Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Основні процеси та сучасне застосування алгоритмів кодування та декодування інформації(2024) Овчарук, Володимир Олексійович; Хотєєв, МиколаОбговорюються алгоритми кодування та декодування інформації для різних форматів файлів, особливості цих методів, області їх застосуванняДокумент Проблеми захисту корпоративних інформаційно-телекомунікаційних мереж(2022) Костюк, Юлія Володимирівна; Самойленко, Юлія ОлександрівнаВ статті розглянуто проблеми захисту корпоративних інформаційно-телекомунікаційних мереж, захист яких здійснюється в умовах неповної та нечіткої інформації про мережеві процеси. Тому необхідно повністю забезпечити безпечне функціонування КІТМ в умовах атак зловмисниками на інформаційні ресурси та процеси.Документ ASMR-advertising as an element of ikea marketing strategy(2019) Antonova, OlhaДокумент Співпраця рекламодавців з українськими АСМР-тистами у контексті світових рекламних та маркетингових тенденцій(2019) Антонова, Ольга Вадимівна; Король, Вероніка ВалентинівнаДокумент Internet marketing bugs: victims of personalization(2020) Kolodiuk, Svitlana; Shchehlova, AllaEvery day mankind struggles with many serious problems, which significantly affects the quality of life of entire generations. Modern problems require modern solutions. Personalization of marketing has become a lifeline for the digital era, but not everything has gone according to plan. It is an effective tool for business in capable hands, but also personalization began to associate with an annoying element for many of us. There were identified some mistakes in the personalization of the marketing industry based on reputable statistical agencies' research. High-quality targeting is the main personalization goal. For present advertising campaigns are like a set of random information thanks to unscrupulous specialists. It has irritated the audience and made the surviving more difficult for business. The situation has the property to become worse and creates new difficulties for solving. Large companies professionals make great efforts to avoid discrimination and other aspects of tolerance that the public pays a big piece of attention. Many businesses are litigated by minorities because of their controversial campaigns and the targeting approach. Researches show that highly paid ads on Facebook and Google are much more often shown by business to men, and it is a shadow of discrimination by gender. Social platforms algorithms are a very important part of the global system, as automatic settings help to stabilize and resolve such problems for society and business. But many people try to avoid them and create a set of conflict situations that require the constant presence of a live moderator that is impossible for the present. That is why companies need to have not only a strong marketing specialist but also an in-house lawyer in the current business environment. Щодня людство бореться з багатьма серйозними проблемами, які істотно впливають на якість життя цілих поколінь. Сучасні проблеми вимагають сучасних рішень. Персоналізація маркетингу стала рятівним кругом для цифрової ери, але не все йде за план. Цей ефективний інструмент для бізнесу в умілих руках, але персоналізація стала асоціюватися у багатьох з нас з дратівливим елементом. На підставі досліджень авторитетних статистичних агентств були виявлені деякі помилки в персоналізації індустрії маркетингу. Головною метою персоналізації є якісне таргетування. На сьогодні рекламні кампанії подібні до набору випадкової інформації завдяки недобросовісним фахівцями. Це дратувало аудиторію і ускладнювало виживання для бізнесу. Ситуація стає все гірше і створює нові труднощі для вирішення. Професіонали великих компаній докладають великих зусиль, щоб уникнути дискримінації інших аспектів толерантності, яким громадськість приділяє велику увагу. Багато підприємств піддаються критиці меньшинами у зв'язку з їх суперечливими кампаніями і цілеспрямованим підходом. Дослідження показують, що високооплачувана реклама на Facebook і Google набагато частіше показується бізнесом чоловікам, що є тінню дискримінації за статевою ознакою. Алгоритми соціальних платформ є дуже важливою частиною глобальної системи, оскільки автоматичні налаштування допомагають стабілізувати і вирішити такі проблеми для суспільства і бізнесу. Але багато хто намагається їх уникнути і тим самим створює ряд конфліктних ситуацій, що вимагають постійної присутності живого модератора, що наразі неможливо. Саме тому компаніям необхідно мати не лише сильного фахівця з маркетингу, але і штатного юриста в сучасному бізнес середовищі.Документ Застосування інформаційних систем управління готелем(2018) Дочинець, Інга ВікторівнаПроведено характеристику та переваги використання інформаційних систем в управлінні готелем. Проведено характеристику и преимущества использования информационных систем в управлении отелем. Сharacteristics and advantages of using information systems in hotel management were conducted.Документ Інтегрована звітність як результат вдосконаленого обліку операцій(2017) Чава, Катерина Романівна; Кравченко, Ірина ЙосипівнаДокумент Підходи до побудови ефективних маркетингових комунікацій(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДокумент Проблемы и перспективы развития украинского туристического интернета(2008) Примак, Татьяна ЕфимовнаУкраинские туристские фирмы и органы по управлению туризмом, вступающие на международный рынок, сталкиваются в своей деятельности с проблемами освоения новых информационных технологий, которые являются необходимым условием международной интеграции и современной концепции туристского бизнеса как информационно-насыщенной сферы. В связи с этим в настоящее время анализ существующих информационных систем в туризме, изучение основных областей применения Интернет-технологий и разработка рекомендаций менеджменту туризма по использованию современных подходов к созданию новых электронных каналов сбыта представляются особенно актуальными. Ukrainian travel agencies and bodies in tourism management, entering the international market, in the face of its activities Problems of development of new information technologies, which are a necessary condition for international integration and the modern concept of tourism business as information-intensive sector. In this regard, Currently, the analysis of existing information systems in tourism, study of the main applications of Internet technology and development tourism management recommendations on the use of modern approaches to the creation of new electronic distribution channels are particularly relevant.Документ Інформація і знання як джерело інноваційного розвитку підприємства(2014) Кузьмінська, Наталія Леонідівна