Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні канали маркетингових комунікацій вітчизняних виробників майонезі та кетчупів(2018) Войтович, Наталія Юріївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Мотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомість(2018) Бакуліна, Світлана Андріївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Сайт-візитівка : простий і ефективний спосіб залучення клієнтів(2017) Авраменко, Інна Миколаївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Особливості реклами в різних країнах світу(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Чорноус, Людмила ВасилівнаВ роботі розглянута специфіка рекламування товару в різних країнах світу зважаючи на менталітет споживачів, національність, традиції, соціальний рівень, особливості сприйняття та мислення. Через таку різноманітність було виявлено, що необхідно детально досліджувати кожен фактор при впровадженні реклами для різних країн світу для того, щоб забезпечити ефективну роботу рекламної кампанії на конкурентному ринку. The article considers the specifics of advertising the goods in different countries of the world, taking into account consumer mentality, nationality, traditions, social level, peculiarities of perception and thinking. Due to this diversity, it has been found that it is necessary to study in detail each factor when implementing advertising for different countries of the world in order to ensure the effective operation of an advertising campaign in a competitive market.Документ Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду(2016) Білодідова, Наталія Миколаївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Особливості реклами в роздрібній торгівлі(2006) Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій(2009) Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Інформаційні системи як інструмент бізнесової діяльності(2011) Шаповал, Олена Федорівна; Чорноус, Людмила Василівна; Садова, Є. А.В тезах доповіді надані рекомендації щодо застосування інтранет-технологій як ефективного інструменту ведення бізнесової діяльності.