Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Стаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг та штучний інтелект
    (2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Обґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженнях
  • Ескіз
    Документ
    PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу
    (2024) Мазур, Аліна Олександрівна
    У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистості
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність маркетингових досліджень в діяльності підприємств ресторанного господарства
    (2012) Нефедов, Юрій Олександрович
    У статті розглянуто питання стосовно необхідності проведення маркетингових досліджень на підприємствах ресторанного господарства. Перш за все обґрунтовано отриманням своєчасної інформації про загальну ситуацію на ринку, на основі якої робляться конкретні висновки щодо доцільності проведення тих чи інших заходів по підвищенню конкурентоспроможності. The article deals with the question of the need for marketing research in enterprises of restaurant economy. First of all, reasonably obtain timely information on the general situation on the market on which to make concrete conclusions about the appropriateness of these or other measures to increase competitiveness.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти здійснення маркетингових досліджень
    (2015) Стахурський, Валерій Олександрович
    Розглядаються алгоритм здійснення та значення маркетингових досліджень. Algorithm and the value of marketing research are examined.
  • Ескіз
    Документ
    Strategiс approach to marketing research
    (2012) Strashynska, Larysa
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні підходи до «омолодження» бренду
    (2011) Страшинська, Лариса Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості
    (1997) Лиськова, Ольга Володимирівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто мету та основні напрями дослідження ринку. Are considered the purpose and main areas of market research.
  • Ескіз
    Документ
    Проектний підхід до забезпечення виходу на нові ринки
    (2013) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Розглядається обґрунтування проектів виходу на нові ринки із застосуванням дисконтних методів та віднесенням витрат, пов’язаних із дослідженням, відбором ринків та розробкою комплексу маркетингу на інвестиційні витрати, а прибутків та інших надходжень, в тому числі таких, що матимуть місце за рахунок зростання іміджу підприємства, на чисті грошові потоки. The substantiation of projects of new markets entry with usage of discount methods and attribution of costs, connected with markets research and selection and working out of marketing complexes to the investment outlay, and the profits and other earnings, including those, which will take place because of enterprise's image rising, to net cash flows is examined.