Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем(2024) Казімірова, Оксана Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Нативна реклама як інструмент маркетингових комунікацій(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина ЮріївнаДокумент Ребрендинг: сутність, переваги та умови використання(2022) Москвіна, Маргарита Євгенівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Бренд - як невід′ємна складова успішності функціонування готельного підприємства(2021) Козаченко, Ольга Володимирівна; Пушка, Ольга СергіївнаУ роботі проаналізовано значення бренду в успішності функціонування готельних підприємств. The paper analyzes the importance of the brand in the success of hotel enterprises.Документ Рossibilities of instagram as a means of promoting a hotel product(2021) Ditrikh, Iryna; Tuz, TetianaСоціальна мережа Instagram - перспективне знаряддя ефективної рекламної кампанії готельних підприємств з малою кількістю конкурентних пропозицію схожого типу. Великою перевагою є можливість продемонструвати готель з нового боку, показати його повсякденне життя, підвищити лояльність гостей до бренду, отримання інформації для зворотного зв'язку.Тhe social network Instagram - a promising tool for an effective advertising campaign for hotel companies with a small number of competitive offers of a similar type. The big advantage is the opportunity to demonstrate the hotel from a new angle, to show its daily life, to increase the loyalty of guests to the brand, to receive information for feedback.Документ Досвід ребрендингу компанії для покращення її позитивного іміджу на ринку(2021) Бергер, Аліна ДмитрівнаДосліджується питання проведення ребрендингу, на прикладі, страхової компанії. У зв’язку зі змінами, які відбуваються у діяльності страхових компаній ‒ появи важливих цифрових сервісів, клієнтам потрібно запропонувати новий образ компанії, що буде акцентувати увагу на сучасності, високій технологічності, інформатизації, цифровізації. The issue of rebranding, for example, an insurance company is being investigated. In connection with the changes taking place in the activities of insurance companies ‒ the emergence of important digital services, customers need to offer a new image of the company, which will focus on modernity, high technology, informatization, digitalization.Документ Нестандартні маркетингові прийоми відомих брендів(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Мусієнко, Юлія Григорівна