Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Побудова занять у закладах вищої освіти з використанням єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища на базі іт-платформи «ТОДОС» у контексті євроінтеграційних процесів
    (2019) Шаповалов, Віктор Борисович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Білик, Жанна Іванівна
    Євроінтеграційний вектор розвитку України має на меті вивчення та впровадження нормативної бази ЄС [4] і глобальну інтеграцію освітніх систем. Таким чином, застосування системи ЄМНІС на базі технології ТОДОС упорядковує та оптимізує роботу з освітніми системами, що є передумовою трансдисциплінарності, мультидисциплінарності та дослідницького підходу в напрямі STEM-освіти та інших освітніх напрямах.The European Integration Vector of Ukraine's Development aims at studying and implementing the EU regulatory framework [4] and global integration of education systems. Thus, the use of the TEMP-based EMNIS system streamlines and optimizes work with educational systems, which is a prerequisite for transdisciplinarity, multidisciplinarity and a research approach in STEM education and other educational areas.
  • Ескіз
    Документ
    Роль єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища у STEM-навчанні
    (2018) Білик, Жанна Іванівна; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович; Атамась, Артем Іванович
    Будь яка система знань, зокрема, навчальна має ознаки класифікації та ієрархічного представлення. Таким чином, операціональність використання і суттєво підвищується на основі їх перетворення у таксономічний лінії і. Для таксономізації навчальних матеріалів запропонованонін ирін тонувати існуючі графгенератори та графвізуалізатори ІТ-платформи ТОДОС|2|. Окремим аспектом ІТ-платформи ТОДОС є можливість інн орік гання єдиного мережецентричного навчального середовища.Any system of knowledge, in particular educational, has features of classification and hierarchical representation. Thus, the operational efficiency of use and significantly increases on the basis of their transformation into a taxonomic line and. To taxonomize the training materials, it is suggested to tint the existing TODOS | 2 | A separate aspect of the TODOS IT platform is the ability to identify a single network-centric learning environment.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні
    (2017) Шаповалов, Віктор Борисович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Атамась, Артем Іванович; Білик, Жанна Іванівна
    Описано особливості функціонування інформаційних систем для впровадження дослідницького підходу в навчальну STEM діяльність. Запропоновано до впровадження в навчальні заклади інформаційну систему, розроблену на базі НЦ «МАНУ», за ранжуванням (підбору) дослідних робіт. Описано особливості функціонування системи підбору дослідних робіт. The specificity of the functioning of information systems for the introduction of research method into the STEM-learning activity are described. It was proposed to introduce into the educational institutions an information system developed on the basis of NC "MASU" on the ranking (selection) of research works. Features of functioning of the system of selection of research works are described.