Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 52
  • Ескіз
    Документ
    Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства
    (2022) Сологуб, Юрій Іванович; Квач, Ольга Юріївна
    У сучасних умовах розвитку економіки України однією з умов стійкого функціонування і ефективної діяльності туристичного підприємств є їх здатність до здійснення рекламної політики. При відповідній організації, рекламна діяльність сприяє встановленню ділових контактів виробників із споживачами, що є об'єктивною основою для розширення виробництва і вдосконалення всіх процесів діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії
    (2024) Серебреннікова, Каміла Богданівна
    Зв’язки з громадськістю (PR) - одна з конкретних функцій управління, яка сприяє встановленню та підтриманню спілкування для виявлення спільних інтересів та досягнення взаєморозуміння й співробітництва між організацією і громадськістю
  • Ескіз
    Документ
    PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу
    (2024) Мазур, Аліна Олександрівна
    У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистості
  • Ескіз
    Документ
    Особливості персонажів реклами харчових продуктів
    (2024) Коваленко, Ксенія Володимирівна
    Реклама харчових продуктів спрямована на залучення уваги споживачів та стимулювання їхньої покупки, тому персонажі в таких рекламних матеріалах мають свої особливості, які сприяють досягненню поставленої мети
  • Ескіз
    Документ
    Авторське право у рекламі
    (2024) Довжик, Софія Віталіївна
    Авторське право є важливим аспектом правового регулювання реклами. Рекламні матеріали, такі як фотографії, відео та графічні зображення, можуть бути захищені авторським правом, тому рекламодавці повинні дотримуватись правил використання та відтворення цих матеріалів
  • Ескіз
    Документ
    За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності
    (2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Product placement як інструмент маркетингових комунікацій
    (2023) Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Рекламування товару як складова підприємницької діяльності
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Кубенко, Карина Олегівна
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний маркетинг підприємства з виробництва води (на прикладі ТОВ “Росяна”)
    (2019) Горда, Любов Олександрівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    У тезах доповідей було проаналізовано маркетингові стратегії, які використовує ТОВ “Росяна” у своїй діяльності, та описано шляхи їхньої реалізації на практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна соціальна відповідальність підприємств
    (2019) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Іванова, Тетяна Олегівна
    У тезах доповідей на прикладі компанії AB InBev Effes розглядається корпоративна соціальна відповідальність підприємств – добровільний внесок бізнесу в розвиток суспільства в соціальній, економічній та екологічній сфері, пов'язаний безпосередньо з основною діяльністю компанії і який не виходить за визначені законом межі.