Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства
    (2022) Сологуб, Юрій Іванович; Квач, Ольга Юріївна
    У сучасних умовах розвитку економіки України однією з умов стійкого функціонування і ефективної діяльності туристичного підприємств є їх здатність до здійснення рекламної політики. При відповідній організації, рекламна діяльність сприяє встановленню ділових контактів виробників із споживачами, що є об'єктивною основою для розширення виробництва і вдосконалення всіх процесів діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії
    (2024) Серебреннікова, Каміла Богданівна
    Зв’язки з громадськістю (PR) - одна з конкретних функцій управління, яка сприяє встановленню та підтриманню спілкування для виявлення спільних інтересів та досягнення взаєморозуміння й співробітництва між організацією і громадськістю
  • Ескіз
    Документ
    PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу
    (2024) Мазур, Аліна Олександрівна
    У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистості
  • Ескіз
    Документ
    Особливості персонажів реклами харчових продуктів
    (2024) Коваленко, Ксенія Володимирівна
    Реклама харчових продуктів спрямована на залучення уваги споживачів та стимулювання їхньої покупки, тому персонажі в таких рекламних матеріалах мають свої особливості, які сприяють досягненню поставленої мети
  • Ескіз
    Документ
    Авторське право у рекламі
    (2024) Довжик, Софія Віталіївна
    Авторське право є важливим аспектом правового регулювання реклами. Рекламні матеріали, такі як фотографії, відео та графічні зображення, можуть бути захищені авторським правом, тому рекламодавці повинні дотримуватись правил використання та відтворення цих матеріалів
  • Ескіз
    Документ
    За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності
    (2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Product placement як інструмент маркетингових комунікацій
    (2023) Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Рекламування товару як складова підприємницької діяльності
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Кубенко, Карина Олегівна
  • Ескіз
    Документ
    Страх як емоційний мотив поведінки споживача в період епідемії коронавірусу
    (2020) Никоненко, Андрій Володимирович
    Проаналізовано основні психологічні мотиви поведінки споживача. Досліджено специфіку страху як мотиву купівельної поведінки. Показано вплив на поведінку споживачів України епідемії коронавірусу. Розглянуто питання коректної та некоректної маркетингової політики підприємства в умовах пандемії. The main psychological motives of consumer behavior are analyzed. The specificity of fear as a motive for buying behavior is studied. The influence of the coronavirus epidemic on the behavior of Ukrainian consumers is shown. The issues of correct and incorrect marketing policy of the enterprise in the conditions of a pandemic are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу
    (2020) Скригун, Наталія Петрівна; Попович, Валентин Мар’янович