Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Гостинність як перспективний складник сфери послуг
    (2021) Різник, Анастасія Олександрівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Цирульнікова, Віта Валентинівна; Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна
    Розглянуто сучасний стан сфери послуг, яку забезпечують вітчизняні підприємства готельно-ресторанного господарства.
  • Ескіз
    Документ
    Комплекс рішень для готельних підприємств, які функціонують в умовах війни
    (2024) Сидоренко, Таїсія Сергіївна; Люлька, Олександр Миколайович; Губеня, Вячеслав Олександрович
    У роботі представлено аналіз та систематизацію рішень підвищення безпеки та комфорту готельних підприємств, які функціонують в умовах війни
  • Ескіз
    Документ
    Екологізація готельно-ресторанного бізнесу: європейський і вітчизняний досвід
    (2024) Хайнос, Надія Павлівна; Ковтун, Аліна Володимирівна; Шаран, Лариса Олександрівна
    Близько половини підприємств сфери гостинності в Україні та Європі загалом стикаються з проблемою утилізації харчових відходів. Найбільш поширені методи утилізації в обох країнах включають компостування, енергетичне спалювання та відновлення біомаси. Проаналізувавши кожен з методів, маємо наступні напрями: компостування – це процес перетворення органічних відходів у добриво, яке можна використовувати для підживлення рослин; енергетичне спалювання – це процес спалювання відходів за високих температур із використанням спеціального устаткування з метою отримання теплової енергії або електроенергії; відновлення біомаси – це процес перетворення органічних відходів у біомасу, яка може використовуватися для виробництва біопалива, біоматеріалів або інших продуктів
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні методи оцінки персоналу підприємств готельного бізнесу
    (2024) Баєв, Вадим Вікторович; Саміленко, Дмитро Андрійович
    Розгляд оцінки персоналу серед важливих підсистем як управління персоналом підприємств готельного бізнесу, так і загального менеджменту підприємства зустрічається дуже рідко. Однак оцінка персоналу в статус елемента управління підприємством спрямована на вирішення набагато більшого кола задач, ніж просто як елемент системи кадрового менеджменту, що потребує додаткових досліджень та інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Методи управління конфліктами в системі керування людським потенціалом підприємств готельного бізнесу
    (2023) Дітріх, Ірина Вікторівна; Нечипорук, Анна Юріївна
    Управління персоналом в підприємствах готельного бізнесу здійснюється при допомозі науково розроблених методів. У теорії та практиці управління застосовують три групи методів: адміністративні, економічні та соціально-психологічні для вирішення конфліктів. Personnel management in hotel business enterprises is carried out with the help of scientifically developed methods. In the theory and practice of management, three groups of methods are used: administrative, economic, and socio-psychological to resolve conflicts.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості виготовлення продукції для людей хворих на целіакію при туристичному готелі
    (2021) Середа, Ольга Григорівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Обґрунтовано застосування інновації в закладі ресторанного господарства, щодо впровадження цеху виробництва для приготування безглютенових страв.The application of innovation in the restaurant business to the introduction of a production plant for the preparation of gluten-free dishes is substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Економічний потенціал підприємств готельного господарства України
    (2020) Москаленко, Дарина Максимівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Розглядається готельний бізнес як важлива складова сфери послуг України. Його ефективне функціонування є індикатором позитивних змін в економіці нашої країни.The hotel business is considered as an important component of the service sector of Ukraine. Its effective functioning is an indicator of positive changes in the economy of our country.