Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем(2024) Казімірова, Оксана Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Роль брендингових стратегій у фінансово-економічній діяльності підприємства(2019) Відоменко, Оксана ІванівнаУ статті розкривається поняття бренду та його ролі в діяльності організацій. Основну увагу приділено брендинговим стратегіям та їх значенню. Обґрунтована важливість брендингу для компаній, як інструменту максимізації прибутку та конкурентоспроможності. The article reveals the concept of a brand and its role in the activities of organizations. The main attention is paid to branding strategies and their importance. The well-founded importance of branding for companies as a tool for maximizing profit and competitiveness.Документ Концепція закладу «WELCOME CAFE»(2019) Височанська, Юлія Ігорівна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей авторами були розглянуті концептуальні зміни, що відбулися в іміджі закладу Welcome Café від часів заснування і до сьогодення. Наголошується, що ефективним засобом залучення клієнтів, створення іміджу та розвитку ресторанів та барів є продумана концепція закладів. Щоб не витрачати зайвих коштів, підприємство має правильно зорієнтуватись у своїх цілях та специфіці аудиторії, оцінити свої недоліки та конкурентні переваги. Це допоможе досягти ефективної комунікації та розширення клієнтської аудиторії.Документ Брендинг як маркетинговий інструмент підприємства(2019) Грущенко, Альвіна Віталіївна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей авторами був розглянутий імідж ТМ „Наша Ряба”. Наголошується, що не кожна торгова марка може повноцінно вважатися брендом. А лише та, що пов’язується з її якісними характеристиками, зачіпає емоційну сферу людини, створює асоціативний ланцюг. За допомогою конкретних елементів був проаналізований фірмовий стиль підприємства харчової індустрії та виокремлені складові успішного брендування продукції ТМ „Наша Ряба”Документ Необхідність активізації інвестицій в брендинг молочної продукції(2012) Штанько, Людмила ОлександрівнаДокумент Брендинг роботодавця як інструмент ефективної системи управління персоналом підприємства(2013) Москаленко (Римаренко), Вікторія ОлександрівнаВ даний час вітчизняні компанії посилено продовжують пошук шляхів підвищення ефективності систем управління персоналом. Currently, domestic companies continue to intensively search for ways to improve the efficiency of personnel management.Документ Інструментарій внутрішнього та зовнішнього бренду роботодавця(2014) Мокіна, Софія МиколаївнаДокумент Маркетингова історія або як за допомогою міфу з товарної марки зробити бренд(2014) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Аромамаркетинг: без значних витрат – відчутний результат(2013) Кліпаченко, Анастасія Олександрівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Віртуальна логістика в сучасному середовищі(2013) Кліпаченко, Анастасія Олександрівна; Скригун, Наталія Петрівна