Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства(2022) Сологуб, Юрій Іванович; Квач, Ольга ЮріївнаУ сучасних умовах розвитку економіки України однією з умов стійкого функціонування і ефективної діяльності туристичного підприємств є їх здатність до здійснення рекламної політики. При відповідній організації, рекламна діяльність сприяє встановленню ділових контактів виробників із споживачами, що є об'єктивною основою для розширення виробництва і вдосконалення всіх процесів діяльності підприємства.Документ PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії(2024) Серебреннікова, Каміла БогданівнаЗв’язки з громадськістю (PR) - одна з конкретних функцій управління, яка сприяє встановленню та підтриманню спілкування для виявлення спільних інтересів та досягнення взаєморозуміння й співробітництва між організацією і громадськістюДокумент PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу(2024) Мазур, Аліна ОлександрівнаУ сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистостіДокумент Особливості персонажів реклами харчових продуктів(2024) Коваленко, Ксенія ВолодимирівнаРеклама харчових продуктів спрямована на залучення уваги споживачів та стимулювання їхньої покупки, тому персонажі в таких рекламних матеріалах мають свої особливості, які сприяють досягненню поставленої метиДокумент Авторське право у рекламі(2024) Довжик, Софія ВіталіївнаАвторське право є важливим аспектом правового регулювання реклами. Рекламні матеріали, такі як фотографії, відео та графічні зображення, можуть бути захищені авторським правом, тому рекламодавці повинні дотримуватись правил використання та відтворення цих матеріалівДокумент За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності(2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Product placement як інструмент маркетингових комунікацій(2023) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Рекламування товару як складова підприємницької діяльності(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Кубенко, Карина ОлегівнаДокумент Страх як емоційний мотив поведінки споживача в період епідемії коронавірусу(2020) Никоненко, Андрій ВолодимировичПроаналізовано основні психологічні мотиви поведінки споживача. Досліджено специфіку страху як мотиву купівельної поведінки. Показано вплив на поведінку споживачів України епідемії коронавірусу. Розглянуто питання коректної та некоректної маркетингової політики підприємства в умовах пандемії. The main psychological motives of consumer behavior are analyzed. The specificity of fear as a motive for buying behavior is studied. The influence of the coronavirus epidemic on the behavior of Ukrainian consumers is shown. The issues of correct and incorrect marketing policy of the enterprise in the conditions of a pandemic are considered.Документ Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Попович, Валентин Мар’янович