного вирішення проблем підвищення якості продукції, пропонується застосовувати комплексної цільової програми. Ця програма лежить в основі програмно – цільового методу планування та застосовується для вирішення великих багатоцільових проблем, що мають комплексний характер, до яких відноситься і проблема підвищення якості продукції. An integrated targeted program is considered in order to fully solve the issue of product quality improvement. This program underlies program-targeted method of planning and is used to solve a range of multi-purpose problems of complex nature which are related to the issue of product quality improvement.
  • Ескіз
    Документ
    Стадії життєвого циклу якості продукції на підприємстві
    (Всеукраїнська науково-практична конференція, 2012) Труш, Юлія Леонідівна
    В тезах досліджено стадії життєвого циклу якості продукції, для удосконалення процесу управління якістю на підприємствах хлібобулочної галузі. Розглянуто основні показники економічної ефективності якості продукції, а також внутрішні фактори, що впливають на формування та динаміку її зміни.