Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Обґрунтування маркетингових рішень щодо досягнення стратегічних орієнтирів підприємства з використанням методу GAP-аналізу(2023) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Шиліна, Вікторія ЮріївнаУ статті детально розглянуто методологію проведення GAP-аналізу при обґрунтуванні стратегічних маркетингових цілей підприємства шляхом виявлення розривів між його стратегічними орієнтирами та ринковими можливостями, аналізу стратегічних та тактичних розривів та визначення способів їх усунення задля досягнення поставленої підприємством мети.Документ Розвиток особистого бренду в Інтернеті(2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВизначено ключові етапи формування ідентичності та відмінності бренду. Окреслено важливі моменти щодо розроблення назви та особливого стилю логотипу при створенні власного бренду. Досліджено роль упаковки у формуванні ідентичності бренду в підсвідомості покупцяДокумент Оптимізація витрат крізь призму теорії обмежень як чинник підвищення конкурентних переваг підприємств(2023) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Андреєв, Владислав АндрійовичВ умовах економічної невизначеності, росту рівня ризиків постає виклик перед підприємствами, який вимагає адекватної реакції, конструктивних рішень, що забезпечать результат: мінімізацію негативного впливу економічних ризиків на господарську діяльність підприємств. Оптимізація структури витрат за допомогою методологічних принципів і підходів, які пропонує «теорія обмежень» (Theory of Constraints) – це один із корисних інструментів, що дає можливість досягнути згаданого вище результату та посилити конкурентні переваги підприємстваДокумент Обґрунтування маркетингових рішень щодо забезпечення розвитку підприємства(2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто важливість прийняття обґрунтованих маркетингових рішень у забезпеченні сталого розвитку підприємства. Окреслено маркетингові інструменти прийняття виважених рішень. Оцінено можливість використання матриці І. Ансоффа задля ухвалення маркетингових рішень щодо подальшого розвитку підприємства.Документ Фактори формування конкурентоспроможності підприємства(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Сімкін, Давід ОлександровичСтаття присвячена дослідженню поняття конкурентоспроможності підприємства, виокремленню основних факторів, які впливають на її формування та рівень, а також класифікації цих факторів, відповідно до сучасних економічних теорій, праць вітчизняних та зарубіжних вчених. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності задля формування і посилення конкурентних переваг при розробці заходів підвищення ефективності діяльності підприємств, а також при проведенні наукових досліджень.Документ Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.Документ Стратегія формування конкурентних переваг підприємств молочної галузі в умовах інтенсивної конкурентної боротьби(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гарастовська, Альона ВікторівнаВизначено особливості формування конкурентних переваг задля забезпечення стійкої конкурентної позиції підприємства на молочному ринку. Окреслено основні етапи формування ефективних конкурентних переваг на підприємствах молочної галузі.